UBS: «Ανοιξε η όρεξη» για ταξίδια – Ποια είναι η τοπ πλατφόρμα σε κρατήσεις [Γραφήματα]
Μικρή πτώση ωστόσο παρουσιάζει η επιθυμία για επαγγελματικά ταξίδια
- Γέμισε φαναράκια ο αττικός ουρανός για τη «Νύχτα των Ευχών»
- Προφυλακιστέος ο 16χρονος δράστης της επίθεσης με μαχαίρι στην Πάρο - Τι ισχυρίστηκε στην απολογία του
- Εξιτήριο από το νοσοκομείο για τον Μπιλ Κλίντον
- Το κυνήγι του στέμματος: Πώς τα κοσμήματα των αυτοκρατόρων της Γαλλίας βρέθηκαν στο Νιού Τζέρσεϊ;
Βελτίωση παρουσιάζουν οι προθέσεις ταξιδιωτικών δαπανών, πλησιάζοντας τα προ Covid επίπεδα, σύμφωνα με έρευνα της UBS.
Σύμφωνα με την 9η έρευνα για τις ταξιδιωτικές προθέσεις της UBS Evidence Lab, οι προσδοκίες ταξιδιού για ταξιδιώτες αναψυχής αυξήθηκαν ελαφρά (80% των ερωτηθέντων αναμένει να ταξιδέψει για αναψυχή έναντι 78% πέρυσι) και είναι σύμφωνες με την έρευνα του 2019, ενώ μειώθηκαν ελαφρά για τους επαγγελματίες ταξιδιώτες ( 29% έναντι 32%) αλλά ευθυγραμμίζονται με την έρευνα του 2019.
Κοντά στα προ πανδημίας επίπεδα
Η έρευνα δείχνει βελτιωμένη πιθανότητα ταξιδιών αναψυχής για όλους τους ερωτηθέντες (ανά γεωγραφία) και μειωμένη πιθανότητα επαγγελματικών ταξιδιών (έναντι της τελευταίας έρευνας) για όλους τους ερωτηθέντες ανά γεωγραφία εκτός από τη Γαλλία.
Ο
Οι προθέσεις ταξιδιωτικών δαπανών έναντι των επιπέδων πριν από την Covid παραμένουν ελαφρώς αρνητικές τόσο για ταξιδιώτες αναψυχής όσο και για επαγγελματίες. Οι ταξιδιώτες αναψυχής αναμένουν να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 2% λιγότερα σε ταξίδια (μεταφορές και ξενοδοχεία) και οι επαγγελματίες ταξιδιώτες 4% λιγότερο τους επόμενους 12 μήνες σε σύγκριση με τα προ Covid επίπεδα, μια μικρή βελτίωση σε σχέση με την προηγούμενη έρευνα.
Οι ταξιδιωτικές δαπάνες αναψυχής αναμένεται να επανέλθουν στα επίπεδα πριν από την Covid για τη Γερμανία και τις ΗΠΑ και στις επιχειρήσεις μόνο για τις ΗΠΑ.
Πιθανότητες ταξιδιού
Το 80% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είναι πιθανό να ταξιδέψει για αναψυχή τους επόμενους 12 μήνες (ελαφριά αύξηση έναντι 78% στην τελευταία έρευνα), σύμφωνo με τα επίπεδα του 2019 (79%) και το 29% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είναι πιθανό να ταξιδέψει για επαγγελματικούς λόγους τους επόμενους 12 μήνες (ελαφρά μείωση έναντι 32% στην τελευταία έρευνα) σε συμφωνία με τα επίπεδα του 2019 (28%).
Το παράδοξο της Βρετανίας
Βλέπουμε την υψηλότερη αύξηση στην πιθανότητα ταξιδιού για αναψυχή στο Ηνωμένο Βασίλειο (+5 ποσοστιαίες μονάδες) ακολουθούμενη από την Γερμανία (+2 π.μ.). Όσον αφορά τα επαγγελματικά ταξίδια, παρατηρούμε τη μεγαλύτερη πτώση πιθανότητας ταξιδιού στο Ηνωμένο Βασίλειο (-5 π.μ.), τη Γερμανία (-3 π.μ.) και τις ΗΠΑ (-2 π.μ.).
Το άνοιγμα της Ασίας
Η έρευνα υποδηλώνει αυξημένη πρόθεση για ταξίδια στο εσωτερικό (εντός ΕΕ) τόσο για αναψυχή και επιχειρήσεις για Γάλλους, Γερμανούς και Βρετανούς ταξιδιώτες (σε συνδυασμό). Ταξιδιώτες αναψυχής είναι επίσης ελαφρώς πιο πιθανό να ταξιδέψουν στην Ασία (το οποίο αποδίδεται στο άνοιγμα των συνόρων), Αφρική και Μέση Ανατολή έναντι της προηγούμενης έρευνας και ελαφρώς λιγότερο πιθανό να ταξιδέψουν στη Νότια Αμερική και την Καραϊβική.
Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες είναι πολύ πιο πιθανό να ταξιδέψουν στο εσωτερικό και λιγότερο πιθανό να ταξιδέψουν στο εξωτερικό έναντι της προηγούμενης έρευνας.
Στην κορυφή η Booking
Η έρευνα UBS Evidence Lab Travel τονίζει ότι το ενδιαφέρον για την Airbnb έχει βελτιωθεί σε σχέση με την τελευταία έρευνα. Η Airbnb ανέβηκε στην κατάταξη για να γίνει ο δεύτερος πιο αναγνωρισμένος ιστότοπος (2021: πέμπτος, 2022: τρίτος) που γνωρίζουν οι ερωτηθέντες και κατατάσσεται υψηλότερα από τις Expedia, Trivago, TripAdvisor, Hotels.com και Κayak. Ωστόσο, αν και το ενδιαφέρον για την Airbnb είναι βελτιωμένο (από 61% σε 64%) παραμένει χαμηλότερο από αυτό των Booking.com και Airbnb.
Το ενδιαφέρον για ταξιδιωτικούς ιστότοπους αυξήθηκε σημαντικά στο Ηνωμένο Βασίλειο (από 65% σε 73%). Παραδόξως, το ενδιαφέρον για την Airbnb στις ΗΠΑ είναι χαμηλότερο από εκείνο της Γαλλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γερμανίας. Το ποσοστό μετατροπής της Airbnb από το ενδιαφέρον έως την κράτηση στον ιστότοπο βελτιώθηκε από 32% στην τελευταία έρευνα σε 34% (έναντι Booking.com 48% και Expedia 30%) ή περίπου 2 ποσοστιαίες μονάδες.
Πηγή: OT
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις