Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
ps. post
scriptum

Οι γνωστοί «γνωστοί» έσπασαν πάλι την απεργία της ΕΣΗΕΑ

Από τις μεγάλες προεκλογικές συγκεντρώσεις στα… βίντεο στο TikTok – Πώς άλλαξαν οι προεκλογικές καμπάνιες

Από τις μεγάλες προεκλογικές συγκεντρώσεις στα… βίντεο στο TikTok – Πώς άλλαξαν οι προεκλογικές καμπάνιες

TikTok, συνεντεύξεις σε YouTuber και μικρά ακροατήρια – Τα συστατικά της προεκλογικής εκστρατείας των κομμάτων

Λιγότερο από τρεις εβδομάδες απομένουν για τις κάλπες της 21ης Μαΐου και οι «μηχανές» των κομματικών επιτελείων δουλεύουν «στο κόκκινο». Από τις μεγάλες προεκλογικές συγκεντρώσεις του παρελθόντος, σήμερα η εποχή επιτάσσει εναλλακτικές εμφανίσεις σε YouTube και social media.

Συγκεντρώσεις σε μικρά ακροατήρια, ελάχιστες αφίσες στους δρόμους, εναλλακτικές τηλεοπτικές εμφανίσεις και μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σήμερα τα συστατικά μιας προεκλογικής εκστρατείας.

Νέα Δημοκρατία

Η ΝΔ δίνει έμφαση στο κυβερνητικό έργο της 4ετιας. Μια περίοδος κρίσεων, όπως περιγράφει στο τελευταίο της σποτ.

Προσπαθεί να θυμίσει τη διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το 2015 και να αποδυναμώσει τα σενάρια συνεργασίας της επόμενης ημέρας, χαρακτηρίζοντάς τα τερατογένεση ή «κυβέρνηση των ηττημένων».

Αντιπολίτευση

Ο ΣΥΡΙΖΑ, από την άλλη δίνει έμφαση στα λάθη της κυβέρνησης, ζητώντας όχι μία δεύτερη ευκαιρία, αλλά την πρώτη να κυβερνήσει χωρίς μνημονιακές δεσμεύσεις.

To ΠΑΣΟΚ επιμένει σε έναν πρωθυπουργό  που δε θα είναι ούτε ο Τσίπρας ούτε ο Μητσοτάκης, απαντώντας στην κριτική για τον άγνωστο «Χ» με χιούμορ.

«Αυτοί είμαστε» απαντά το ΚΚΕ « Μόνοι μας και όλοι τους».

«Τα κόμματα προσπαθούν να προσελκύσουν με κάθε τρόπο τους ψηφοφόρους στις κάλπες για να μειώσουν τα ποσοστά αποχής και στοχεύουν πάση θυσία στην ψήφο των νέων και των αναποφάσιστων. Γι’ αυτό άλλωστε και η νέα μόδα να επιλέγουν εναλλακτικές εμφανίσεις σε εκπομπές lifestyle ή ακόμη και σε YouTuber» λέει ο Ευτύχης Βαρδουλάκης, σύμβουλος Στρατηγικής και Επικοινωνίας.

Tiktok, Instagram, μαντινάδες και η χαλαρή πλευρά των πολιτικών αρχηγών στην «μάχη» για την κάλπη της 21ης Μαΐου.

Must in

Η Generation Rent ασφυκτιά – Το 60% του μισθού για ένα τριάρι

H γενιά των ενοικιαστών ή Generation Rent, αναγκάζεται να πληρώνει ως και το 60% ενός μέσου μισθού για όλο και πιο μικρά διαμερίσματα. Ο ένας στους τέσσερις δυσκολεύεται να πληρώσει το νοίκι.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024