Mercedes-AMG E 53: Όψεις νέας ισχύος
Η γερμανική φίρμα εξελίσσει τις ισχυρότερες εκδόσεις της νέας E-Class οι οποίες αναμένεται να επωφεληθούν από plug-in υβριδικό σύνολο προσφέροντας ισχύ 510 ίππων και περιβαλλοντικά μεγέθη που θα ζήλευε city car
- Μητέρα εξέδιδε την 15χρονη κόρη της σε παιδόφιλο - Καταδικάστηκε σε φυλάκιση πέντε ετών
- «Αγνοούσα όσα συνέβαιναν», είπε για την αυτοκτονία του πατέρα της η «αγνοουμένη» Αμερικανίδα
- Νεκρή η γυναίκα που έπεσε από τον 7ο όροφο ξενοδοχείου στη Μιχαλακοπούλου - Φωτογραφίες από το σημείο
- Η πρώτη απεργία παγκοσμίως από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Διαχειριστών Ακινήτων τύπου Airbnb
Φωτογραφίες: Automedia
Mε την νέα, έκτη κατά σειρά γενιά της E-Class να έχει πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της πριν περίπου δύο εβδομάδες, η γερμανική φίρμα στρέφει την προσοχή της στην εξέλιξη των εθιμοτυπικών όσο και πανίσχυρων εκδόσεων με την υπογραφή και την φροντίδα του Affalterbach.
Εν προκειμένω έχουμε να κάνουμε με τις εισαγωγικές εκδόσεις Ε 53 που αυτονόητα αφορούν τόσο την τετράθυρη όσο και την πρακτικότερη, station wagon έκδοση της E-Class.
Παρά το επιμελές καμουφλάζ είναι σαφές ότι οι εκδόσεις θα «παραλάβουν» μια διαφορετική γρίλια, περιστοιχισμένη από μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα ενώ το παρών δίνουν ήδη οι χαρακτηριστικοί τροχοί με το AMG μοτίβο και η τετραπλή οβάλ απόληξη για την εξάτμιση η οποία αναμένεται να πλαισιωθεί από ένα πιο επιθετικά γραμμένο αεροδυναμικό διαχύτη.
Στα ενδότερα, εκτός από τις σχεδιαστικές πινελιές που θα αναδεικνύουν τον χαρακτήρα επιδόσεων των μοντέλων, η Superscreen αναμένεται να εμπλουτιστεί με νέα γραφικά και μενού που θα δίνουν πρόσβαση στις περισσότερες ρυθμίσεις που προσφέρουν οι εκδόσεις AMG αλλά και σε περισσότερη πληροφόρηση, αναλόγως με τις απαιτήσεις και τις ανάγκες του οδηγού.
Σε επίπεδο κινητήρα η E 53 δεν θα αποτελέσει εξαίρεση από τον νέο υβριδικό κανόνα της γερμανικής φίρμας, επωφελούμενη από τον συνδυασμό ενός turbo εξακύλινδρου σε ευθεία διάταξη κινητήρα με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 28,6 kWh, με απόδοση 510 ίππους και 750 Nm ροπής.
Το plug-in υβριδικό σύνολο εφοδιάζει και την S 580 e εξασφαλίζοντας της την ικανότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα και ταυτόχρονα τη δυνατότητα να εμφανίζει τιμή μέσης κατανάλωσης καυσίμου 0,7 λίτρου/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 16 γρ./χλμ. Με δεδομένο το μικρότερο μέγεθος και βάρος της E-Class τα παραπάνω μεγέθη προδιαγράφονται κατά τι βελτιωμένα στην περίπτωση της Ε 53.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις