VW T-Cross: Θέμα αρμονίας
To μικρότερο crossover της γερμανικής φίρμας ετοιμάζεται να υποδεχτεί μια σειρά βελτιώσεων που θα του προσφέρουν έναν αέρα ανανέωσης με φόντο και την πρόσφατη προσθήκη της coupe SUV παραλλαγής του, Taigo
- Economist: Οι εργαζόμενοι αγαπούν τον Τραμπ, τα συνδικάτα πρέπει να τον φοβούνται
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Φωτογραφίες: Automedia
Μπορεί η VW να έχει στραφεί εμφατικά στην ηλεκτροκίνηση ωστόσο κάθε άλλο παρά αμελεί την συνεχή βελτίωση της παραδοσιακής γκάμας των SUV της. Τo ανανεωμένο Τ-Roc βρίσκεται ήδη σε διαδικασία εξέλιξης ενώ ετοιμάζονται και οι νέες γενιές των Tiguan και Touareg. Πλέον, όπως όλα δείχνουν το ανανεωμένο SUV ρόστερ των Γερμανών θα συμπληρώσει η νέα εκδοχή του μικρότερου περιπετειώδους μοντέλου της που βρίσκεται ήδη σε δοκιμές εξέλιξης.
Παρά την φαινομενική απουσία καμουφλάζ, προφανώς η VW έχει κρύψει τις αλλαγές πίσω από την εμφάνιση μιας ταπεινής έκδοσης οι οποίες σε κάθε περίπτωση δεν προδιαγράφονται θεαματικές. Σε αυτές συγκαταλέγονται ανασχεδιασμένα γρίλια και προφυλακτήρες με την πρώτη να «παραλαμβάνει» την λωρίδα LED φωτιστικών σωμάτων που λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος ανάμεσα στα δύο φώτα. Ανάλογες προδιαγράφονται οι αλλαγές στο πίσω τμήμα με κυρίαρχα τα ανασχεδιασμένα φώτα και το νέο προφυλακτήρα.
Στοχευμένες αλλαγές αναμένονται και στο εσωτερικό όπου αναμένεται να προσφέρεται ως μέρος του βασικού εξοπλισμού το Digital Cockpit Pro, o ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών ο οποίος θα συνδυάζεται με infotainment οκτώ ιντσών με ενσωματωμένα Apple CarPlay και Android Auto.
Mε δεδομένο ότι το T-Cross βασίζεται στην αρχιτεκτονική MQB A0 η οποία φιλοξενεί αυτονόητα επίσης το Taigo αλλά και το Polo δεν αναμένονται δραστικές μεταβολές προς την ηλεκτρική κατεύθυνση χωρίς να σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν στοχευμένες αλλαγές προς όφελος της αποδοτικότητας της γκάμας κινητήρων. Αυτή θα εξακολουθεί να απαρτίζεται από τον turbo κινητήρα του 1,0 λίτρου σε εκδοχή ισχύος 110 ίππων και τον TSI 1,5 λίτρου με απόδοση 150 ίππων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις