Οι Κάννες υπερασπίζονται την ταινία του Τζόνι Ντεπ ως εναρκτήρια στο φεστιβάλ
Η ταινία «Jeanne de Barry» με τον Ντεπ στο ρόλο του Λουδοβίκου IE’ έχει προκαλέσει επικρίσεις και αρνητικά σχόλια, αλλά ο εκπρόσωπος του φεστιβάν, Τιερί Φρεμό, λέει ότι δεν πρόκειται για «αμφιλεγόμενη επιλογή».
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Ο γενικός αντιπρόσωπος του φεστιβάλ κινηματογράφου των Καννών, Τιερί Φρεμό, υπερασπίστηκε την απόφαση να δοθεί η θέση πρεστίζ για την έναρξη του φεστιβάλ στην ταινία Jeanne du Barry, στην οποία ο Τζόνι Ντεπ πρωταγωνιστεί ως Λουδοβίκος ΙΕ’.
Σε σκηνοθεσία και με πρωταγωνίστρια τη Μαϊβέν Λε Μπεσκό, η ταινία, Jeanne du Barry είναι μια βιογραφία της διάσημης maîtresse-en-titre (της έντιτλης μαιτρέσας) του 18ου αιώνα, η οποία εκτελέστηκε το 1793 κατά τη διάρκεια της γαλλικής επανάστασης.
Μιλώντας στο Variety, ο Φρεμό δήλωσε ότι δεν πρόκειται για «αμφιλεγόμενη επιλογή», προσθέτοντας: «Αν είχε απαγορευτεί στον Τζόνι Ντεπ να εργαστεί θα ήταν διαφορετικά, αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα. Ξέρουμε μόνο ένα πράγμα, είναι το σύστημα δικαιοσύνης και νομίζω ότι κέρδισε τη νομική υπόθεση».
Δείτε το τρέιλερ
Η ζωή του σταρ μετά την περιβόητη δίκη
Ο Ντεπ βγήκε σε μεγάλο βαθμό νικητής από μια δίκη μεταξύ του ίδιου και της πρώην συζύγου του, της Άμπερ Χερντ, στην οποία και οι δύο προέβαλαν ισχυρισμούς για συκοφαντική δυσφήμιση εναντίον του άλλου. Με την ολοκλήρωση της δίκης, ο Ντεπ αθωώθηκε για τις τρεις κατηγορίες και του επιδικάστηκαν περισσότερα από 10 εκατομμύρια δολάρια σε αποζημιώσεις, ενώ η Χερντ αθωώθηκε για μία κατηγορία και της επιδικάστηκαν 2 εκατομμύρια δολάρια.
Μεταγενέστερες εφέσεις κατά της ετυμηγορίας και από τις δύο πλευρές εγκαταλείφθηκαν αφού συμφώνησαν να διευθετήσουν την υπόθεση.
Ωστόσο, η φήμη του Ντεπ έχει υποστεί πλήγμα μετά από καταγγελίες για τις τακτικές των δικηγόρων του στη δίκη.
Στο στόχαστρο και η Μαϊβέν
Ο Τιερί Φρεμό δήλωσε επίσης ότι η καταγγελία για επίθεση κατά της Μαϊβέν Λε Μπεσκό, από τον υψηλού προφίλ δημοσιογράφο Εντί Πλενέλ δεν θα επηρεάσει τη συμμετοχή της ταινίας στις Κάννες. Σύμφωνα με δημοσίευμα του AFP, ο Plenel ισχυρίστηκε ότι η Μαϊβέν του επιτέθηκε σε εστιατόριο στο Παρίσι τον Φεβρουάριο.
Η Guardian επικοινώνησε με τους εκπροσώπους της Μαϊβέν για σχόλια. Ο Φρεμό δήλωσε: «Αυτό δεν έχει καμία σχέση με το φεστιβάλ, ειδικά από τη στιγμή που μάθαμε για την ύπαρξη αυτής της καταγγελίας μετά την ανακοίνωση της ταινίας, Ζαν ντι Μπαρί, στην έναρξη των Καννών».
Ίδια αντιμετώπιση με τον Γούντι Άλεν
Ο Φρεμό απάντησε επίσης σε ερώτηση σχετικά με τη νέα ταινία του Γούντι Άλεν, ενός σκηνοθέτη τον οποίο οι Κάννες υποστηρίζουν σταθερά παρά τις συνεχιζόμενες διαμάχες γύρω από αυτόν στις ΗΠΑ, αλλά του οποίου η νέα ταινία δεν εμφανίζεται στο πρόγραμμα.
Σε συνέντευξή του στη Le Figaro, ο Φρεμό δήλωσε ότι, παρά το γεγονός ότι την είδε, δεν επέλεξε τη νέα ταινία του Γούντι Άλεν, ένα γαλλόφωνο αστυνομικό ρομάντζο με τίτλο Coup de Chance, εν μέρει επειδή «ξέρουμε ότι αν η ταινία του προβληθεί στις Κάννες, η διαμάχη θα πάρει διαστάσεις, εναντίον της ταινίας του». Ωστόσο, ο Φρεμό δήλωσε ότι η ταινία «δεν ήταν υποψήφια», υποδηλώνοντας ότι είτε δεν θεωρήθηκε αρκετά καλή, είτε δεν ήταν πιθανό να είναι έτοιμη εγκαίρως.
Οι ταινίες του Άλεν έχουν εμφανιστεί τακτικά στις Κάννες, πιο πρόσφατα το 2016 με την κωμωδία εποχής Café Society, στην οποία πρωταγωνιστεί ο Τζέσε Άιζενμπεργκ. Ωστόσο, ο σκηνοθέτης παραμένει μια διχαστική φιγούρα στην κινηματογραφική βιομηχανία και στην κοινή γνώμη.
Η συμφωνία του Άλεν για τέσσερις ταινίες με την Amazon Studios κατέρρευσε το 2018, υπό το βάρος της νέας προσοχής γύρω από τους ισχυρισμούς της υιοθετημένης κόρης του σκηνοθέτη, Ντίλαν Φάροου, ότι ο ίδιος την είχε κακοποιήσει σεξουαλικά.
Ο Άλεν πάντα αρνιόταν τον ισχυρισμό- δύο έρευνες έκλεισαν χωρίς να του απαγγελθούν κατηγορίες.
Τα απομνημονεύματα του Άλεν με τίτλο «Apropos of Nothing» στη συνέχεια εγκαταλείφθηκαν από τον εκδοτικό οίκο Hachette, αλλά αναλήφθηκαν και εκδόθηκαν από τον εκδοτικό οίκο Arcade το 2020.
Σημαντικές προσωπικότητες όπως η Σκάρλετ Γιόχανσον, ο Χαβιέ Μπαρδέμ και ο Άλεκ Μπάλντουιν έχουν υπερασπιστεί τον Άλεν, ενώ η Κέιτ Γουίνσλετ, η Ρεμπέκα Χολ, ο Κόλιν Φερθ και ο Μάικλ Κέιν είναι μεταξύ εκείνων που δήλωσαν ότι δεν θα συνεργαστούν πλέον μαζί του.
Η περίπτωση του Ρομάν Πολάνσκι
Ο Φρεμό δήλωσε επίσης ότι «δεν έχει δει» τη νέα ταινία ενός άλλου αμφιλεγόμενου σκηνοθέτη, του Ρομάν Πολάνσκι, ο οποίος εργάζεται επί του παρόντος σε μια κωμωδία με τίτλο «The Palace», που διαδραματίζεται την παραμονή της Πρωτοχρονιάς του 1999 και στην οποία πρωταγωνιστούν η Φανί Αρντάν, ο Τζον Κλιζ και ο Γερμανός ηθοποιός Όλιβερ Μασούτσι.
Ο Πολάνσκι έχει παραμείνει κάτοικος Γαλλίας, καθώς η χώρα αρνείται να τον εκδώσει λόγω εκκρεμούς εντάλματος των ΗΠΑ για φυγή από δικαστική υπόθεση στην οποία καταδικάστηκε για βιασμό 13χρονου κοριτσιού από ανηλίκους.
Ο Πολάνσκι αποβλήθηκε από την Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών, τον οργανισμό που διοργανώνει τα Όσκαρ, το 2018, ενώ το Σεζάρ καλύτερης σκηνοθεσίας που του απονεμήθηκε το 2020 για την ταινία «Κατηγορώ», της υπόθεσης Ντρέιφους προκάλεσε ηχηρές αποχές στην απονομή.
Ο Πολάνσκι εμφανίστηκε για τελευταία φορά στις Κάννες το 2013 με το ερωτικό δράμα «Η Αφροδίτη με τη γούνα».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις