Πόλεμος στην Ουκρανία: Τα ουκρανικά στρατεύματα κερδίζουν εδάφη στη Μπαχμούτ
«Το Κίεβο αύξησε την πίεση στα στρατεύματα της Μόσχας στα βόρεια και τα νότια του Μπαχμούτ»
Ο ουκρανικός στρατός ανακοίνωσε σήμερα ότι κατέλαβε νέα εδάφη εν μέσω σφοδρών συγκρούσεων γύρω από την πόλη Μπαχμούτ στην ανατολική Ουκρανία, παρόλο που οι ρωσικές δυνάμεις υπερτερούν σε αριθμό και σε οπλισμό.
Την περασμένη εβδομάδα, το Κίεβο δήλωσε ότι αύξησε την πίεση στα στρατεύματα της Μόσχας στα βόρεια και τα νότια του Μπαχμούτ. Ρωσικές δυνάμεις μισθοφόρων υποστηρίζουν ότι έχουν προωθηθεί εντός της πόλης, ενώ το Κίεβο έχει παραδεχθεί ότι έχουν κάποιες μικρές επιτυχίες.
«Οι μονάδες μας δεν έχουν πλεονέκτημα σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό»
«Παρά το γεγονός ότι οι μονάδες μας δεν έχουν πλεονέκτημα σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό… και το προσωπικό, συνεχίζουν να προελαύνουν στις (ρωσικές) πτέρυγες και έχουν καλύψει απόσταση 150 έως 1.700 μέτρων», δήλωσε ο εκπρόσωπος του στρατού Σέρχιι Τσερεβάτι σε σχόλια που μεταδόθηκαν από την τηλεόραση. Δεν διευκρίνισε σε ποια χρονική περίοδο κερδήθηκαν τα εδάφη αυτά. Το Reuters δεν ήταν σε θέση να εξακριβώσει ανεξάρτητα την κατάσταση στο πεδίο της μάχης.
Η Μόσχα θεωρεί το Μπαχμούτ, μια πόλη με περίπου 70.000 κατοίκους πριν από την εισβολή της Ρωσίας πέρυσι, ως εφαλτήριο για την κατάληψη της υπόλοιπης περιοχής του Ντονμπάς. Ουκρανοί αξιωματούχοι έχουν αφήσει να εννοηθεί ότι η προέλασή τους γύρω από το Μπαχμούτ δεν εντάσσεται στην ευρύτερη αντεπίθεση που σχεδιάζει το Κίεβο για να εκδιώξει τις ρωσικές δυνάμεις.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
- Καλοκαίρι στο Νότο: Βεντέτα με τις γιαγιάδες της Κρήτης άνοιξαν οι παππούδες – Μπροστάρης ο Ηλίας Μαμαλάκης
- Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο: Εκλέχθηκε το νέο προεδρείο – Οι 14 αντιπρόεδροι και οι 5 κοσμήτορες
- Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν: Θα συνεχίζει να βρίσκεται στο τιμόνι της Κομισιόν; Οι εκτιμήσεις για την ψηφοφορία
- Τσιτσιπάς – Μετζέντοβιτς 2-0: Δυσκολεύτηκε αλλά πέρασε στον τρίτο γύρο του Gstaad Open (vid)
- Άρης στους Διδύμους: Τα ζώδια που θα έχουν νεύρα, εντάσεις, τσακωμούς και ατυχήματα
- Ida Hammershøi: Η ταυτότητα της πιο διάσημης «απρόσωπης γυναίκας» της τέχνης