Twitter: Νέα CEO η Λίντα Γιακαρίνο – Η μεγάλη πρόκληση
H 60χρονη είναι μια γυναίκα προερχόμενη από τη Νέα Υόρκη, η οποία μετρά ήδη δεκαετίες στον χώρο της διαφήμισης.
- Ειδήσεις από την Γάζα: Πώς η Meta περιόρισε τα μέσα από τα παλαιστινιακά εδάφη
- O Έλον Μασκ στο μικροσκόπιο για διαρροή κρατικών μυστικών
- Έλτον Τζον και Φαρέλ Γουίλιαμς: Στη βραχεία λίστα για το Όσκαρ Καλύτερου Πρωτότυπου Τραγουδιού
- Πρόστιμα 5,5 εκατ. για αισχροκέρδεια σε 8 πολυεθνικές - Για ποιες εταιρείες χτυπάει η καμπάνα
Την αποχώρηση του από τον ρόλο του CEO του Τwitter ανακοίνωσε ο Ελον Μασκ και πλέον «περιορίζεται» σε ένα τεχνικό και παραγωγικό ρόλο.
O Μασκ έγραψε στον λογαριασμό του στο Twitter ότι η Λίντα Γιακαρίνο, μέχρι πρότινος υπεύθυνη διαφήμισης στον όμιλο NBCUniversal, θα αναλάβει τη θέση της CEO του Twitter, έξι μήνες αφού αγόρασε το μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
H 60χρονη Λίντα Γιακαρίνο είναι μια γυναίκα προερχόμενη από τη Νέα Υόρκη, η οποία μετρά ήδη δεκαετίες στον χώρο της διαφήμισης.
«Είμαι ενθουσιασμένος που υποδέχομαι τη Λίντα Γιακαρίνο ως τη νέα γενική διευθύντρια του Twitter!», έγραψε στον λογαριασμό του ο Μασκ.
«Θα επικεντρωθεί κυρίως στο επιχειρηματικό κομμάτι, ενώ εγώ θα ασχοληθώ με τον σχεδιασμό προϊόντων και νέων τεχνολογιών», πρόσθεσε.
I am excited to welcome Linda Yaccarino as the new CEO of Twitter!@LindaYacc will focus primarily on business operations, while I focus on product design & new technology.
Looking forward to working with Linda to transform this platform into X, the everything app. https://t.co/TiSJtTWuky
— Elon Musk (@elonmusk) May 12, 2023
Η Λίντα Γιακαρίνο
Σύμφωνα με το προφίλ της στο LinkedIn, η Γιακαρίνο εργάζεται στην NBC Universal από το 2011.
Ο σημερινός της ρόλος περιγράφεται ως πρόεδρος στον τομέα «παγκόσμια διαφήμιση και συνεργασίες».
Πριν από αυτό, είχε επίσης διατελέσει υπεύθυνη του τμήματος καλωδιακής ψυχαγωγίας και ψηφιακής διαφήμισης της εταιρείας.
Η Γιακαρίνο είχε υπηρετήσει στην Turner για 19 χρόνια, με τον τελευταίο της ρόλο να είναι αυτός της εκτελεστικής αντιπροέδρου (COO Advertising Sales, Marketing and Acquisitions). Είναι απόφοιτη του Penn State University, έχοντας σπουδάσει φιλελεύθερες τέχνες και τηλεπικοινωνίες.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της WSJ, η Γιακαρίνο υπήρξε σύμβουλος ως προς την εξεύρεση καλύτερων τρόπων μέτρησης της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης.
Εξάλλου, σύμφωνα με δημοσίευμα του Business Insider, η Γιακαρίνο φέρεται να είχε πει σε φίλους της στο παρελθόν ότι ήθελε να γίνει διευθύνουσα σύμβουλος του Twitter.’
Η συνέντευξη
Η Γιακαρίνο πήρε συνέντευξη από τον Μασκ σε ένα διαφημιστικό συνέδριο στο Μαϊάμι τον περασμένο μήνα, όπου εξήρε το εργασιακό του ήθος.
«Πολλοί από εσάς σε αυτό το δωμάτιο με γνωρίζετε και ξέρετε ότι είμαι υπερήφανη για την εργατικότητά μου», είπε και πρόσθεσε: «Λοιπόν, μόλις συνάντησα το ταίρι μου».
Επίσης, τον πίεσε με ερωτήσεις για τις ανησυχίες των διαφημιστών σχετικά με το αρνητικό περιεχόμενο στο Twitter.
Οι κατηγορίες κατά του Μασκ
Ήδη από τα τέλη του 2022 ο Μασκ είχε αφήσει να εννοηθεί ότι πρόκειται να αποχωρήσει από την πλατφόρμα, θέτοντας μάλιστα την ενδεχόμενη αυτή εξέλιξη σε διαδικτυακή δημοσκόπηση.
Άλλωστε, η ενασχόληση του δισεκατομμυριούχου με το Twitter είχε προκαλέσει τη δυσαρέσκεια των μετόχων της Tesla, οι οποίοι τον κατηγόρησαν ότι δεν ασχολείται αρκετά με την αυτοκινητοβιομηχανία του – ζητώντας ακόμα και συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας για να συζητηθεί η απόδοση του Μασκ ως CEO.
Η αλλαγή σκυτάλης στη διεύθυνση της twitter έρχεται ενώ η πλατφόρμα εγκαινιάζει μια σειρά νέων χαρακτηριστικών, συμπεριλαμβανομένων των κρυπτογραφημένων μηνυμάτων και των βιντεοκλήσεων. Μάλιστα ο Μασκ φέρεται να βρίσκεται κοντά στο να μετονομάσει το twitter σε «εφαρμογή για τα πάντα», στο πρότυπο της πλατφόρμας «Χ» που πάντα ονειρευόταν. Ήδη, η εταιρική επωνυμία του twitter έχει μετονομαστεί σε X corp.
Μετά την αγορά του Twitter από τον Μασκ, τον Οκτώβριο, διαφημιζόμενοι εγκατέλειψαν μαζικά το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, φοβούμενοι ότι οι διαφημίσεις τους θα εμφανιστούν δίπλα σε ανάρμοστο περιεχόμενο, αφού η εταιρεία έχασε σχεδόν το 80% των εργαζομένων της.
Η πρόκληση για την εκλεκτή του Μασκ θα είναι να καταφέρει να ανακτήσει την εμπιστοσύνη διαφημιστών και διαφημιζόμενων έπειτα από μια μάλλον προβληματική περίοδο για το κοινωνικό δίκτυο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις