BMW M2 CS: Προδιαγεγραμμένα εκκωφαντική
H βαυαρική φίρμα πιστή στις παραδόσεις που έχει δημιουργήσει με τα coupe της μοντέλα, εξελίσσει μια ακόμα ισχυρότερη και προσανατολισμένη στις αγωνιστικές επιδόσεις παραλλαγή της Μ2 με τα διακριτικά CS
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
- Φάμελλος: Τυχοδιώκτης ο Κασσελάκης – Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σταματήσει το πάρτι δισεκατομμυρίων του Μητσοτάκη
- Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά
Φωτογραφίες: Automedia
To εισαγωγικό coupe υψηλών επιδόσεων της BMW ετοιμάζεται να αποκτήσει μια ακόμα ισχυρότερη έκδοση η οποία θα μεταφέρει στην αθέατη πλευρά της Μ2, τεχνολογία από τις μεγαλύτερες Μ3 και M4 που υπόσχονται υψηλότερες επιδόσεις και χαρακτηριστικά που ευνοούν την κίνηση σε πίστα.
Ήδη μια ματιά στις επιφάνειες του πρωτοτύπου και παρά το καμουφλάζ διακρίνονται ένα νέο πιο έντονα γραμμένο και χαμηλότερα τοποθετημένο splitter. Mε δεδομένες τις αντίστοιχες πρόσφατες εκδόσεις της βαυαρικής φίρμας, το καπό αναμένεται να κατασκευάζεται από ανθρακόνημα και να διαθέτει πρόσθετες εισαγωγές αέρα.
Το υπόλοιπο αμάξωμα προς το παρόν δεν φέρει αλλαγές ενώ στο πίσω τμήμα διακρίνεται ένα πιο ανάγλυφο ducktail στα πρότυπα της M4 CSL. Εκτός από το καπό από ανθρακόνημα θα κατασκευάζονται επίσης η οροφή αλλά και τα αεροδυναμικά βοηθήματα.
Προέλευση την Μ4 CSL έχουν και οι τροχοί με τον χαρακτηριστικό σχεδιασμό οι οποίοι συνδυάζονται με ελαστικά της Michelin. Αναμενόμενα τις προδιαγραφές της έκδοσης αναμένεται να συμπληρώσει μια εξίσου σπορ προδιαγραφών ανάρτηση η οποία θα διαθέτει πιο σφιχτά ελατήρια και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.
Την ισχύ της έκδοσης αναμένεται να εξασφαλίζει ο εξακύλινδρος κινητήρας των 3,0 λίτρων ο οποίος δεδομένα θα προσφέρει περισσότερη ισχύ η οποία θα κυμανθεί μεταξύ των 460 ίππων της μέχρι σήμερα ισχυρότερης Μ2 και των 510 ίππων της M3 Competition. O κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων με πιο κοντές σχέσεις ενώ διαφορετικές θα είναι οι ρυθμίσεις στο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το σύστημα ελέγχου δυναμικής ευστάθειας. Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι κατά πόσο η BMW θα επιλέξει να προσφέρει την M2 CS και με μηχανικό κιβώτιο απευθυνόμενη στους θιασώτες των παραδόσεων.
Φυσικά την εικόνα θα συμπληρώσουν πλήθος αιχμηρών λεπτομερειών εντός και εκτός που θα καθιστούν αντιληπτή με την πρώτη ματιά την ταυτότητα της έκδοσης με… έμφαση στο ανθρακόνημα. Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η μειωμένη ηχομόνωση ενώ μένει να αποδειχθεί κατά πόσο η BMW θα διατηρήσει τα πίσω καθίσματα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις