Νέες προοπτικές επαναφοράς για το Hyundai Pony Coupe
H κορεατική φίρμα φέρεται να σχεδιάζει, με όχημα την ηλεκτροκίνηση την επαναφορά του θρυλικού Pony Coupe το οποίο την καθιέρωσε ως κατασκευαστή
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Toν Ιούλιο του 2022 η κορεατική φίρμα παρουσίασε ένα ιδιαιτέρως γοητευτικό πρωτότυπο coupe με την ονομασία N Vision 74 και σαφείς αναφορές στο Pony Coupe το πρωτότυπο μοντέλο με τη σχεδιαστική υπογραφή του Giugiaro που δημιούργησε ιδιαίτερη αίσθηση στην έκθεση του Τορίνο το 1974 όπου και παρουσιάστηκε πριν μετουσιωθεί, περίπου ένα χρόνο αργότερα, στο τετράθυρο Pony, ένα μοντέλο το οποίο αποτέλεσε την απαρχή της σημερινής εξωστρεφούς Hyundai.
Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες η Hyundai ετοιμάζεται να επαναφέρει τα διακριτικά Pony στην γκάμα της με όχημα το πρωτότυπο Ν Vision 74, διοργανώνοντας μια εκδήλωση με την ονομασία Pony Day στα τέλη της Μαΐου στην Σεούλ όπου και θα ανακοινώσει τα μελλοντικά σχέδια της σε σχέση με την προσθήκη ενός σπορ μοντέλου στην ηλεκτρική γκάμα της που θα λειτουργήσει ως halo car για τη σειρά των ηλεκτρικών Ν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην περίπτωση του ελκυστικού σχεδιαστικά μεταρετρό πρωτότυπου, η Hyundai είχε αξιοποιήσει ένα περίπλοκο όσο και καινοτόμο υβριδικό σύνολο υδρογόνου αποτελούμενο από κυψέλες καυσίμου και μπαταρία 62,4 kWh. Την κίνηση εξασφάλιζαν δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνδυαστικής ισχύος 680 ίππων και 900 Nm ροπής ενώ μια πλήρης φόρτιση της μπαταρίας συνδυαστικά με τη δεξαμενή υδρογόνου μόλις 4,2 κιλών πρόσφεραν θεωρητική αυτονομία που ξεπερνούσε τα 600 χλμ.
Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς αν ευοδωθεί το σενάριο επαναφοράς του Pony Coupe, το παραπάνω σύνολο θα αντικατασταθεί από ένα πιο προσγειωμένο υβριδικό σύνολο εκτός αν η Hyundai κάνει τελικώς την έκπληξη και επιλέξει αμιγή ηλεκτροκίνηση.
Στην πρώτη περίπτωση, η κορεατική φίρμα έχει μια ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης να επιλέξει από τετρακύλινδρους έως V6 προκειμένου να εξασφαλίσει στην έκδοση παραγωγής του N Vision 74 μια ισχύ ανάλογη της εντυπωσιακής εμφάνισής του, χωρίς όμως προς το παρόν να υπάρχουν ακριβείς πληροφορίες. Το σίγουρο είναι πάντως ότι όλη η εξέλιξη του μοντέλου και τα χαρακτηριστικά θα φέρουν εξολοκλήρου την σφραγίδα του τμήματος Ν με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον χαρακτήρα του.
Όπως και να έχει θα μάθουμε περισσότερα στις 27 Μαΐου οπότε και θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση Pony Day. Σε ό,τι αφορά τις εξελίξεις του τμήματος Ν, αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι ο εσωτερικός βελτιωτικός οίκος της Hyundai ετοιμάζει την πρεμιέρα του Ioniq 5 N, του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου Ν για το φετινό φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood το οποίο θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 13 και 16 Ιουλίου.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις