Gen Z: Η γενιά που αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας
Οι Gen Zs δεν έχουν πολλά χρήματα, αλλά ταξιδεύουν ούτως ή άλλως
Μπορεί ο πληθωρισμός να τους έχει αναγκάσει να γυρίσουν πίσω στα πατρικά τους, άλλα υπάρχει ένα πράγμα που οι νέοι της Gen Z δεν θα θυσιάσουν ποτέ και αυτό είναι η ελευθερία τους στα ταξίδια, χωρίς να φοβούνται το κόστος.
Παρά τη νεότητά τους και το χαμηλό εισόδημά τους, περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς ενήλικες της Gen Z ταξιδεύουν συχνά, έχοντας κάνει τρία ή περισσότερα ταξίδια αναψυχής τον περασμένο χρόνο.
Αυτό συμβαίνει επειδή τα ταξίδια είναι πλέον πιο mainstream και οι Gen Z μπαίνουν στον πειρασμό μέσω των social media, όπως εξηγεί το CNBC.
«Με λίγα λόγια, μεγαλώνουν σε μια κοινωνία όπου τα ταξίδια έχουν μεγαλύτερη προτεραιότητα από ό,τι ήταν για τις προηγούμενες γενιές», είπε στο CNBC η Lindsey Roeschke, αναλύτρια ταξιδιών και φιλοξενίας στο Morning Consult.
Οι Gen Zs – όσοι γεννήθηκαν μεταξύ 1997 και 2012 – ταξιδεύουν περισσότερο από τους Gen Xers και τους baby boomers και είναι «στην ίδια μοίρα με τους millennials, που επί του παρόντος βρίσκονται στο επίκεντρο της βιομηχανίας», είπε η Roeschke.
Ωστόσο, σε αντίθεση με τις προηγούμενες γενιές, οι Gen Z δεν περιμένουν μέχρι να αποκτήσουν υψηλές θέσεις εργασίας ή μεγάλες αποταμιεύσεις για να ταξιδέψουν.
Αντίθετα, «βρίσκουν τρόπους να χωρέσουν τα ταξίδια στους προϋπολογισμούς τους τώρα», σύμφωνα με την έκθεση της Morning Consult για τις ταξιδιωτικές τάσεις της Gen Z.
Μόνο το 11% των Gen Zs που ταξιδεύουν συχνά προέρχονται από νοικοκυριά που κερδίζουν 100.000$ ή περισσότερα ετησίως, σύμφωνα με το Morning Consult. Οι περισσότεροι (61%) λένε ότι κερδίζουν λιγότερα από 50.000 $ ετησίως, δείχνουν τα δεδομένα. Οι περισσότεροι (61%) λένε ότι κερδίζουν λιγότερα από 50.000 $ ετησίως, δείχνουν τα δεδομένα.
Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι Gen Zs δεν ανησυχούν για τα έξοδα ταξιδιού.
Σε μια έρευνα με 4.000 φοιτητές ηλικίας 18 έως 25 ετών, περίπου το 76% ανέφερε το οικονομικό κόστος ως τη μεγαλύτερη ταξιδιωτική ανησυχία. Η έρευνα, που δημοσιεύτηκε τον Μάρτιο από την εταιρεία ταξιδιωτικής τεχνολογίας StudentUniverse, έδειξε ότι σχεδόν δύο στους τρεις Gen Z αναζητούν τις φθηνότερες επιλογές όταν ταξιδεύουν και σχεδόν οι μισοί (46%) δήλωσαν ότι περιμένουν να λάβουν οικονομική βοήθεια από τους γονείς τους.
Γιατί ταξιδεύει η Gen Z
Σύμφωνα με την έρευνα της Morning Consult , τα τρία κορυφαία κίνητρα για τους ταξιδιώτες της Gen Z αντικατοπτρίζουν εκείνα άλλων γενεών: να χαλαρώσουν, να αποδράσουν ή να ξεφύγουν και να περάσουν χρόνο με τους φίλους και την οικογένεια.
Ωστόσο, τα δεδομένα δείχνουν ότι έχουν κίνητρο να ταξιδεύουν για περιπέτεια, ψυχική υγεία και πολιτιστικές εμπειρίες περισσότερο από τις παλαιότερες γενιές.
- Ουκρανία: Παρίσι και Λονδίνο υπόσχονται να μην αφήσουν τον Πούτιν να «πετύχει τους σκοπούς του»
- Η βαθμολογία στον όμιλο της Εθνικής μετά την ήττα στο Λονδίνο
- Θα μπουν οι ΗΠΑ στο στόχαστρο των εκδικητών ομολόγων;
- Euroleague: Η βαθμολογία μετά τη νίκη του Ολυμπιακού επί της Μπασκόνια
- Μεγάλη Βρετανία – Ελλάδα 73-72: Μπλακ-άουτ και απότομη προσγείωση για τη «γαλανόλευκη»
- Αυτό είναι το πρόσωπο-κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen