Λιγότερο από τρεις εβδομάδες απομένουν για τις κάλπες της 21ης Μαΐου και οι «μηχανές» των κομματικών επιτελείων δουλεύουν «στο κόκκινο». Από τις μεγάλες προεκλογικές συγκεντρώσεις του παρελθόντος, σήμερα η εποχή επιτάσσει εναλλακτικές εμφανίσεις σε YouTube και social media.

Συγκεντρώσεις σε μικρά ακροατήρια, ελάχιστες αφίσες στους δρόμους, εναλλακτικές τηλεοπτικές εμφανίσεις και μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σήμερα τα συστατικά μιας προεκλογικής εκστρατείας.

Νέα Δημοκρατία

Η ΝΔ δίνει έμφαση στο κυβερνητικό έργο της 4ετιας. Μια περίοδος κρίσεων, όπως περιγράφει στο τελευταίο της σποτ.

Προσπαθεί να θυμίσει τη διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το 2015 και να αποδυναμώσει τα σενάρια συνεργασίας της επόμενης ημέρας, χαρακτηρίζοντάς τα τερατογένεση ή «κυβέρνηση των ηττημένων».

Αντιπολίτευση

Ο ΣΥΡΙΖΑ, από την άλλη δίνει έμφαση στα λάθη της κυβέρνησης, ζητώντας όχι μία δεύτερη ευκαιρία, αλλά την πρώτη να κυβερνήσει χωρίς μνημονιακές δεσμεύσεις.

To ΠΑΣΟΚ επιμένει σε έναν πρωθυπουργό  που δε θα είναι ούτε ο Τσίπρας ούτε ο Μητσοτάκης, απαντώντας στην κριτική για τον άγνωστο «Χ» με χιούμορ.

«Αυτοί είμαστε» απαντά το ΚΚΕ « Μόνοι μας και όλοι τους».

«Τα κόμματα προσπαθούν να προσελκύσουν με κάθε τρόπο τους ψηφοφόρους στις κάλπες για να μειώσουν τα ποσοστά αποχής και στοχεύουν πάση θυσία στην ψήφο των νέων και των αναποφάσιστων. Γι’ αυτό άλλωστε και η νέα μόδα να επιλέγουν εναλλακτικές εμφανίσεις σε εκπομπές lifestyle ή ακόμη και σε YouTuber» λέει ο Ευτύχης Βαρδουλάκης, σύμβουλος Στρατηγικής και Επικοινωνίας.

Tiktok, Instagram, μαντινάδες και η χαλαρή πλευρά των πολιτικών αρχηγών στην «μάχη» για την κάλπη της 21ης Μαΐου.