Dacia Duster: Επενδύοντας σε ακόμα περισσότερη περιπέτεια
Το νέο Duster θα διατηρήσει τα χαρακτηριστικά που το ανέδειξαν και στην νέα γενιά του, επενδύοντας ωστόσο ακόμα σε περισσότερη περιπέτεια σχεδιαστικά καθώς και σε πιο πολυσυλλεκτική τεχνολογία σε ό,τι αφορά την γκάμα κινητήρων
Ένα από τα δημοφιλέστερα προσιτά SUV ετοιμάζεται να υποδεχτεί την νέα, τρίτη κατά σειρά γενιά του η οποία εντοπίστηκε για πρώτη φορά από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης, αποκαλύπτοντας ορισμένα από τα στοιχεία που θα συνθέσουν το παζλ της νέας προσωπικότητάς του.
Όπως αποκαλύπτει μια απλή παρατήρηση στις επιφάνειές του, τόσο σχεδιαστικά όσο και σε επίπεδο μεγέθους, το Duster δεν πρόκειται να αλλάξει δραστικά τίποτα από τα δύο με δεδομένη την ήδη κατακτηθείσα επιτυχία του αλλά και την άφιξη του μεγαλύτερου, επταθέσιου Bigster το οποίο θα προστεθεί στην γκάμα της Dacia.
Παρά τις αντίστοιχες αναλογίες με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του μοντέλου, ο αισθητικός κώδικας θα είναι διαφορετικός και θα υπακούσει στις ίδιες σχεδιαστικές προδιαγραφές με το Bigster Concept που έχει ήδη παρουσιάσει η Dacia.
Ως αποτέλεσμα, το Duster αναμένεται να επενδύσει σε μια πιο εμφατική περιπετειώδη αισθητική η οποία θα μεταφράζεται στην εντονότερη παρουσία προστατευτικών πλαστικών περιμετρικά του αμαξώματος και μια διαφορετική πιο επιθετική προσέγγιση σε στοιχεία όπως οι θόλοι, οι προφυλακτήρες και το πίσω τμήμα αλλά και περισσότερο ανάγλυφες λεπτομέρειες στις μεταλλικές του επιφάνειες.
Αφετηρία για το νέο Duster θα αποτελέσει η πλατφόρμα CMF-Β του ομίλου Renault η οποία όπως είναι γνωστό μπορεί να υποστηρίξει τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel που με τη σειρά τους μπορούν να συνδυαστούν με ήπια υβριδική τεχνολογία.
Η ίδια αρχιτεκτονική αποτελεί την βάση και για το Clio κάτι που σημαίνει ότι δεν αποκλείεται η Dacia να κάνει το επόμενο βήμα, προσφέροντας και μια υβριδική έκδοση η οποία θα επωφεληθεί από την τεχνολογία E-Tech όπου ο κινητήρας βενζίνης λειτουργεί κυρίως ως γεννήτρια και η κίνηση εξασφαλίζεται από τον ηλεκτροκινητήρα.
Αυτό που πρέπει πάντως θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι κα η νέα γενιά του Duster θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις καθώς και έκδοση LPG.
Εκεί που θα πρέπει να αναμένονται δραστικές αλλαγές είναι στο εσωτερικό καθώς η Dacia θα επενδύσει σε νέα ψηφιακή τεχνολογία που θα φέρει το Duster κοντά στα αντίστοιχα ζητούμενα της σύγχρονης εποχής ενώ, αναβαθμισμένη προδιαγράφεται και η ποιότητα χωρίς βέβαια υπερβολές και με την έμφαση να δίνεται στην ανθεκτικότητα των υλικών.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα η πρεμιέρα του νέου Duster αναμένεται από την επόμενη χρονιά κάτι που σημαίνει ότι θα έχουμε και άλλες ευκαιρίες να αποκωδικοποιήσουμε τα χαρακτηριστικά του.
- Βραζιλία: Αποκλειστικές φωτογραφίες φέρνουν στο φως απομονωμένη φυλή του Αμαζονίου
- Εκτακτο δελτίο καιρού: Νέα επιδείνωση με καταιγίδες, θυελλώδεις ανέμους και χιόνια
- Κυκλώματα εξαναγκάζουν ανθρώπους να ζητιανεύουν ξυπόλητοι – Η μέθοδος με τα… σκυλάκια
- Ο Τζολάκης δείχνει το δρόμο προς την κορυφή, η εμπιστοσύνη του Μεντιλίμπαρ και η ώρα της Εθνικής
- Ζιζέλ Πελικό: «Mr Everyman» – Οι 51 «δράκοι» που καταδικάστηκαν στην «δίκη του αιώνα» στη Γαλλία
- Προκαλεί το «De Grece» των Γλύξμπουργκ – Σφοδρά πυρά από κόμματα, οι παρατηρήσεις Αλιβιζάτου