Το ελληνικό brand γυαλιών που προωθεί την ιδέα της ελευθερίας στην έκφραση
Λίγοι θα πιστέψουν ότι πίσω από την urban αισθητική και την υψηλή ποιότητα του The Glass of Brixton βρίσκεται μία ελληνική οικογενειακή επιχείρηση, που ασχολείται με τα Οπτικά από το 1963.
Ήταν ένα απόγευμα, 9 χρόνια πριν, που στα ηχεία έπαιζε το «The guns of Brixton» των The Clash, όταν ο Άγγελος Συκαράς εμπνεύστηκε το νέο brand, στο οποίο ήθελε να προσδώσει μία πολυπολιτισμική και καλλιτεχνική ταυτότητα, όπως αυτή ακριβώς που χαρακτηρίζει και την εναλλακτική γειτονιά του Νότιου Λονδίνου.
Το Brixton του David Bowie και των The Clash, των διαδηλώσεων για τα ανθρώπινα δικαιώματα και της urban κουλτούρας, έγινε η έμπνευση για το brand που συνδυάζει τον σύγχρονο σχεδιασμό, την ξεχωριστή χρωματική παλέτα και την εξατομικευμένη δεξιοτεχνία.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Καθοδηγούμενο με ένα ξεκάθαρο όραμα που προωθεί την ιδέα της ελευθερίας στην έκφραση και στο σεβασμό στα δικαιώματα, το The Glass of Brixton δημιουργήθηκε για να απευθύνεται σε όλα τα άτομα ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας, χρώματος, μεγέθους, σεξουαλικού προσανατολισμού ή ταυτότητας φύλου. Σε όλα εκείνα τα άτομα που θέλουν πίσω από αυτά τα γυαλιά, τα μάτια τους να ανακαλύψουν τον κόσμο, να τον διαμορφώσουν, να τον ανατρέψουν και να τον ζήσουν με την δική τους μοναδικότητα.
Design / Ποιότητα / Κόστος – Το τρίπτυχο της επιτυχίας
Το σύγχρονο design, οι υψηλών προδιαγραφών φακοί και η ισορροπία ποιότητας και κόστους, είναι το τρίπτυχο που έχει κάνει το The Glass of Brixton να αποκτήσει μία φήμη που συνδέεται με την καινοτομία, την ποιότητα και την ασφάλεια εντός κι εκτός Ελλάδας τόσο στα γυαλιά ηλίου όσο και στα γυαλιά οράσεως.
Έχοντας ως προτεραιότητα την προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία -το νούμερο ένα ζητούμενο στα γυαλιά ηλίου- το The Glass of Brixton διαθέτει μία γκάμα γυαλιών που προσφέρουν ασφάλεια κάτω από τον ήλιο. Όλοι οι σκελετοί είναι από υλικό acetate, οι φακοί ηλίου είναι οργανικοί, απορροφητικοί προς τις βλαβερές ακτινοβολίες και στην οπίσθια επιφάνεια τους έχουν επιστρώσεις αντιαντανακλαστικές για πιο ξεκούραστη όραση στην έντονη ηλιοφάνεια.
Spring / Summer 2023 – «Let’s get lost in Paris»
Το The Glass of Brixton, στο πλαίσιο της κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι ‘23, ταξιδεύει στο Παρίσι και παρουσιάζει την καμπάνια «Let’s get lost in Paris», εξερευνώντας με μία διαφορετική ματιά τρεις εμβληματικές πτυχές της πόλης γύρω από τη μουσική, την τέχνη και την αρχιτεκτονική:
Το μποέμ και αισθησιακό Παρίσι των ’70s, του Serge Gainsbourg, της Jane Birkin και της Françoise Hardy, το πραγματικά μοντέρνο και επαναστατικό στη σύλληψή του κτίριο του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Centre Pompidou των Renzo Piano και Richard Rogers και την ηλεκτρονική μουσική σκηνή των ’90s, απ’ όπου ξεκίνησαν οι Daft Punk, οι Air και ο Sébastien Tellier.
Έντονα χρώματα, διαφάνειες, αλλά και κλασικές γραμμές και μοτίβα, η κολεξιόν The Glass of Brixton Spring / Summer 2023 διαθέτει τέτοια χρωματική παλέτα και σχήματα που συνθέτει έναν κόσμο που χωρά τους πάντες: Από τους πιο τολμηρούς fashionistas μέχρι αυτούς που θέλουν απλώς να κρυφτούν πίσω από δύο μεγάλους φακούς.
- Καιρός: «Πολικός αεροχείμαρρος φέρνει 48ωρη βαρυχειμωνιά και στον ευρωπαϊκό νότο» λέει ο Τσατραφύλλιας
- Μαζεύουν το γραφείο του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης – Τα νέα δεδομένα και τα προνόμια του ΠΑΣΟΚ
- ΣΥΡΙΖΑ: Η κυβέρνηση συνεχίζει να πορεύεται με αλήθειες για τους λίγους και με ψέματα για τους πολλούς
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις