Ο όμιλος Toyota επιβεβαιώνει την εξέλιξη ηλεκτρικού sportscar
Οι Ιάπωνες επανέρχονται στο θέμα ενός ηλεκτρικού απογόνου για το Lexus LFA το οποίο θα μας απασχολήσει για όλους τους «σωστούς» λόγους μέσα στην επόμενη τριετία
- Συνελήφθησαν ανήλικοι και οι γονείς τους μετά από επίθεση σε ναυτικό - Τον χτύπησαν με γκλοπ
- Επίθεση με μαχαίρι σε δημοτικό σχολείο στο Ζάγκρεμπ - Ένας μαθητής νεκρός και 7 τραυματίες
- Δύο από τις πιο μολυσμένες πόλεις του κόσμου βρίσκονται στα Βαλκάνια
- Ολα όσα πρέπει να ξέρετε για το πρόγραμμα «Σπίτι μου 2» – Οδηγός με 32 ερωταπαντήσεις
O ιαπωνικός όμιλος αποκάλυψε στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων για το έτος 2022, την πρόθεση του να εξελίξει ένα ηλεκτρικό sportscar το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις θα πρέπει να αναμένεται έως το 2026. Τουλάχιστον αυτό αποδεικνύει ο οδικός χάρτης ηλεκτρικών προϊόντων που ο όμιλος έδωσε στη δημοσιότητα ως μέρος της παρουσίασης για τα μελλοντικά ηλεκτρικά της σχέδια.
Αυτό που ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί είναι κατά πόσο το εδώ και καιρό φημολογούμενο ηλεκτρικό sportscar θα υιοθετήσει τα διακριτικά της Toyota ή της Lexus χωρίς να αποκλείεται να υπάρξουν δύο παραλλαγές με τα σήματα αμφοτέρων στο όνομα του πλουραλισμού.
Σε κάθε περίπτωση, σε ό,τι αφορά το προϊόν με τα σήματα της Lexus, αν και ηλεκτρικό θα πρέπει να θεωρείται ως απόγονος του υπερβατικού LFA. Έξαλλου όπως έχει σημειώσει το πολυτελές σκέλος της Toyota, «η επόμενη γενιά ενός ηλεκτρικού sportscar θα μεταφέρει στο μέλλον την οδηγική συμπεριφορά, τον χαρακτήρα, τις επιδόσεις και την εμπειρία που αποκομίσαμε από την εξέλιξη του LFA».
Σε ό,τι αφορά τα μέχρι στιγμής διαθέσιμα στοιχεία, το sportscar αναμένεται να επωφεληθεί από ένα σύμπλεγμα δύο ηλεκτρικών μοτέρ το οποίο θα του εξασφαλίσει, εκτός από πληθωρική ισχύ και τετρακίνηση που θα διασφαλίζει την «ομαλή» μεταφορά της στην άσφαλτο.
Όπως ωστόσο έχει ήδη ανακοινώσει η Lexus, στα χαρακτηριστικά του μοντέλου αναμένεται να περιλαμβάνεται και ένα «μηχανικό» κιβώτιο σε συνδυασμό με συμπλέκτη που, αυτονόητα, δεν θα έχουν ουσιαστικό ρόλο σε ό,τι αφορά την μετάδοση της ισχύος αλλά θα προσομοιώνουν τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά ενός συμβατικού κιβωτίου για εκείνους που θα το επιλέξουν και που ενδεχομένως βρίσκουν την ηλεκτρική εμπειρία κάπως αποστασιοποιημένη σε σχέση με την παραδοσιακή εποχή.
Η ιαπωνική φίρμα έχει ήδη ανακοινώσει ότι επιδίδεται στην εξέλιξη ενός αντίστοιχου συστήματος, η χρήση του οποίου θα επηρεάζει τον τρόπο απόδοσης της ισχύος αλλά και τον ήχο. Αντιθέτως το σύστημα πέδησης και διεύθυνσης θα ακολουθούν αυτονόητα την λογική «by wire» όπως συνηθίζεται στο ηλεκτρικό είδος και όχι μόνο σε αυτό πια.
Οι Ιάπωνες έχουν ήδη προσφέρει μια σειρά από teaser και πρωτότυπα που ταιριάζουν στην περιγραφή ηλεκτρικού sportscar όπως το Electrified Sport του 2021, ανακοινώνοντας ότι ο στόχος είναι επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των 2,0 δευτερόλεπτων αλλά και αυτονομία που φτάνει σε έως και 700 χλμ. Για την ακρίβεια, σε προγενέστερο χρόνο η Lexus είχε ανακοινώσει ότι προτίθεται να εφοδιάσει το δεδομένα διθέσιο ηλεκτρικό sportscar με μπαταρίες στερεού τύπου μια τεχνολογία που απασχολεί τον ιαπωνικό όμιλο εδώ και αρκετά χρόνια.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις