Σάββατο 17 Αυγούστου 2024
weather-icon 21o
Curpa Raval: Supermini ηλεκτροκίνηση σε σπορ ρυθμό

Curpa Raval: Supermini ηλεκτροκίνηση σε σπορ ρυθμό

H ισπανική φίρμα αποκαλύπτει το νέο της ηλεκτρικό supermini το οποίο θα προστεθεί στην γκάμα από το 2025

H ισπανική φίρμα επισημοποίησε την μελλοντική παρουσία ενός ηλεκτρικού supermini στην γκάμα της το οποίο θα αποτελέσει την έκδοση παραγωγής του UrbanRebel αν και όπως ανακοίνωσε δεν θα υιοθετήσει την ίδια ονομασία αλλά θα ονομάζεται Raval από το ομώνυμο προάστιο της Βαρκελώνης.

Εν είδει υπενθύμισης το UrbanRebel πρωτοεμφανίστηκε ως πρωτότυπο στην έκθεση του Μονάχου το 2021 ενώ στη συνέχεια η Cupra επανήλθε με μια λειτουργική εξίσου πρωτότυπη έκδοση το 2022. Πλέον η Cupra επιβεβαίωσε ότι το Raval όπως θα ονομάζεται τελικά θα περάσει στην παραγωγή από το 2025 στο εργοστάσιο του Martorell, μην παραλείποντας να δημοσιοποιήσει και τις πρώτες εικόνες της μετεξέλιξης του UrbanRebel ως Raval.

Από αυτές προκύπτει ότι αυτονόητα το Raval διαθέτει μια πιο προσγειωμένη αισθητική –η επιβλητική πτέρυγα και οι εξαιρετικά διογκωμένοι θόλοι του UrbanRebel έχουν «αποχωρήσει- χωρίς ωστόσο να χάνεται το σπορ ύφος και οι έντονες ακμές και ανάγλυφα που είναι συνυφασμένες με την ισπανική φίρμα και αρκούν για να δώσουν το στίγμα ενός έντονου δυναμισμού.

Σύμφωνα δε με τις συστάσεις της Cupra, το Raval όπως αποτυπώνεται στις νέες εικόνες θα είναι έως και κατά 95% πιστό στην έκδοση παραγωγής που θα επακολουθήσει. Αναμενόμενα ωστόσο στο 5% της μη ομοιότητας θα συγκαταλέγονται στις χειρολαβές και τους καθρέπτες. Στις αλλαγές συνυπολογίστε και το εσωτερικό το οποίο προς το παρόν διατηρεί κάποιο φουτουρισμό.

Επίσης όπως έχει ανακοινώσει κατά το παρελθόν η Cupra το Raval θα διαθέτει όλα τα συνήθη συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας που «απαιτεί το κοινό» ωστόσο θα προσφέρουν έως ένα βαθμό τη δυνατότητα απενεργοποίησης ορισμένων προς όφελος μιας πιο διασκεδαστικής εμπειρία οδήγησης.

Στην αθέατη πλευρά του Raval θα βρεθεί η νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική που εξελίσσει ο όμιλος VW και είναι γνωστή ως Small MEB και παρόλο που η Cupra δεν ανακοινώνει προς το παρόν χωρητικότητα για την μπαταρία, σημειώνοντας μόνο ότι η προσφερόμενη αυτονομία θα διαμορφωθεί σε 440 χλμ. Επίσης η Cupra έχει ανακοινώσει ότι το Raval θα εφοδιάζεται με ένα τοποθετημένο μπροστά ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 235 ίππων το οποίο, συνδυαστικά και με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του μοντέλου θα εξασφαλίζει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα.

Με δεδομένο το μέγεθος του μοντέλου, οι διαστάσεις του συνοψίζονται σε 4,036 μ. μήκος, 1,975 πλάτος και μεταξόνιο 2,6 μέτρων το Raval θα τοποθετηθεί στην γκάμα κάτω από Born ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι οι παραπάνω αναλογίες το καθιστούν πιο μικρό σε μήκος αλλά μεγαλύτερο σε πλάτος σε σχέση με το Seat Ibiza. Tαυτόχρονα το μεταξόνιό του είναι μεγαλύτερο ως απόρροια της ηλεκτροκίνησης μιας και στην περίπτωση του Ibiza διαμορφώνεται σε 2,564 μέτρα.

Sports in

Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ – Φούλαμ 1-0: Τη λύτρωσε ο Ζίρκζι στο 87′!

Ο Ζίρκζι έκανε ντεμπούτο για τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και με δικό του γκολ στο 87′ έδωσε τη νίκη με 1-0 κόντρα στη Φούλαμ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 17 Αυγούστου 2024