Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Εκλογές 2023: TikTok και το YouTube έγιναν το «νέο μπαλκόνι» – Το facebook αντικατέστησε τα φυλλάδια

Εκλογές 2023: TikTok και το YouTube έγιναν το «νέο μπαλκόνι» – Το facebook αντικατέστησε τα φυλλάδια

Στη στρατηγική που ακολούθησαν τα κόμματα και στη στροφή προς τα ψηφιακά εργαλεία και τις πλατφόρμες των κοινωνικών δικτύων αναφέρθηκε ο επικοινωνιολόγος, Μάνος Σιφονιός.

Στην επικοινωνιακή στρατηγική που χάραξαν τα κόμματα στον δρόμο προς τις εκλογές 2023 και στο γεγονός ότι ακολούθησαν τις επιταγές της εποχής κάνοντας μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο και στα social media αναφέρθηκε ο επικοινωνιολόγος Μάνος Σιφονιός.

Ο κ. Σιφονιός μιλώντας στην ΕΡΤ εστίασε στο κομμάτι της επικοινωνίας και στη «στροφή» που έκαναν τα κόμματα χρησιμοποιώντας μεγάλο μέρος των μπάτζετ τους προς την ψηφιακή επικοινωνία, αυτό όπως είπε αυτό είχε μερικά ευεργετικά αποτελέσματα καθώς τυπώθηκαν πολύ λιγότερα προεκλογικά  φυλλάδια.

«Περισσότεροι οι νέοι υποψήφιοι τύπωσαν φυλλάδια ίσως γιατί είχαν μία ανάγκη επιπλέον αναγνωρισιμότητας. Το καλό είναι ότι είχαμε λιγότερη αφισορύπανση σε σχέση με το παρελθόν και λιγότερη σπατάλη χαρτιού. Είχαμε ‘ρύπανση’ με τα pop up, δηλαδή τις διαφημίσεις που πεταγόντουσαν μπροστά μας σε κάθε επαφή μας με το διαδίκτυο. Αυτό σε κάποιες περιπτώσεις ήταν ενοχλητικό», είπε αρχικά αναφερόμενος στις ευεργετικές επιπτώσεις που είχε κάτι τέτοιο για το περιβάλλον.

«Φαίνεται ότι οι προϋπολογισμοί που κινήθηκαν προς τον ψηφιακό χώρο ήταν δύο με τρεις φορές περισσότεροι από όσο ήταν το 2019 και αυτό σε επίπεδο υποψηφίων γιατί για τα κόμματα είναι πολύ δύσκολο να υπολογιστεί γιατί είχαν πολλαπλές συνεργασίες εντός και εκτός Ελλάδας για να πετύχουν το επικοινωνιακό αποτέλεσμα που επιθυμούσαν», επισήμανε ο κ. Σιφονιός.

«Το TikTok και το YouTube έγινε το νέο μπαλκόνι»

Ο κ. Σιφονιός αναφέρθηκε και στον τρόπο επικοινωνίας των πολιτικών αρχηγών που προσπάθησαν να προσεγγίσουν τους νέους ακολουθώντας μια πολυσυλλεκτική προσέγγιση.

«Το τελευταίο διάστημα είχαμε ένα μπαράζ συνεντεύξεων σε όλου του είδους τις εκπομπές το οποίο είναι δίκαιο γιατί θέλουν να απευθυνθούν σε όλους τους ψηφοφόρους και βεβαίως και στους νέους ψηφοφόρους χρησιμοποιώντας την πιο διάσημη πλατφόρμα των τελευταίων ετών το Tik Tok», σημείωσε ο επικοινωνιολόγος και έκανε ειδική αναφορά στα social media και στις πλατφόρμες που έχουν αλλάξει το μοίρασμα των φυλλαδίων και τα μπαλκόνια.

«Το TikTok και το YouTube έγινε το νέο μπαλκόνι ενώ το μοίρασμα των φυλλαδίων στις πλατείες έγινε το Facebook και το Instagram», εξήγησε ο επικοινωνιολόγος.

Σύμφωνα πάντως με τον επικοινωνιολόγο έχει παρατηρηθεί η μείωση της διάδρασης του κόσμου στα πολιτικά μηνύματα και τις διαφημίσεις των υποψηφίων ενώ, όπως επισήμανε έχει αυξηθεί ο αριθμός των ακολούθων και στο τέλος της ημέρας το ισοζύγιο είναι θετικό.

Must in

Θρυλική καρδιά ο Σέστιτς!

Ο παλιός άσος του Ολυμπιακού και του Ερυθρού Αστέρα αναρρώνει μετά την πετυχημένη μεταμόσχευση καρδιάς στην οποία υποβλήθηκε αφού η ζωή του ήταν σε άμεσο κίνδυνο

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο