Porsche 911 ST Heritage: Όταν το παρελθόν συναντά το μέλλον
Η γερμανική φίρμα εξελίσσει μια ελαφρύτερη και με στυλιστικές επιρροές από το παρελθόν παραλλαγή της 911 η οποία φιλοδοξεί να αυξήσει ακόμα περισσότερο τον βαθμό αποκλειστικότητας που ούτως ή άλλως προσφέρει το γερμανικό sportscar
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
- Φάμελλος: Τυχοδιώκτης ο Κασσελάκης – Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σταματήσει το πάρτι δισεκατομμυρίων του Μητσοτάκη
- Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά
Φωτογραφίες: Automedia
O αριθμός των εκδόσεων που μπορεί να «υποστηρίξει» η 911 είναι πραγματικά απροσμέτρητος και αυτό φαίνεται να το γνωρίζει πολύ καλά η Porsche η οποία, όπως όλα δείχνουν, ετοιμάζεται να προσθέσει μια ακόμα παραλλαγή του εμβληματικού της sportscar στην γκάμα της.
Η νέα έκδοση θα αντλήσει επιρροές από το πλούσιο παρελθόν του μοντέλου προσθέτοντας τον τίτλο Heritage στα διακριτικά της, στα πρότυπα της γοητευτικής Targa 4S Heritage Design που παρουσιάστηκε πέρυσι.
Για την ακρίβεια η πλήρης ονομασία της αναμένεται να είναι 911 ST Heritage Design με το ST να προέρχεται ως ονομασία από τις ελαφρύτερες εκδόσεις της 911 στις αρχές της δεκαετίας του ’70.
Και σε αυτό ακριβώς το σκεπτικό αναμένεται να υπακούσει και η νέα έκδοση η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να είναι η ελαφρύτερη εκδοχή της τρέχουσας γενιάς 992.1 της 911. Για το σκοπό αυτό η Porsche αναμένεται να αξιοποιήσει άφθονες ποσότητες ανθρακονημάτων από τα οποία θα κατασκευάζονται η οροφή, το καπό, οι πόρτες αλλά στοιχεία του εσωτερικού της νέας έκδοσης.
Αφετηρία για τη νέα έκδοση βάσει των λήψεων του φωτογραφικού φακού αλλά και των διαθέσιμων πληροφοριών θα αποτελέσει η 911 GT3 Touring, κάτι που σημαίνει ότι τον ρόλο του κινητήρα θα αναλάβει ο ατμοσφαιρικός επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας των 4,0 λίτρων.
Στην περίπτωση της GΤ3 o κινητήρας αποδίδει 510 ίππους αν και δεν αποκλείεται η Porsche να μπει στον πειρασμό να αυξήσει την διαθέσιμη ισχύ μιας και ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει περιθώρια «βελτίωσης» όπως αποδεικνύει η απόδοση 525 ίππων της έκδοσης RS. Σε κάθε περίπτωση, με δεδομένη την ονομασία Heritage, o κινητήρας αναμένεται να προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ενός μηχανικού κιβωτίου.
Πλην των παραπάνω, εξίσου δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η κατασκευή της έκδοσης σε χαμηλούς αριθμούς όσο και το υψηλό τίμημα που θα αξιώσει από τους δυνητικούς ιδιοκτήτες της.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, υπάρχουν πληροφορίες ότι η Porsche αναμένεται να παρουσιάσει την νέα ST στις 8 Ιουνίου, μια ιστορική ημερομηνία για την γερμανική φίρμα μιας και το 1948 η Porsche καταχώρισε το πρώτο της αυτοκίνητο με το όνομα Porsche.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις