Το ηλεκτρικό alter ego της Porsche 911 ST δια χειρός Everrati
To τελευταίο δημιούργημα της βρετανικής φίρμας αφορά μια ακόμα κλασική 911, αυτήν την φορά την 911 ΣΤ από το 1973 η οποία ασπάζεται την ηλεκτροκίνηση υποσχόμενη ακόμα υψηλότερες επιδόσεις
Η Everrati, είναι γνωστή για την αδυναμία της στις κλασικές Porsche και για τις ηλεκτρικές μετασκευές τους παρουσιάζοντας τουλάχιστον δύο τον χρόνο. Αυτήν την φορά το ενδιαφέρον της βρετανικής φίρμας τράβηξε η εμβληματική 911 ST.
Για λόγους που συνδέονται με θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας παρά την μέχρι κεραίας εξωτερική ομοιότητα του ανακατασκευασμένου μοντέλου με την 911 ST, το μοντέλο δεν υιοθετεί την συγκεκριμένη ονομασία αλλά τα διακριτικά 911 G-Series, αν και αυτό ελάχιστη σημασία έχει μιας και είναι δύσκολο να μην αναγνωρίσει κανείς μιας από τις πλέον δημοφιλείς 911 διαχρονικά.
Τη βάση για το δημιούργημα της βρετανικής φίρμας δεν αποτελεί ωστόσο η 911 ST η οποία κατασκευάζονταν μεταξύ 1970 και 1971 αλλά μια «απλή» 911 της ίδιας γενιάς (G-Series) η οποία παραγόταν μεταξύ 1973 και 1989 έχοντας καταγράψει πάνω από 200.000 πωλήσεις και διατηρώντας μέχρι σήμερα τον τίτλο της μακροβιότερης 911.
Σε ό,τι αφορά την 911 ST με δεδομένο ότι επρόκειτο για μια αγωνιστικού προσανατολισμού, ελαφρύτερη και περιορισμένου αριθμού έκδοση, δεν προκαλεί εντύπωση που η βρετανική φίρμα έστρεψε το ενδιαφέρον της στη συγκεκριμένη έκδοση η οποία είναι περιζήτητη.
Όπως ισχύει για όλες τις δημιουργίες της Everrati, έτσι και στην προκειμένη περίπτωση, στην αθέατη πλευρά του μοντέλου παρεπιδημεί ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο το οποίο αποτελείται από μπαταρία 62 kWh και δύο ηλεκτρικό μοτέρ. Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς ενώ την εξίσωση συμπληρώνει η παρουσία ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Η ισχύς ξεπερνά τους 440 ίππους και η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 4,0 δευτερόλεπτα.
Για την κατασκευή της έκδοσης η βρετανική φίρμα συνεργάστηκε με την αμερικανική RS Werks η οποία ειδικεύεται στις Porsche προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η ηλεκτρική 911 ST θα έχει την ιδανική κατανομή βάρους σε σχέση με την αρχέτυπη.
Τις προδιαγραφές της έκδοσης μπορούν προαιρετικά να συμπληρώσουν ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ρυθμιζόμενη ανάρτηση η οποία προσφέρει τη δυνατότητα τριών ρυθμίσεων. Οι δυνητικοί ιδιοκτήτες μπορούν να επιλέξουν κλιματισμό, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης μεταβλητού λόγου καθώς Apple CarPlay.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις