Adidas: Η νέα καμπάνια για «γυναικεία» μαγιό με άνδρες μοντέλα – Πλήθος ομοφοβικών σχολίων
«Ξεσηκωμός» κατά της Adidas για τη διαφήμιση των «γυναικείων» μαγιό με μοντέλα άντρες.
Η Adidas κυκλοφόρησε τη συλλογή Pride 2023, η οποία υποστηρίζει την ένταξη και τη συμμαχία στον αθλητισμό.
Η μάρκα έχει ξεκινήσει μια σειρά ρούχων και υποδημάτων για να τιμήσει τον Μήνα Υπερηφάνειας – και συνεργάστηκε με τον Tom Daley για την καμπάνια.
Στο πλαίσιο της εκστρατείας, ο χρυσός Ολυμπιονίκης έχει γράψει ένα γράμμα αγάπης στον αθλητισμό, το οποίο λέει ότι είναι «ένας χώρος για όλους».
«Ανεξάρτητα από τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό, την ταυτότητα φύλου, όποια κι αν είναι αυτή. Κάθε αθλητής πρέπει να είναι ελεύθερος να σε αγαπά ενώ αγαπά όποιον θέλει και το πιο σημαντικό, να είναι πιστός σε όποιον κι αν είναι», προσθέτει.
Συνεχίζει στην επιστολή: «Υπάρχει ήδη τόσο μίσος στον κόσμο, λέγοντας τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι σε συγκεκριμένα επίπεδα και σε συγκεκριμένους χώρους. Το γήπεδο, η πισίνα πρέπει να είναι ένας ασφαλής χώρος».
Ομοφοβικές αντιδράσεις
Βλέποντας τη νέα καμπάνια της εταιρείας, ξέσπασαν οι ομοφοβικές αντιδράσεις των χρηστών στο Twitter.
Η Ρίλει Γκέινς, σταρ της κολύμβησης του NCAA (Εθνικού Κολεγιακού Αθλητικού Συνδέσμου των ΗΠΑ) και ακτιβίστρια για τα δικαιώματα των γυναικών, εξέφρασε την απορία της για την πρωτοβουλία της εταιρείας: «Δεν καταλαβαίνω γιατί οι εταιρείες το κάνουν αυτό οικειοθελώς στον εαυτό τους. Θα μπορούσαν τουλάχιστον να πουν ότι το μαγιό είναι «unisex», αλλά δεν το έκαναν γιατί πρόκειται για τη διαγραφή των γυναικών. Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί δύσκολα το βλέπουμε αυτό να πηγαίνει προς την αντίθετη κατεύθυνση; Τα γυναικεία μαγιό δεν είναι αξεσουάρ με εξόγκωμα στον καβάλο», υποστήριξε σε μήνυμά της στο Twitter.
Μία άλλη χρήστης ήταν πολύ απογοητευμένη από τη σχετική καμπάνια της Adidas: «Έχω στήθος, γοφούς και δεν χρειάζομαι ένα επιπλέον υφασμάτινο σακουλάκι γύρω από την περιοχή των γεννητικών οργάνων μου. Αυτό ακυρώνει τις γυναίκες για αυτό θα κάνω μποϊκοτάζ και στην Adidas και στην Nike. Αρκετά πια», έγραψε στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
I dont understand why companies are voluntarily doing this to themselves. They could have at least said the suit is «unisex», but they didn’t because its about erasing women. Ever wondered why we hardly see this go the other way?
Women’s swimsuits arent accessorized with a bulge https://t.co/ysHK8e5H9l
— Riley Gaines (@Riley_Gaines_) May 17, 2023
I have breasts, hips and no need for an extra pouch of fabric around my labia. I guess that means this bathing suit isn’t for me.. or most women.. In which other instance do companies advertise to a demographic of ~1%? Women make up ~50% and we’re struggling lol! Make it make… https://t.co/VYjSSsmUMi
— June 🇨🇦 (@June_Can_Do_It) May 17, 2023
- Τα… ζευγάρια του Λάκη Λαζόπουλου χορεύουν χριστουγεννιάτικο βαλς
- Συρία: Fake οι εικόνες από τις… «φυλακές – σφαγεία» του Άσαντ, τις έφτιαξαν με τεχνητή νοημοσύνη
- Η Διακήρυξη των Βρυξελλών για τα Δυτικά Βαλκάνια – Πιο σημαντική από ποτέ η συνεργασία με την ΕΕ
- ΑΕΚ – ΠΑΟΚ: Ο Μαρσιάλ αστόχησε σε πέναλτι, ο Χατζισαφί σκόραρε, αλλά το γκολ ακυρώθηκε (vid)
- Γερμανία: Σε ιστορικό υψηλό οι εξαγωγές όπλων – Η Ουκρανία ο βασικός αποδέκτης
- Σαρκοζί: Ο πρώην πρόεδρος της Γαλλίας χάνει την έφεση στην υπόθεση διαφθοράς