NIO ET5 Touring: Ηλεκτρική πρακτικότητα εκ Κίνας
Η Nio ετοιμάζεται να εμπλουτίσει την γκάμα της με ένα ακόμα μοντέλο το οποίο θα πάρει την μορφή μιας πρακτικότερης έκδοσης για το ET5
- Η Αθηνά Λινού κάνει μήνυση στον Πολάκη – Καταθέτει δεκάδες κούτες με χιλιάδες έγγραφα στην εισαγγελία
- «Σκανδαλώδη» κατά τον Μπάιντεν τα εντάλματα σύλληψης για Νετανιάχου και Γκάλαντ
- Τα ζώδια σήμερα: Αστρολογία ώρα μηδέν
- Διακόπηκε για δεύτερη φορά η δίκη των Σπαρτιατών - Δεν εμφανίστηκε ξανά ο Στίγκας
H απόβαση των κινέζων κατασκευαστών στην Ευρώπη δεν αποτελεί ούτε νέο ούτε μυστικό. Μια από τις ιδιαιτέρως φιλόδοξες φίρμες που ανήκουν σε αυτή την «εθνικότητα» είναι και η Nio η οποία ετοιμάζει το επόμενο μοντέλο της με την μορφή ενός υψηλών επιδόσεων ηλεκτρικού station wagon.
O λόγος για το ET5 Touring το οποίο αυτονόητα θα μοιράζεται πολλά κοινά στοιχεία με το ήδη γνωστό ομώνυμο τετράθυρο μοντέλο. Υπενθυμίζεται ότι το τετράθυρο ET5 βασίζεται σε πλαίσιο αλουμινίου το οποίο φιλοξενεί στα σπλάχνα του ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ με συνδυαστική ισχύ 490 ίππων και 700 Nm ροπής. Στην περίπτωση του τετράθυρου μοντέλου τα συγκεκριμένα μεγέθη εξασφαλίζουν τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 4,0 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 200 χλμ./ώρα.
Το παραπάνω σύνολο συμπληρώνουν μπαταρίες χωρητικότητας 75 και 100 kWh οι οποίες εξασφαλίζουν αυτονομία 455 χλμ. και 590 χλμ. αντίστοιχα, ενώ η διαδικασία φόρτισης απαιτεί 30 και 40 λεπτά αντιστοίχως με την σύνδεση σε ταχυφορτιστή ή πέντε λεπτά, αν επιλέξει κανείς το καινοτόμο σύστημα αντικατάστασης μπαταρίας που προωθεί η Nio και στην Ευρώπη, και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις θα αριθμεί 70 σταθμούς έως το τέλος του 2023 σε Νορβηγία, Γερμανία, Ολλανδία, Δανία και Σουηδία όπου η κινεζική φίρμα έχει ήδη έντονη παρουσία.
Το Nio ET5 Τοuring αποκαλύφθηκε μέσω μια σειράς εικόνων που διέρρευσαν από το διαφημιστικό γύρισμα και όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς δεν απέχει σημαντικά σχεδιαστικά από την τετράθυρη έκδοση με την διαφορά φυσικά του μετασχηματισμού του σε station wagon και όσες αλλαγές αυτό συνεπάγεται.
Αντιστοίχως αναμένεται να ισχύσει και για το εσωτερικό του το οποίο προδιαγράφεται πανομοιότυπο με του τετράθυρου μοντέλου με κυρίαρχη μια οθόνη 12,8 ιντσών για το infotainment το οποίο υπακούει σε ένα απλό interface και ενσωματώνει τον ψηφιακό βοηθό Nomi.
Σε ό,τι αφορά την τιμή, το τετράθυρο ET5 διατίθεται στην Ευρώπη σε τιμή από 60.900 ευρώ τίμημα που αναμένεται δεδομένα να είναι υψηλότερο στην περίπτωση της πρακτικότερης έκδοσης η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί πολύ σύντομα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις