VW ID.7 Estate: Εναλλακτική χρηστικότητα
Η γερμανική φίρμα εξελίσσει την πρακτικότερη έκδοση του ID.7 η οποία θα υιοθετήσει τα ίδια τεχνολογικά χαρακτηριστικά με το τετράθυρο μοντέλο με εξαίρεση, φυσικά, την περισσότερη χρηστικότητα που αυτονόητα θα προσφέρει αλλά και μιας επιλογής «statement» λόγω ακριβώς του συνδυασμού station wagon αμαξώματος και της ηλεκτροκίνησης
Φωτογραφίες: Automedia
Όπως ακριβώς συνέβη και με το ID.Vizzion Concept που παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο το 2018 για να δώσει προσφάτως το ID.7, το κορυφαίο ηλεκτρικό τετράθυρο μοντέλο των Γερμανών, το πρωτότυπο ID. Space Vizzion που αποκαλύφθηκε περίπου ένα χρόνο αργότερα ετοιμάζεται να μετουσιωθεί σε μια αντίστοιχη έκδοση παραγωγής που εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό να πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης στο Κίελο της Γερμανίας δίνοντας μια σαφή εικόνα των χαρακτηριστικών του.
Ακόμα και αν οι μηχανικοί της VW προσπαθούν να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις, αξιοποιώντας στοιχεία που παραπέμπουν σε έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης, είναι σαφές ότι το τελικό προϊόν δεν θα απέχει σημαντικά από την εικόνα των κατασκοπικών λήψεων με εξαίρεση φυσικά στοιχεία όπως η ανοιχτή κατώτερη γρίλια και οι απολήξεις της εξάτμισης. Μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει ότι και τα φώτα εξακολουθούν να ενσωματώνουν παραπλανητικό καμουφλάζ αν και είναι η αισθητική τους είναι σαφής.
Σε επίπεδο μηχανικών μερών το ID.7 Estate όπως αναμένεται να ονομάζεται θα μιμηθεί αυτονόητα τα χαρακτηριστικά του ήδη γνωστού ID.7 προσφέροντας, αρχικά, τη δυνατότητα επιλογής πισωκίνητης έκδοση με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 286 ίππων σε συνδυασμό με μπαταρίες 77 ή 86 kWh με την προσφερόμενη αυτονομία στην περίπτωση του τετράθυρου μοντέλου να ανέρχεται σε έως και 700 χλμ. και τη δυνατότητα φόρτισης με τάσης έως και 200 kW.
Μένει να αποδειχτεί κατά πόσο η μεταβολή στην σχεδίαση του αμαξώματος επί το πρακτικότερο θα επηρεάσει το μέγιστο μέγεθος της αυτονομίας λόγω και του αυξημένου βάρους, αν και η διαφοροποίηση δεν πρόκειται να μεταβάλει ριζικά το status του μοντέλου που προσφέρει από τις μεγαλύτερες αυτονομίες που έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής.
Στα στοιχεία που πρόκειται επίσης να αλλάξουν στην περίπτωση της πρακτικότερης έκδοσης συγκαταλέγεται ο συντελεστής αεροδυναμικής που στο τετράθυρο μοντέλο «σταματά» στο 0.23 ενώ δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η οριακή αύξηση του μήκους σε σχέση με τα 4,961 μ. του γνωστού ID.7. Αντιθέτως δεν αναμένεται μεταβολή στο ούτως ή άλλως γενναιόδωρο μεταξόνιο των 2,966 μ. Αυτό που επίσης θα αλλάξει είναι ο όγκος του πορτ μπαγκάζ που στο τετράθυρο μοντέλο ανέρχεται σε 532 λίτρα.
Aυτονόητα όπως ισχύει και για την περίπτωση της τετράθυρης έκδοσης, στο κοντινό μέλλον αναμένεται να υπάρξει και μια νέα, ισχυρότερη έκδοση με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, και περισσότερη ισχύ η οποία στην περίπτωση του ID.7 Estate θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον λόγω και του αμαξώματος.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, με δεδομένη και την εικόνα του δοκιμαστικού πρωτότυπου αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του στις αρχές του 2024.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις