Chanel: Οι τσάντες των 10.000 δολαρίων ίσως γίνουν ακόμα πιο ακριβές τον Σεπτέμβριο
Η νέα πολιτική τιμών της Chanel, ο πληθωρισμός και η μεταβλητότητα των νομισμάτων
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Economist: Οι εργαζόμενοι αγαπούν τον Τραμπ, τα συνδικάτα πρέπει να τον φοβούνται
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Οι τιμές των τσαντών Chanel, συμπεριλαμβανομένων των επώνυμων τσαντών «flap» του οίκου μόδας, θα μπορούσαν να σημειώσουν νέα αύξηση στις τιμές τους τον Σεπτέμβριο, δήλωσε κορυφαίο στέλεχος του οίκου μόδας.
Η Chanel συνήθως εξετάζει τις τιμές των τσαντών της δύο φορές τον χρόνο, τον Μάρτιο και τον Σεπτέμβριο. Τον Μάρτιο, η εταιρεία εφάρμοσε μέση αύξηση της τιμής κατά 8% στις τσάντες παγκοσμίως, δήλωσε ο CFO της εταιρείας, Philippe Blondiaux, σε συνέντευξή του την Πέμπτη.
Μια κλασική μεσαίου μεγέθους τσάντα τύπου flap bag κοστίζει σήμερα 9.700 ευρώ στη Γαλλία, ή περίπου 1.900 ευρώ περισσότερο από ό, τι πριν από 18 μήνες. Συγκριτικά, μια τσάντα Birkin Hermes 25 εκατοστών πωλείται σήμερα έναντι 8.000 ευρώ.
Η νέα πολιτική τιμών της Chanel
Η Chanel σχεδιάζει να ακολουθήσει μια πολιτική στον τιμοκατάλογό της που θα εναρμονίζει τις αυξήσεις τιμών με τον πληθωρισμό, ενώ εξετάζει επίσης και το ενδεχόμενο συνυπολογισμού των μεταβολών στα νομίσματα. Ο οίκος μόδας στοχεύει να ελαχιστοποιήσει το χάσμα τιμών για το ίδιο προϊόν μεταξύ διαφορετικών περιοχών.
«Αυτοί είναι οι δύο παράγοντες που θα μας κάνουν να αλλάξουμε τις τιμές μας ή όχι στο υπόλοιπο του 2023», είπε ο Blondiaux. Οι αυξήσεις των τιμών του Μαρτίου διέφεραν ευρέως ανάλογα με τη χώρα, πρόσθεσε.
Ένας συνδυασμός αυξημένων πωλήσεων σε επίπεδο τεμαχίων και υψηλότερων τιμών βοήθησε τον πολυτελή οίκο μόδας να αυξήσει τις πωλήσεις του κατά 17% το 2022, με τον CFO της εταιρείας να προσθέτει ότι οι αυξήσεις των τιμών για τις τσάντες της ήταν αντίστοιχες των αυξήσεων του πληθωρισμού.
Όσον αφορά στον ανταγωνισμό της Chanel, η Hermes αναθεωρεί συνήθως τις τιμές της ετησίως, στην αρχή του έτους, ενώ η εταιρεία κατασκευής τσαντών Kelly αύξησε τις τιμές των προϊόντων της κατά μέσο όρο κατά 7% τον Ιανουάριο.
Πηγή: Ot.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις