Γερμανία: Νέο πρότυπο για φθηνές, εθνικές μαζικές συγκοινωνίες
Από αύριο σε ισχύ το μηνιαίο πάσο
- «Ειρωνικός, σαρκαστικός, λες και έχει κάνει κατόρθωμα» - Σοκάρουν οι περιγραφές για τον αστυνομικό της Βουλής
- «Πνιγμός στα 30.000 πόδια» - Αεροπλάνο άρχισε να πλημμυρίζει εν ώρα πτήσης [Βίντεο]
- Δημήτρης Ήμελλος: Το τελευταίο αντίο στον αγαπημένο ηθοποιό -Τραγική φιγούρα η μητέρα του
- «Πρέπει να κάνουν δήλωση ότι σέβονται το πολίτευμα» - Οι όροι για να πάρουν την ιθαγένεια οι Γλύξμπουργκ
Τίθεται από αύριο Δευτέρα σε ισχύ, το φιλόδοξο πρόγραμμα προσιτών δημόσιων μετακινήσεων στη Γερμανία, σε μια προσπάθεια να ενθαρρυνθούν οι καταναλωτές να εγκαταλείψουν τα αυτοκίνητά τους.
Με μόλις 49 ευρώ τον μήνα, οι κάτοχοι θα έχουν απεριόριστες μετακινήσεις σε όλα τα αστικά λεωφορεία, μετρό και τραμ σε κάθε δήμο σε όλη τη χώρα. Αυτό σημαίνει ότι με ένα εισιτήριο – το οποίο περιορίζεται σε λιγότερο από το κόστος ενός εσπρέσο την ημέρα – μπορείτε να κινηθείτε με λεωφορεία κατά μήκος των ελβετικών συνόρων και να διασχίσετε το λιμάνι του Αμβούργου στη Βόρεια Θάλασσα.
Το νέο εισιτήριο
Στο λεγόμενο Deutschland-Ticket περιλαμβάνονται τοπικά και περιφερειακά τρένα, αλλά όχι οι ταχύτερες υπεραστικές υπηρεσίες, καθώς η ιδέα είναι να ενθαρρυνθούν οι άνθρωποι να αλλάξουν τρόπο με τον οποίον κάνουν τα καθημερινά ταξίδια μικρών αποστάσεων.
Το πάσο βασίζεται στο δημοφιλές εισιτήριο των 9 ευρώ που εισήχθη το περασμένο καλοκαίρι για να βοηθήσει στη διαχείριση της ενεργειακής κρίσης που προκλήθηκε από τον πόλεμο στην Ουκρανία.
Αν και η νέα προσφορά είναι σημαντικά πιο ακριβή, η προτεινόμενη διάρκεια τουλάχιστον δύο ετών υπερβαίνει κατά πολύ την τρίμηνη δοκιμή του προηγούμενου προγράμματος της και δείχνει ότι οι δημόσιες συγκοινωνίες γίνονται στοιχείο της εθνικής πολιτικής και όχι απλώς τοπική υπηρεσία. Στο πλαίσιο της ανάπτυξης αυτής, ο καγκελάριος Όλαφ Σολτς επισκέφθηκε την Πέμπτη ένα αμαξοστάσιο λεωφορείων στο Βερολίνο.
Απαραίτητα αλλαγή
Η αλλαγή αυτή κρίνεται απολύτως απαραίτητη καθώς η πατρίδα της BMW, της Mercedes-Benz και της Porsche αγωνίζεται να μειώσει τις εκπομπές ρύπων από τις μεταφορές.
Το νέο εισιτήριο — διαθέσιμο μόνο με συνδρομή — είναι πολύ χαμηλότερο από τις κανονικές μηνιαίες τιμές. Για να αντισταθμίσει τις αρχικές εκτιμήσεις για τα χαμένα έσοδα, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση θα παρέχει 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως και οι 16 πολιτείες της Γερμανίας συμφώνησαν να συνεισφέρουν το ίδιο ποσό. Τυχόν επιπλέον κόστος θα επιμεριστεί επίσης.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις