Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
ps. post
scriptum

Αύριο η γιορτή σου ξημερώνει - ό,τι κι αν διαλέξεις λείπει ο Αλέξης

Radford Type 62-2: Βρετανική επίθεση στο Pikes Peak

Radford Type 62-2: Βρετανική επίθεση στο Pikes Peak

Aνάμεσα στους συμμετέχοντες της θρυλικής ανάβασης του Pikes Peak που θα πραγματοποιηθεί στις 25 Ιουνίου θα βρεθεί και ένα μεταρετρό αγωνιστικό της Radford βασισμένο στo Type 62-2

To Pikes Peak αποτελεί μια ιδιαίτερη διοργάνωση που λόγω του υψομέτρου στο οποίο εκτυλίσσεται η αγωνιστική δράση – η αφετηρία βρίσκεται σε 2.800 μ. και η γραμμή τερματισμού στα 4.302 μ. – οδηγεί τους κατασκευαστές να αναζητήσουν νέα πρότυπα σε ό,τι αφορά την αεροδυναμική αλλά και την τροφοδοσία του κινητήρα στο αραιό οξυγόνο τέτοιων υψομέτρων.

Κάπως έτσι τα μοντέλα που συμμετέχουν στο Pikes Peak ανεξαρτήτως αν πρόκειται για εκδόσεις παραγωγής ή για αμιγώς αγωνιστικά αποτελούν ουσιαστικά μια κατηγορία από μόνα τους. Πολλώ μάλλον δε όταν πρόκειται για το δημιούργημα της Radfrod η οποία ανακοίνωσε ότι θα συμμετάσχει στην ανάβαση των 20+ χλμ. και των 156 στροφών με μια νέα εκδοχή του Type 62-2, ειδικά μετασκευασμένη για την περίσταση.

Ήδη η Radford έδωσε μέσω social media το πρώτο δείγμα γραφής του αγωνιστικού πρωτοτύπου ανακοινώνοντας ότι το εγχείρημα θα αναλάβει ο οδηγός Tanner Foust. Αυτό που ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί είναι η κατηγορία στην οποία θα διαγωνιστεί το Type 62-2 αν και, όπως και να έχει δεν αποκλείεται να επιδιώξει την κατάρριψη του ιστορικού ρεκόρ που διατηρεί από το 2018 VW ID.R έχοντας καταγράψει χρόνο επτά λεπτών και 57,148 δευτερόλεπτων.

Yπενθυμίζεται ότι το Type 62-2 εφοδιάζεται με V6 3,5 λίτρων ο οποίος στην νόμιμη για το δρόμο εκδοχή του αποδίδει 600 ίππους. Αναμενόμενα στην έκδοση που θα συμμετάσχει το Pikes Peak η διαθέσιμη ισχύς αναμένεται να ξεπεράσει τους 710 ίππους ως μία από τις πολλές βελτιώσεις από τις οποίες θα επωφεληθεί λόγω των ιδιαιτεροτήτων του συγκεκριμένου αγώνα που θα πραγματοποιηθεί στις 25 Ιουνίου στα βουνά του Κολοράντο.

Εκτός από την αεροδυναμική και τις βελτιώσεις στις εισαγωγές αέρα που θα εξασφαλίζουν ότι ο κινητήρας θα τροφοδοτείται με το απαραίτητο οξυγόνο, η αγωνιστική παραλλαγή του Type 62-2 θα είναι και ελαφρύτερη από την «πολιτική» των 62 αντιτύπων, ζυγίζοντας μόλις 861 κιλά.

Φυσικά το πιο διακριτό στοιχείο των αλλαγών θα είναι και στην προκειμένη περίπτωση η επιβλητική αεροδυναμική πτέρυγα του Type 62-2 που συνδυαστικά και με το νέο διαχύτη θα αναλάβει να παράγει τις ποσότητες κάθετης δύναμης που είναι απαραίτητες προκειμένου να διατηρηθεί η δυναμική ευστάθεια του αυτοκινήτου στην απαιτητική διαδρομή.

Για τους ίδιους λόγους τα μετατρόχια και το αμάξωμα δείχνουν να έχουν αυξήσει το πλάτος τους ενώ όπως και σε άλλες συμμετοχές στην οροφή, κυριαρχεί μια νέα εισαγωγή αέρα. Το παζλ αναμένεται να συμπληρώσουν τροποποιήσεις σε πλαίσιο και ανάρτηση που θα αναλάβουν να υποστηρίξουν τις μεταβολές και φυσικά τις απαιτήσεις της ορεινής διαδρομής.

Must in

Χημικά και κρότου λάμψης στην Ευελπίδων μετά την απόφαση για τον Νίκο Ρωμανό – Βίντεο

Επεισόδια σημειώθηκαν μετά την απόφαση για προφυλάκιση του Νίκου Ρωμανού για εμπλοκή στην υπόθεση της έκρηξης στους Αμπελόκηπους

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2024