WhatsApp: Η νέα λειτουργία της που θα ενθουσιάσει – Τι αλλάζει
Η νέα αλλαγή αναμένεται να εμφανιστεί στους χρήστες μέσα στις επόμενες εβδομάδες
- Οι πριγκίπισσες της Disney κινδυνεύουν σύμφωνα με ένα νέο σατιρικό επιστημονικό άρθρο
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Σε μία σημαντική αλλαγή προχωρά η εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης WhatsApp σε ό,τι αφορά την αποστολή μηνυμάτων.
Πλέον οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να επεξεργαστούν τα μηνύματα που στέλνουν μέχρι και τα επόμενα 15 λεπτά από την αποστολή τους.
Η WhatsApp φαίνεται πως ακολουθεί τον ίδιο δρόμο με τις υπόλοιπες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων όπως οι Telegram και Signal.
Η ανακοίνωση έγινε τη Δευτέρα από την μητρική εταιρεία της εφαρμογής Meta.
«Από τη διόρθωση ενός απλού ορθογραφικού λάθους έως την προσθήκη επιπλέον πλαισίου σε ένα μήνυμα, είμαστε ενθουσιασμένοι που σας φέρνουμε περισσότερο έλεγχο στις συνομιλίες σας» ανέφερε η εταιρεία.
Η νέα δυνατότητα αναμένεται να κυκλοφορήσει στους περίπου 2 δισεκατομμύρια χρήστες του WhatsApp μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
«Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να πατήσετε παρατεταμένα ένα απεσταλμένο μήνυμα και να επιλέξετε «Επεξεργασία» από το μενού για έως και δεκαπέντε λεπτά μετά», πρόσθεσε η εταιρεία.
Τα τροποποιημένα μηνύματα θα εμφανίζονται ως «επεξεργασμένα», ειδοποιώντας τους παραλήπτες ότι έχει γίνει μια αλλαγή. Ωστόσο, δεν θα γίνεται εμφανές πώς έχει προσαρμοστεί το μήνυμα.
Στο μεταξύ, το Twitter προσφέρει επίσης ένα παράθυρο επεξεργασίας μηνυμάτων διάρκειας 30 λεπτών στους συνδρομητές της υπηρεσίας Twitter Blue.
Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το CNBC, η Meta, η οποία κατέχει επίσης το Facebook και το Instagram, έχει διακριθεί για τις προσπάθειές της να αναπαράγει εφαρμογές ανταγωνιστών τα τελευταία χρόνια – ορισμένες με μεγαλύτερη ωφέλεια από άλλες.
Το 2013, η εταιρεία παρουσίασε το Instagram Stories το 2016 με μεγάλη επιτυχία, μετά την αποτυχημένη προσπάθειά της να αγοράσει την εφήμερη εφαρμογή φωτογραφιών Snapchat.
Ωστόσο, οι μεταγενέστερες προσπάθειες αντιγραφής της εφαρμογής επικοινωνίας γειτονιάς Nextdoor και της εφαρμογής βίντεο διασημοτήτων Cameo τερματίστηκαν και οι δύο από την επιχείρηση.
Η εταιρεία φέρεται να ετοιμάζεται τώρα να κυκλοφορήσει ένα αντίγραφο του Twitter ήδη από τον Ιούνιο, με έμφαση σε «δημιουργούς και δημόσια πρόσωπα».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις