Ντόνα Σάμερ: «Έχω μια μυστική ζωή. Δεν είμαι αυτό που βλέπεις»
Ένα νέο ντοκιμαντέρ, με τίτλο «Love To Love You» θα κάνει πρεμιέρα τον επόμενο μήνα και περιγράφεται ως ένα «βαθιά προσωπικό πορτρέτο της βασίλισσας της ντίσκο» και της ανόδου της στη φήμη με θρυλικές επιτυχίες όπως τα «I Feel Love», «MacArthur Park», «Bad Girls» και «Hot Stuff».
- Κι όμως, η καρδιά του χρυσού χτυπάει σε ένα πρώην ψαροχώρι!
- Αεροπλάνο έκανε 9 ώρες πτήση από Λονδίνο σε... Λονδίνο – Τι προκάλεσε το απίστευτο ταξίδι
- Η Μπιγιονσέ ποζάρει πάνω σε μοτοσικλέτα σαν άλλη Μπέτι Ντέιβις
- Απίστευτο περιστατικό σε μαιευτήριο - Μπέρδεψαν τα μωρά και το κατάλαβαν μετά από 55 χρόνια
Κάτω από τις ντίσκο μπάλες και τα φώτα κάθε νυχτερινού κέντρου της Νέας Υόρκης στα τέλη του 1975, οι χορευτές ανακατεύονταν και σπρώχνονταν υπό τον ήχο της Ντόνα Σάμερ, που βογκούσε και στέναζε στην πρώτη της διεθνή επιτυχία, το «Love to Love You Baby» – ένα τραγούδι με τρελά εθιστικό ρυθμό και πάνω από δέκα λεπτά προκαλούμενου οργασμού. Από εκείνη τη στιγμή και μετά, χρόνο με το χρόνο, τα τραγούδια της μπήκαν στο Billboard Top 100, πολλά στο top 10, καθορίζοντας την εποχή και κερδίζοντας τον τίτλο «Βασίλισσα της Ντίσκο»
Η σύνοψη της ταινίας από το HBO, με τίτλο «Love To Love You», έχει ως εξής: «Διαμορφωμένο από τους προβληματισμούς της ίδιας της S;amer, τις αναμνήσεις στενών συγγενών, φίλων και συναδέλφων και γεμάτο με τους ήχους των τραγουδιών της, το ντοκιμαντέρ είναι μια λεπτομερής ματιά στην εμβληματική καλλιτέχνιδα καθώς δημιουργεί μουσική που την οδηγεί από την πρωτοποριακή μουσική σκηνή της Γερμανίας, στη λάμψη και τα λαμπερά φώτα των dance clubs της Νέας Υόρκης, στην παγκόσμια αναγνώριση, με τη φωνή και την καλλιτεχνική της τέχνη να γίνονται το καθοριστικό soundtrack μιας εποχής.
»Ένα βαθιά προσωπικό πορτρέτο της Σάμερ εντός και εκτός σκηνής, η ταινία περιλαμβάνει πλήθος φωτογραφιών και πρωτοφανές υλικό από οικιακά βίντεο – συχνά γυρισμένα από την ίδια τη Σάμερ – και προσφέρει ένα πλούσιο παράθυρο στο εκπληκτικό εύρος της καλλιτεχνικής της δημιουργίας, από τη σύνθεση τραγουδιών μέχρι τη ζωγραφική, εξερευνώντας παράλληλα τα σκαμπανεβάσματα μιας ζωής που έζησε στην παγκόσμια σκηνή».
Το ντοκιμαντέρ σκηνοθετούν ο βραβευμένος με Όσκαρ και Έμμυ σκηνοθέτης Ρότζερ Ρος Γουίλιαμς και η Μπρούκλιν Σουντάνο, κόρη της Σάμερ.
Δείτε το τρέιλερ
Η ιστορία από την αρχή
Πριν η Σάμερ γίνει το πρόσωπο της χορευτικής σκηνής της δεκαετίας του 1970, γεννήθηκε ως LaDonna Gaines από τη Βοστώνη της Μασαχουσέτης, το 1948. Ξεκίνησε να τραγουδάει στην εκκλησία και στα μιούζικαλ του λυκείου. Σε ηλικία 19 ετών, πήρε μέρος στη γερμανική περιοδεία του μιούζικαλ Hair, ξεκινώντας έτσι την άνοδό της στη φήμη στην Ευρώπη.
Ενώ η Σάμερ γνώρισε από νωρίς την επιτυχία στην καριέρα της ως τραγουδίστρια, αντιμετώπισε πολλά προβλήματα στο δρόμο της ζωής και του έρωτα.
Η Ντόνα Σάμερ έπασχε από παιδική κατάθλιψη
Στα απομνημονεύματά της, Ordinary Girl, έγραψε: «Ήμουν πάντα ο τύπος ανθρώπου που βουτούσε στα πράγματα, κυριολεκτικά και μεταφορικά, ανεξάρτητα από το αν ήξερα πλήρως ή όχι σε τι έμπαινα».
Αυτό το συναίσθημα φαίνεται σε όλες τις περιπέτειες της ζωής της, αλλά ξεκίνησε όταν κυριολεκτικά πήδηξε σε μια πισίνα και παραλίγο να πνιγεί σε ηλικία 8 ετών. Τα αδέλφια και οι αδελφές της (ήταν ένα από τα επτά παιδιά της οικογένειας) την έβγαλαν έξω. Δεν είχε ιδέα πόσο καιρό ήταν αναίσθητη, αλλά θυμόταν όταν συνήλθε ότι πίστευε ότι ο Θεός την είχε σώσει και είχε σχεδιάσει μια ξεχωριστή ζωή γι’ αυτήν. Με μια νέα αίσθηση σκοπού προσευχήθηκε: «Θεέ μου, σε παρακαλώ, μάθε μου πώς να τραγουδάω καλύτερα».
Σε ηλικία 7 ετών έκανε, κατά λάθος, μια μεγάλη πληγή στο μάγουλό της με μια καρέκλα κουζίνας που επισκεύαζε ο πατέρας της. Άφησε μια ουλή που για όλη την παιδική της ηλικία την έκανε να νιώθει άσχημη και ανασφαλής. Φορούσε περούκες προσπαθώντας να το κρύψει.
Για χρόνια την πείραζαν τα αδέλφια της και οι γείτονές της. Αυτό προκάλεσε μια παιδική κατάθλιψη, μια συνήθεια να βρέχει το κρεβάτι της και μια εμμονική ανάγκη για τελειότητα.
Έβλεπε ψυχολόγο μέχρι τα 16 της χρόνια. Ενώ η Σάμερ θρηνεί για αυτή την περίοδο της ζωής της, ισχυρίζεται επίσης ότι τη βοήθησε να αναπτύξει την αίσθηση του χιούμορ και την έντονη επιθυμία να αποδείξει ποια είναι.
Έγινε θεατής της βίας από νωρίς
Ως έφηβη, η Ντόνα Σάμερ περιπλανιόταν στους δρόμους της Βοστώνης τη νύχτα. Από περιέργεια, μπήκε σε ένα νυχτερινό κέντρο όπου τη ρώτησαν αν βρισκόταν εκεί για οντισιόν. Εκείνη απάντησε: «Ε, ναι, βέβαια». Ως ελεύθερο πνεύμα – και μάλιστα ταλαντούχο – πέρασε από οντισιόν και πήρε τον ρόλο της τραγουδίστριας του συγκροτήματος Crow.
Προκειμένου να παίζει σε νυχτερινά κέντρα και να παρακολουθεί τις πρόβες, η Σάμερ έκανε κοπάνα από το σχολείο. Μια φορά έγινε μάρτυρας μιας ομάδας αγοριών που επιτέθηκαν σε μια ηλικιωμένη γυναίκα. Η γυναίκα έμεινε αναίσθητη και δεν ανέπνεε. Η Σάμερ της έδωσε τις πρώτες βοήθειες μέχρι να φτάσει το ασθενοφόρο. Αργότερα η Σάμερ έμαθε ότι η γυναίκα είχε πεθάνει και ότι η αστυνομία έψαχνε για μάρτυρες. Φοβήθηκε να μιλήσει γιατί πίστευε ότι θα έμπαινε σε μπελάδες επειδή είχε κάνει κοπάνα.
Η συνείδησή της την κέρδισε και η Σάμερ αποφάσισε να μιλήσει στην αστυνομία. Είπε σε έναν αστυνομικό τα ονόματα των αγοριών και τι είδε. Τους συνέλαβαν και η Σάμερ κλήθηκε να καταθέσει στο δικαστήριο. Αν και τα αγόρια κρίθηκαν ένοχα και οδηγήθηκαν στη φυλακή, είχαν φίλους που απειλούσαν τη Σάμερ, κάνοντάς την να νιώθει ανασφαλής στη γειτονιά της. Τρεις εβδομάδες πριν αποφοιτήσει από το λύκειο, μετακόμισε με το συγκρότημά της στη Νέα Υόρκη για να προωθήσει την καριέρα της, αλλά και για να φύγει από τη Βοστώνη.
Πολλά αποτυχημένα ειδύλλια στην Ευρώπη
Ενώ ζούσε στο Greenwich Village το καλοκαίρι του 1968, η Σάμερ απολάμβανε τον τρόπο ζωής της αντικουλτούρας – έπαιζε στο συγκρότημα τη νύχτα, κοιμόταν όλη μέρα και σύχναζε σε δημόσια πάρκα. Σε συνέντευξή της στη Ρόζι Ο’Ντόνελ, μίλησε για το πώς πέρασε από οντισιόν για το Hair και πήρε το ρόλο. Όταν ρωτήθηκε σε ποια χώρα της Ευρώπης θα ήθελε να παίξει, απάντησε: «Στη Γερμανία». Η 19χρονη τότε πήρε διαβατήριο και μπήκε στην πρώτη της διεθνή πτήση.
Στο αυτοβιογραφικό βιβλίο της, Ordinary Girl, η Σάμερ είπε ότι έβγαινε με έναν άλλο καλλιτέχνη που ονομαζόταν Ρόνι από το Hair. Ήταν Αμερικανός και μαύρος. Είπε: «Γρήγορα κατάλαβα, ότι οι φιλελεύθεροι Γερμανοί της μεταπολεμικής γενιάς ήθελαν να κάνουν κάποιου είδους προσωπική δήλωση για το κίνημα των πολιτικών δικαιωμάτων στην Αμερική. Συχνά αυτή η δήλωση έπαιρνε τη μορφή φιλίας, υποστήριξης και εργασίας για οποιονδήποτε έγχρωμο που έτυχε να είναι από τις ΗΠΑ. Yippee! Ήμουν στο σωστό μέρος την κατάλληλη στιγμή».
Αν και ο Ρόνι ήταν χρήσιμος για να προσαρμοστεί στη ζωή στη Γερμανία, τον βρήκε λίγο αλαζόνα και το ειδύλλιο κράτησε μόνο δύο εβδομάδες.
Κατά τη διάρκεια της παράστασης Hair στη Βιέννη, γνώρισε έναν άνδρα στον οποίο αναφέρεται μόνο ως «Δόκτορ Μέγιερ». Ήταν ένας ψυχίατρος που πίστευε στη θεραπευτική δύναμη της μουσικής. Η ίδια δήλωσε: «Μέχρι το τέλος του πρώτου μου έτους στη Βιέννη, ήμουν εντελώς ερωτευμένη μαζί του».
Καθώς η φήμη της μεγάλωνε στην Ευρώπη, ο Μέγιερ θέλησε να παντρευτούν, αλλά η Σάμερ ήξερε ότι η Βιέννη ήταν πολύ μικρή πόλη για εκείνη. «Το ειδύλλιό μας είχε τελειώσει, αλλά όχι η φιλία μας» είπε στα απομνημονεύματά της. Η Σάμερ συνέχισε να βγαίνει με άνδρες της κοσμικής σκηνής, αλλά δεν βρήκε ποτέ κάποιον για να δεσμευτεί. Δυσκολευόταν να συμβιβάσει τη ζωή που πίστευε ότι έπρεπε να έχει ένα θεοσεβούμενο κορίτσι με αυτή που της δόθηκε.
Η δύσκολη εγκυμοσύνη
Σύμφωνα με την εφημερίδα The Globe & Mail, η Σάμερ άρχισε να βγαίνει με τον Χέλμουτ Σόμερ, έναν Βιεννέζο ηθοποιό που γνώρισε στο Βερολίνο ενώ έκανε το Hair. Το ζευγάρι αναζωπύρωσε τη φιλία του όταν συμμετείχαν και οι δύο στην παραγωγή του έργου The Me Nobody Knows στο Αμβούργο. Οι δυο τους συνέχισαν να παίζουν και σε άλλες παραγωγές μαζί, και όταν τελείωσε η τελευταία τους περιοδεία επέστρεψαν στη Βιέννη, όπου ο Σόμερ ζήτησε από τη Σάμερ να τον παντρευτεί.
Παντρεύτηκαν το 1972. Αμέσως μετά, η Σάμερ ανακάλυψε ότι ήταν έγκυος.
Στα απομνημονεύματά της, περιγράφει ένα πρωινό που ο σύζυγός της την πήγε εσπευσμένα στο νοσοκομείο. Ένας γιατρός της είπε ότι κινδύνευε να αποβάλει. Το ζευγάρι αποφάσισε να μετακομίσει στο διαμέρισμα των γονέων του Σόμερ, όπου η Σάμερ παρέμεινε στο κρεβάτι για το υπόλοιπο της εγκυμοσύνης της. Τον Φεβρουάριο του 1973 γέννησε την πρώτη της κόρη, τη Μίμι.
Το περίπλοκο διαζύγιο
Το έτος που ακολούθησε τη γέννηση της κόρης της, η Ντόνα Σάμερ βυθίστηκε σε βαθιά κατάθλιψη. Ένιωθε απροετοίμαστη για τη μητρότητα. Ο σύζυγός της εργαζόταν πολύ, αφήνοντάς την μόνη της να φροντίζει το παιδί τους. Δεν έβγαινε έξω ούτε τραγουδούσε πια. Στα απομνημονεύματά της είπε ότι ένιωθε «απομονωμένη».
Η Σάμερ στράφηκε σε μια φίλη που στο βιβλίο της αναφέρει μόνο ως Άννα. Η Άννα της έμαθε να κάνει μπάνιο τη Μίμι και πώς να την κάνει να κοιμηθεί. Μέσω της Άννας, η Σάμερ γνώρισε έναν άνδρα στον οποίο αναφέρεται μόνο ως Γκούντερ. Ο Γκούντερ ήταν ζωγράφος και αυτό που η Σάμερ περιγράφει ως «άγριο άντρα». Της άρεσε αμέσως.
Η Σάμερ και ο Χέλμουθ Σόμερ, απελπισμένοι να βγουν από την καταθλιπτική της κατάσταση, χώρισαν προσωρινά. Στη συνέχεια η Σάμερ μετακόμισε με την Άννα και έβλεπε συχνά τον Γκούντερ, επίσης παντρεμένο.
Μετά από πολλές και μακρές συζητήσεις σε συνδυασμό με πολλά ποτήρια κρασί, οι δυο τους πέρασαν από φίλοι σε εραστές, όπως αναφέρει το ABC News. Η Σόμερ έμαθε για τη σχέση και ακολούθησε επίσημος χωρισμός με διαζύγιο. Η Ντόνα κράτησε το επώνυμο Σόμερ, το οποίο μετέτρεψε σε Σάμερ.
Δείτε το βίντεο με το στόρι της
Ο καταχρηστικός εραστής
Η Ντόνα ήξερε ότι ο Γκούντερ μπορούσε να γίνει ένας βίαιος και θυμωμένος μεθύστακας. Προσπαθούσε να κρατήσει αποστάσεις, αλλά είχε αρχίσει να βασίζεται σε αυτόν για συναισθηματική υποστήριξη στην καριέρα της και στη μητρότητα. Σύμφωνα με τα απομνημονεύματά της, όταν προσπάθησε να τον εγκαταλείψει, εκείνος έσπασε την πόρτα του μπάνιου της, τη χαστούκισε και την πέταξε σε ένα γυάλινο ντουλάπι.
Το δέρμα και τα μαλλιά της γέμισαν με θραύσματα. Ήξερε ότι έπρεπε να τον χωρίσει, αλλά φοβόταν να μείνει μόνη της. Η Σάμερ συνέχισε να βγαίνει με τον Γκούντερ για χρόνια, ακόμα και αφού έγινε διάσημη σταρ.
Το 1977 η Σάμερ γνώρισε τον τραγουδιστή των Brooklyn Dreams, Μπρους Σουντάνο, ενώ ζούσε στο Λος Άντζελες, αλλά όπως εκείνη, έτσι κι εκείνος ήταν σε σχέση.
Μετά από μία έξοδο με τον Σουντάνο και το συγκρότημά του, ο Γκούντερ ρώτησε τη Σάμερ πού είχε πάει. «Πριν προλάβω να πω οτιδήποτε, με άρπαξε, με πέταξε στον τοίχο και συνέχισε να με χαστουκίζει. Με πέταξε στο δωμάτιο του πλυντηρίου, όπου συνέχισε να με χτυπάει. Έπεσα σε ένα σωρό ρούχων και ο Γκούντερ εξαφανίστηκε. Μετά από λίγο επέστρεψε με ένα όπλο στα χέρια του».
Ο Γκούντερ, φυσικά, κατηγορήθηκε για επίθεση και ξυλοδαρμό και απελάθηκε. Η Σάμερ δήλωσε: «Μελανιασμένη και χτυπημένη σχεδόν μέχρι θανάτου, συνειδητοποίησα ότι ο Θεός είχε έρθει να με σώσει για άλλη μια φορά». Πήρε χρόνο για να θεραπευτεί και περίμενε τον Σουντάνο να χωρίσει με τη φίλη του. Το 1978, η Σάμερ εμφανίστηκε στο κατώφλι του Σουντάνο για να του εξομολογηθεί την αγάπη της. Παντρεύτηκαν στις 16 Ιουλίου 1980.
Ακούστε τπ Love to Love You Baby
Η διαμάχη για το Love to Love you Baby»
Στις αρχές της δεκαετίας του 1970, η Ντόνα Σάμερ γνώρισε τον Τζόρτζιο Μόροντερ, τον «πατέρα της ντίσκο» και πρωτοπόρο της ηλεκτρονικής μουσικής. Σύμφωνα με τα απομνημονεύματά της, ηχογράφησε μερικά singles μαζί του και στη συνέχεια του έριξε την ιδέα της για το τραγούδι «Love to Love You Baby». Του άρεσε και αμέσως άρχισε να του βάζει ήχο.
Ο Μόροντερ πήγε το τραγούδι στον Νιλ Μπόγκαρντ της Casablanca Records και αυτός θέλησε μεμιάς να το κάνει δίσκο. Για να γίνει αυτό έπρεπε να προσθέσουν 14 λεπτά. Δεδομένου ότι η Σάμερ έφερε μόνο μια απλή ιδέα του τραγουδιού, δεν είχε άλλους στίχους. Γι’ αυτό και το μεγαλύτερο μέρος του τραγουδιού είναι γεμάτο με «ου και αχ».
Τον Νοέμβριο του 1975, η Σάμερ μετακόμισε πίσω στις Ηνωμένες Πολιτείες για να προωθήσει τον δίσκο. Με το που κατέβηκε από το αεροπλάνο της κατάλαβε ότι είναι πλέον μία νέα ντίβα – λιμουζίνες, τύπος και πάρτι.
Ο χαρακτήρας της θεάς του σεξ που δημιούργησε με το τραγούδι δεν ήταν αυτό που ήθελε. Η Σάμερ ανησυχούσε ότι θα αποκτούσε τη φήμη της σέξι περσόνας και όχι μιας ταλαντούχας τραγουδίστριας.
Το Hollywood Reporter έγραψε ότι το τραγούδι ήταν τόσο τολμηρό που απαγορεύτηκε από πολλούς σταθμούς. Το κοινό έβγαζε τα ρούχα του και τα πετούσε στη Σάμερ. «Σουτιέν, εσώρουχα, σλιπ, τα πάντα». Το Songfacts ανέφερε ότι σε μια συναυλία στην Ιταλία ξέσπασε «πραγματική εξέγερση κάνοντας τη Σάμερ να φοβάται για τη ζωή της».
Τελικά σταμάτησε να ερμηνεύει το τραγούδι ζωντανά.
Όταν η Ντόνα Σάμερ αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει
Σε συνέντευξή της στην Washington Post, η Σάμερ δήλωσε ότι η επιτυχία της συνοδεύτηκε από έντονη σωματική και ψυχολογική πίεση. Μισούσε το γεγονός ότι έπρεπε να πουλήσει μια εικόνα που δεν ήταν η ίδια. Σύμφωνα με τα απομνημονεύματά της, ενώ βρισκόταν σε περιοδεία στην Ευρώπη, ο πρώην σύζυγός της προσπάθησε να πάρει την κόρη τους, Μίμι. Δεδομένων των συνθηκών, με τη Σάμερ να εργάζεται πάντα, είχε μια καλή δικαιολογία και θα μπορούσε να κερδίσει την κηδεμονία στην Αυστρία.
Το 1976, ενώ ζούσε στο ξενοδοχείο Navarro στη Νέα Υόρκη, η Σάμερ σκέφτηκε πώς ο κόσμος κατέρρεε πάνω της. Μεταξύ των ανδρών στη ζωή της εκείνη την εποχή και των επαγγελματικών της υποχρεώσεων, ένιωθε ότι δεν είχε καμία εξουσία στη ζωή της. Περπάτησε προς το παράθυρο του ξενοδοχείου και έβαλε το πόδι της στο περβάζι. Πιάστηκε στις κουρτίνες ακριβώς τη στιγμή που μπήκε μέσα μια καμαριέρα. Αυτή η αναστάτωση τη βοήθησε να συνέλθει, όπως παραδέχτηκε αργότερα.
Μέσα σε 24 ώρες η Σάμερ επισκέφθηκε έναν ψυχολόγο, ο οποίος τη βοήθησε να καταλάβει ότι το πολιτισμικό σοκ της μετακίνησης από τη μία ήπειρο στην άλλη ήταν αρκετό. Της χορηγήθηκε φαρμακευτική αγωγή για να την βοηθήσει να συγκεντρωθεί, αλλά αυτό την δυσκόλευε να κοιμηθεί. Αποφάσισε ότι αυτό που πραγματικά χρειαζόταν ήταν να δουλέψει πάνω στη σχέση της με τον Θεό, και λίγο αργότερα η Σάμερ έγινε χριστιανή.
Η παρανοϊκή συμπεριφορά μετά την 11η Σεπτεμβρίου
Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1990, η Ντόνα Σάμερ επικεντρώθηκε στην οικογένειά της. Είχε γεννήσει άλλες δύο κόρες, την Μπρούκλιν το 1981 και την Αμάντα το 1982. Εξακολουθούσε να περιοδεύει σε όλη τη χώρα, αλλά δεν δούλευε με τους ιλιγγιώδεις ρυθμούς που δούλευε στις δεκαετίες του ’70 και του ’80. Έκλεισε τη δεκαετία με το «I Will Go With You», μια χορευτική εκδοχή του «Con Te Partirò» του Αντρέα Μποτσέλι, η οποία, σύμφωνα με το Billboard, έφτασε στο Νο. 3 των dance charts.
Το φθινόπωρο του 2001, η Σάμερ ζούσε λίγα τετράγωνα μακριά από τους δίδυμους πύργους στη Νέα Υόρκη. Η εφημερίδα Tampa Bay Times αναφέρει ότι μετά την 11η Σεπτεμβρίου έπαθε κατάθλιψη και εκδήλωσε παρανοϊκή συμπεριφορά. Δεν έβγαινε ποτέ από το σπίτι της και κρατούσε τα στόρια κλειστά. Ο παρουσιαστής του Dance Fever, Ντένι Τέριο, δήλωσε στο Popcrush ότι η Σάμερ ψέκαζε πάντα απολυμαντικό στον αέρα και κρεμούσε μεταξωτά σεντόνια στο καμαρίνι της για να εμποδίζει τη «σκόνη».
Πίστευε ότι εισέπνεε καπνό και στάχτη από τα αεροπορικά δυστυχήματα. Ισχυριζόταν ότι ήταν θύμα της 11ης Σεπτεμβρίου, πίστευε ότι οι επιθέσεις ήταν εναντίον του χριστιανισμού και ως χριστιανή, ένιωθε ότι ήταν κάτι προσωπικό. Η Σάμερ διαγνώστηκε αργότερα με καρκίνο του πνεύμονα, τον οποίο απέδωσε στην 11η Σεπτεμβρίου.
Πέθανε από καρκίνο των πνευμόνων
Στις 17 Μαΐου του 2012, η Ντόνα Σάμερ πέθανε στο σπίτι της στη Νάπολη της Φλόριντα, σε ηλικία 63 ετών από καρκίνο του πνεύμονα. Σύμφωνα με το Rolling Stone, κανείς δεν ήξερε ότι είχε καρκίνο εκτός από την οικογένειά της και λίγους στενούς φίλους. Κάποιοι είπαν ότι ήθελε να το κρατήσει κρυφό, γι’ αυτό και ζούσε ως ερημίτισσα τον προηγούμενο χρόνο. Η χημειοθεραπεία την έκανε να χάσει πολύ βάρος και αν κάποιος την έβλεπε θα ήταν φανερό ότι ήταν άρρωστη.
Όσο ζούσε, η Σάμερ έλεγε στους ανθρώπους ότι ο καρκίνος προκλήθηκε από τον αμίαντο στον αέρα από την πτώση των δίδυμων πύργων στις 11/9 και όχι από το κάπνισμα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις