Tiffany: Ανοίγει ξανά τις πύλες του στη Νέα Υόρκη
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη επένδυση που έκανε ποτέ ο οίκος της Luis Vuitton σε ένα κατάστημα
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Tην επαναλειτουργία του θρυλικού Tiffany της Νέας Υόρκης, ανακοίνωσε η μητρική εταιρεία LVMH, σύμφωνα με το Bloomberg. Ο δεύτερος μεγαλύτερος γιος του Mπερνάρ Αρνό, του δισεκατομμυριούχου ιδρυτή της Louis Vuitton, καλωσόρισε μερικούς εκλεκτούς καλεσμένους και δημοσιογράφους την Τετάρτη στα εγκαίνια επαναλειτουργίας του μετά από ένα τριετές κλείσιμο. Το ευρύ κοινό θα μπορεί να ψωνίζει εκεί από τις 28 Απριλίου.
«Απλωμένο» σε 10 ορόφους και καταλαμβάνοντας περίπου 110.000 τετραγωνικά πόδια (10.000 τετραγωνικά μέτρα), το κατάστημα υποβλήθηκε σε oλική ανακαίνιση από τον αρχιτέκτονα Peter Marino, ο οποίος έχει εργαστεί και σε άλλα της LVMH.
«Είναι το μεγαλύτερο έργο για την LVMH όσον αφορά το λιανικό εμπόριο», είπε στους επισκέπτες κατά τη διάρκεια των εγκαινίων ο 30χρονος Alexandre Arnault, ο οποίος επιβλέπει τα προϊόντα στο Tiffany. «Περισσότερο από ένα κατάστημα, είναι πραγματικά ένα ορόσημο – είναι μια γκαλερί τέχνης, είναι ένας εκθεσιακός χώρος, είναι πολλά εστιατόρια, είναι ένα ιδιωτικό κλαμπ, είναι όλα ταυτόχρονα που έχουμε βάλει κάτω από την ίδια στέγη».
Έργα τέχνης των Jean-Michel Basquiat, Vic Muniz, Daniel Arsham και Julian Schnabel εκτίθενται σε όλο τον χώρο. Οι αγοραστές θα μπορούν να κάνουν ένα διάλειμμα στο Blue Box Cafe, την λειτουργία του οποίου έχει αναλάβει ο διάσημος σεφ Daniel Boulud.
Τα δύο διαμάντια
Ακόμη περισσότερο από πριν, το κατάστημα θα εξυπηρετεί πολύ πλούσιους πελάτες, με έναν ιδιωτικό, ειδικό χώρο στον 10ο όροφο, όπου θα μπορούν να ψωνίζουν με θέα στο Central Park.
Τα δύο πιο ακριβά κοσμήματα που πωλούνται αρχικά στο κατάστημα είναι ένα άχρωμο διαμάντι 106 καρατίων και ένα διαμάντι Empire 80 καρατίων, και τα δύο προέρχονται από την Μποτσουάνα, δήλωσε η Βικτόρια Ρέινολντς, η επικεφαλής γεμολόγος. Οι τιμές τους είναι διαπραγματεύσιμες, αλλά ανέρχονται σε εκατομμύρια δολάρια, όπως τόνισε χαρακτηριστικά.
Η μεγαλύτερη επένδυση
Ενώ η Tiffany αρνήθηκε να αποκαλύψει το ακριβές κόστος της ανακαίνισης, ο Διευθύνων Σύμβουλος Anthony Ledru είπε στο Bloomberg σε συνέντευξή του την περασμένη εβδομάδα ότι κόστισε εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια, αλλά παρέμεινε κάτω από το 1 δισεκατομμύριο. Είναι η μεγαλύτερη επένδυση που έχει κάνει η LVMH σε ένα μόνο κατάστημα.
Η εξαγορά της Tiffany από την LVMH, η οποία ολοκληρώθηκε πριν από περισσότερα από δύο χρόνια και κόστισε περίπου 16 δισεκατομμύρια δολάρια, είναι η μεγαλύτερη στον κλάδο της πολυτέλειας. Η εταιρεία έχει ξεκάθαρα ανεβάσει τον πήχη όσον αφορά τις επενδύσεις σε ακίνητα και καταστήματα», δήλωσε η Aurélie Husson-Dumoutier, αναλυτής της HSBC, κατά την διάρκεια των εγκαινίων της Τετάρτης.
Η ζήτηση για προϊόντα υψηλών προδιαγραφών επιβραδύνεται στις ΗΠΑ, δήλωσε η LVMH νωρίτερα αυτό το μήνα όταν ανέφερε τις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου. Αλλά η LVMH συνήθως επενδύει σε μάρκες μακροπρόθεσμα, πρόσθεσε η Husson-Dumoutier. Η HSBC εκτιμά ότι η αγορά προσωπικών ειδών πολυτελείας θα αυξηθεί κατά 15% φέτος, αλλά στις ΗΠΑ θα κυμαίνεται περίπου στο 7%.
Απογείωση
Υπό την ιδιοκτησία της LVMH, τα έσοδα της Tiffany έχουν αυξηθεί και η επωνυμία έχει γίνει πιο κερδοφόρα, σύμφωνα με εκτιμήσεις της HSBC. Η LVMH δεν αποκαλύπτει την οικονομική απόδοση για τις μεμονωμένες ετικέτες της. Η εταιρεία έχει αναζωογονήσει τη μάρκα εν μέρει φροντίζοντας να απευθύνεται σε μια ευρύτερη ομάδα αγοραστών, με εκρηκτικές διαφημιστικές καμπάνιες, συμπεριλαμβανομένης μιας με τη Beyoncé και τον Jay-Z.
Η μάρκα Tiffany πριν την εξαγοράσει η LVMH ήταν «κουρασμένη, σταθερή, συντηρητική και σκονισμένη», δήλωσε ο Milton Pedraza, επικεφαλής του Ινστιτούτου Luxury, μιας εταιρείας συμβούλων. «Τότε, έρχονται οι Arnaults». Απογείωσαν μια «εμβληματική αμερικανική μάρκα», είπε.
Την Τετάρτη στα εγκαίνια, η Anna Wintour, η διευθύντρια περιεχομένου της Vogue, φαινόταν να συνομιλεί με τον Alexandre Arnault. Στην εκδήλωση συμμετείχε και η ηθοποιός Gal Gadot, η οποία είναι πρέσβειρα της μάρκας Tiffany.
Ο μεγαλύτερος γιος του Bernard Arnault, Antoine Arnault, ο οποίος επιβλέπει την εικόνα της LVMH, ήταν επίσης παρών. Ο πατριάρχης Arnault – του οποίου η περιουσία ανέρχεται τώρα σε περίπου 209 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το Bloomberg Billionaires Index – απουσίαζε. Και τα πέντε παιδιά του εργάζονται στην εταιρεία.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις