Προσοχή στον χρόνο και τον τρόπο απεμπλοκής από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης συνιστά η Toyota
Ο επικεφαλής του επιστημονικού ινστιτούτου ερευνών του ομίλου Toyota κρούει των κώδωνα του κινδύνου για την ταχεία προώθηση ηλεκτροκίνηση λέγοντας ότι η ώθηση του κοινού προς την συγκεκριμένη κατεύθυνση θα μπορούσε να λειτουργήσει αντιστρόφως στην συνείδηση των καταναλωτών
- Αποκάλυψη in: Μία πολυμήχανη 86χρονη παγίδευσε μέλη συμμορίας «εικονικών ατυχημάτων» στα Χανιά
- Σε 20 χρόνια φυλάκισης καταδικάστηκε ο σύζυγος της Ζιζέλ Πελικό για βιασμούς - Ένοχοι οι 51 κατηγορούμενοι
- Δημήτρης Ήμελλος: Το τελευταίο αντίο στον αγαπημένο ηθοποιό -Τραγική φιγούρα η μητέρα του
- Το «άσχημο» χριστουγεννιάτικο πουλόβερ που όλοι αγαπάμε να μισούμε
Πολλές είναι οι αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν ήδη ανακοινώσει το χρονοδιάγραμμα απεμπλοκής τους από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης με την Toyota να μην βρίσκεται ανάμεσα σε αυτές, επισημαίνοντας επανειλημμένως ότι η ηλεκτροκίνηση δεν μπορεί να αποτελεί μονόδρομο και εκφράζοντας πλειστάκις την αντίθεσή της στην συγκεκριμένη προδιαγεγραμμένη τακτική, υπερασπιζόμενη την υβριδική τεχνολογία αλλά και το υδρογόνο.
Ο επικεφαλής επιστημονικής έρευνας του ομίλου Gilles Pratt επανέλαβε για ακόμα μία φορά τις πεποιθήσεις της Toyota σημειώνοντας ότι ο κόσμος δεν είναι έτοιμος για την αμιγή ηλεκτροκίνηση, λέγοντας μάλιστα ότι ο «εξαναγκασμός» του καταναλωτικού κοινού προς αυτήν την κατεύθυνση θα μπορούσε να λειτουργήσει αντιστρόφως, κάνοντας τους ιδιοκτήτες να παραμείνουν προσκολλημένοι για περισσότερα χρόνια στο συμβατικής τεχνολογίας όχημα τους.
Ο Gilles Prat o οποίος είναι επικεφαλής του Iνστιτούτου Επιστημονικής Έρευνας της Toyota ανέφερε τα παραπάνω με αφορμή την επικείμενη σύνοδο G7 στην Χιροσίμα διευκρινίζοντας ότι ναι μεν οι επιδοτήσεις ευνοούν την αποδοχή της ηλεκτροκίνησης ωστόσο η μετάβαση είναι ένα βήμα που δεν είναι όλοι έτοιμοι να κάνουν.
Η λύση κατά τον ίδιο στην παραπάνω εξίσωση είναι η επιμήκυνση των κινητήρων εσωτερικής καύσης συνδυαστικά με την υβριδική τεχνολογία αλλά και η ευρεία εξέλιξη και μαζική διάθεση εναλλακτικών καυσίμων. Υπενθυμίζεται ότι η Toyota έχει στο βιογραφικό της χρόνια έρευνας στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου και στο υδρογόνο έχοντας ήδη στο ενεργητικό της τη διάθεση υδρογονοκίνητων οχημάτων όπως το Mirai.
Επίσης ο ίδιος επανέλαβε και τους περιορισμούς που ενέχει η ηλεκτροκίνηση τόσο σε ό,τι αφορά την έλλειψη πρώτων υλών όσο και αναφορικά με τον τρόπο παραγωγής της ενέργειας που απαιτεί ένα ηλεκτροκίνητο προκειμένου να θεωρείται όντως ένα καθαρό και πράσινο όχημα.
«Προοδευτικά οι ελλείψεις σε πρώτες ύλες θα εξαλειφθούν ωστόσο αυτό θα συμβεί σε αρκετά χρόνια από σήμερα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα έχουμε αρκετές πρώτες ύλες για μπαταρίες και κυρίως ηλεκτρική ενέργεια που να παράγεται με βιώσιμο τρόπο τόσο σύντομα όσο θα επιθυμούσαμε. Οι πρώτες ύλες για την κατασκευή μπαταριών και οι υποδομές φόρτισης που θα υποστηρίζονται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας είναι κάτι που στο μέλλον θα είναι εφικτό ωστόσο θα πάρει δεκαετίες προκειμένου να αναμορφωθούν με τον τρόπο που απαιτείται», δήλωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε ό,τι αφορά το νέο αγαπημένο τομέα έρευνας και εξέλιξης των αυτοκινητοβιομηχανιών αναφορικά με τις εναλλακτικές τεχνολογίες, τα e-fuels, όπως επεσήμανε προ ολίγου καιρού ο νέος επικεφαλής της Toyota, Koji Sato, χρειάζονται αρκετό καιρό εξέλιξης πριν αποτελέσουν μια βιώσιμη εναλλακτική. Όπως διευκρίνισε θα πρέπει να μειωθούν δραστικά τα ποσά ενέργειας που απαιτούνται για την παραγωγή τους προκειμένου να αποτελέσουν λύση. Ο ίδιος έχει αναφερθεί προσφάτως και στις μπαταρίες στερεού τύπου τονίζοντας ότι χρειάζεται ακόμα χρόνος για «να ωριμάσουν» καθώς η ανθεκτικότητά τους αποτελεί «τεράστια πρόκληση».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις