Διακοπές στην Ελλάδα: Τα δύο νησιά που αποθεώνουν ξένα ΜΜΕ
Η διαφήμιση από τα ξένα ΜΜΕ για τα ελληνικά νησιά συνεχίζεται
Συνεχίζονται αμείωτα τα δημοσιεύματα που εξυμνούν τα ελληνικά νησιά, με την Πάρο και τη Μήλο να κερδίζουν τη διεθνή αναγνώριση από έγκυρα ταξιδιωτικά μέσα του εξωτερικού. Σημαντική είναι η αναφορά για τα δύο νησιά από την ιστοσελίδα της ένωσης fstoppers με έδρα την Αμερική που στοχεύει στην εκπαίδευση και την έμπνευση φωτογράφων, βιντεογράφων και δημιουργικών επαγγελματιών. Ξεκίνησε το 2010 από τους ιδρυτές Patrick Hall και Lee Morris και έχει εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους πόρους για φωτισμό φωτογραφίας, κριτικές εργαλείων, επαγγελματικές συμβουλές πίσω από τις σκηνές και νέα του κλάδου.
Σήμερα ο ιστότοπος προσεγγίζει πάνω από 1,5 εκατομμύριο φωτογράφους και έχει κατά μέσο όρο περίπου 6 εκατομμύρια προβολές σελίδων το μήνα. Το Fstoppers έχει παρουσιαστεί στα NPR, The Huffington Post, Resource Magazine, Mashable, Gizmodo, Tech Crunch, Geek.com, Facebook Business, Vimeo Staff Picks, Adobe, Life Hacker, ABC News, BuzzFeed και πολλά άλλα κορυφαία ειδησεογραφικά μέσα του κλάδου.
Ο δημοσιογράφος του μέσου Michael Breitung επισκέφθηκε ελληνικές περιοχές, μεταξύ των οποίων, τα δύο κυκλαδίτικα νησιά εξυμνώντας το τοπίο της Νάουσας στην Πάρο στη δύση του ηλίου, καθώς και τους πολύχρωμους βράχους της Μήλου. Οι αναφορές του συνοδεύτηκαν και από μαγευτικές φωτογραφίες των προορισμών.
Το Κλέφτικο της Μήλου «έκλεψε» και την καρδιά του δημοσιογράφου της ταξιδιωτικής ιστοσελίδας The Travel που το κατέταξε στη δεύτερη σειρά των ωραιότερων παραλιών της Ελλάδας, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι είναι ιδανική για κολύμπι και κολύμβηση με αναπνευστήρα, χάρη στα κρυστάλλινα νερά και την αφθονία της θαλάσσιας ζωής.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις