Υπεγράφη παρουσία Μητσοτάκη η σύμβαση του οδικού άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου
Ο κ. Μητσοτάκης τόνισε ότι, παρά την προεργασία που είχε γίνει την περίοδο 2012-14, επί κυβέρνησης Σαμαρά, η πορεία υλοποίησης του έργου διακόπηκε το 2015 από τον ΣΥΡΙΖΑ.
- Υπό κράτηση η Ειρήνη Μουρτζούκου – Την Παρασκευή στο αυτόφωρο για συκοφαντική δυσφήμηση
- Στο «μικροσκόπιο» της Εισαγγελίας η πισίνα στο ακίνητο του Στέφανου Κασσελάκη στις Σπέτσες
- Ο Ρίτσαρντ Γκιρ θυμάται την πρώτη του συνάντηση με την Τζούλια Ρόμπερτς με αφορμή το «Pretty Woman»
- «Καλπάζουν» οι τιμές του φυσικού αερίου
Παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή στο αεροδρόμιο Καλαμάτας η υπογραφή σύμβασης του νέου έργου ΣΔΙΤ για τον Οδικό Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, Τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη.
Όπως τόνισε, με ανάρτησή του ο κ. Μητσοτάκης, «μία ανεκπλήρωτη προσδοκία δεκαετιών, επιτέλους υλοποιείται. Έτσι ώστε, εντός των επόμενων ετών, να έχουμε έναν σύγχρονο και ασφαλή δρόμο».
Η ανάρτηση Μητσοτάκη
Υπογράψαμε σήμερα τη σύμβαση για την κατασκευή – αναβάθμιση μέσω ΣΔΙΤ του οδικού άξονα νοτιοδυτικής Πελοποννήσου. Μία ανεκπλήρωτη προσδοκία δεκαετιών, επιτέλους υλοποιείται. Έτσι ώστε, εντός των επόμενων ετών, να έχουμε έναν σύγχρονο και ασφαλή δρόμο. https://t.co/7wGzWpOF7o pic.twitter.com/6rTA2gk6go
— Prime Minister GR (@PrimeministerGR) April 21, 2023
Η ταυτότητα του έργου
Ο δρόμος, μήκους περίπου 49 χιλιομέτρων, θα συνδέσει οικισμούς, παραγωγικές ζώνες και τουριστικά σημεία στη νοτιοδυτική απόληξη της Πελοποννήσου με το αεροδρόμιο της Καλαμάτας και τον κεντρικό αυτοκινητόδρομο «Μορέας», συμβάλλοντας στην ήδη δυναμική ανάπτυξη της Μεσσηνίας.
Παράλληλα, θα μειώσει τη διάρκεια των διαδρομών, βελτιώνοντας δραστικά την ασφάλεια των μετακινήσεων.
Ο προϋπολογισμός τού έργου αγγίζει τα 252 εκατομμύρια ευρώ, ενώ οι εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν σε βάθος τετραετίας.
Τον οδικό χάρτη του έργου παρουσίασε αναλυτικά ο υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, ο οποίος, μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι «ο νέος δρόμος αναμένεται να μειώσει τα ατυχήματα κατά 75% στο τμήμα της νέας αρτηρίας με διαχωρισμένο οδόστρωμα και κατά 40% στο μη διαχωρισμένο τμήμα του.
»Κατά την περίοδο της κατασκευής του, ο οδικός άξονας θα δημιουργήσει ακόμα 625 θέσεις εργασίας και περίπου 100 θέσεις εργασίας κατά την 26ετή περίοδο λειτουργίας του, συμβάλλοντας στη μείωση της ανεργίας».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις