Mercedes-AMG GT: Σε πιο σκληροπυρηνικές ατραπούς
Το sportscar της γερμανικής φίρμας θα επιστρέψει σύντομα προσφέροντας μια πιο σπορ εμπειρία και περισσότερη ισχύ από ποτέ εστιάζοντας στον αθλητικό εαυτό του και στην απόδοση ισχύος με την συνδρομή –και- της plug-in υβριδικής τεχνολογίας, αφήνοντας κατά μέρος την «πολυπρόσωπη» διάσταση του παρελθόντος
Φωτογραφίες: Automedia
H νέα γενιά της Mercedes-AMG GT μετράει πλέον αντίστροφα για την άφιξή της καθώς η πρεμιέρα της νέας εκδοχής του γερμανικού sportscar αναμένεται να πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο. Μέχρι τότε η AMG GT επανέρχεται από τα πεδία δοκιμών με μια σειρά λήψεων δύο διαφορετικών εκδόσεών της καθ΄όλα χορταστικών τόσο σε εικόνα όσο και ισχύ.
Για την ακρίβεια, υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες το γαλάζιας απόχρωσης δοκιμαστικό πρωτότυπο να αποτελεί την κορυφαία έκδοσης 63 S E Performance όπως προδίδουν η σταθερή αεροδυναμική πτέρυγα ο ακόμα πιο επιθετικός αεροδυναμικός διαχύτης και η τετραπλή τετραγωνισμένη εξάτμιση με τις μεγαλύτερες απολήξεις. Τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά «αντιστοιχούν» στην παρουσία ενός plug-in υβριδικού συνόλου που συνδυάζει V8 κινητήρα 4,0 λίτρων με δύο ηλεκτρικά μοτέρ που αποδίδοντας την σχεδόν «αποστομωτική» ισχύ των 843 ίππων.
Αφετηρία για την νέα AMG GT, ανεξαρτήτως έκδοσης θα αποτελέσει η αρχιτεκτονική MSA η οποία ήδη φιλοξενεί την εξολοκλήρου εξελιγμένη από την AMG νέα SL. Αναμενόμενα θα πρόκειται για μια ελαφρώς διαφοροποιημένη εκδοχή της πλατφόρμας ενώ τα δύο κύρια χαρακτηριστικά της νέας AMG GT που τη διαφοροποιούν με το παρελθόν είναι ότι αφενός θα διατεθεί αποκλειστικά ως coupe με σταθερή μεταλλική οροφή, με δεδομένη την παρουσία της SL, και αφετέρου, παρά τα κοινά στοιχεία με το επιβλητικό cabrio μοντέλο, θα διαθέτει ένα διθέσιο εσωτερικό εστιάζοντας περισσότερο σε μια καθαρόαιμη σπορ προσέγγιση.
Το ίδιο ακριβώς ισχύει και σε επίπεδο σχεδίασης καθώς η νέα AMG GT δείχνει να εξελίσσει επί το επιθετικότερο το γνωστό μοτίβο όπου βασίστηκε η πρώτη γενιά της διαθέτοντας τις ίδιες αναλογίες με το μακρύ καπό και το κοντό πίσω τμήμα να χαρακτηρίζουν την σιλουέτα της σε μια ακόμα πιο μυώδη και επιβλητική προσέγγιση.
Πλην της κορυφαίας AMG GT 63 S E Performance, το sportscar αναμένεται να διατεθεί σε ένα μεγάλο αριθμό παραλλαγών και εκδόσεων. Αφετηρία αναμένεται να αποτελέσει η ήπιας υβριδικής λογικής έκδοση GT 53 η οποία θα εφοδιάζεται με εξακύλινδρο κινητήρα συνδυασμένο με ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδοντας ισχύ 435+22 ίππων.
Ψηλότερα στην γκάμα θα πάρει θέση η έκδοση GT 55 με μια ηπιότερη έκδοση του V8 των 4,0 λίτρων από το οπλοστάσιο της SL η οποία θα αποδίδει 476 ίππους. Η «απλή» έκδοση GT 63 αναμένεται να εφοδιάζεται με τον ίδιο κινητήρα με τη διαφορά ότι αυτός θα αποδίδει πάνω από 600 ίππους σε μια προσπάθεια διαφοροποίησης της AMG GT από την SL και την έμφαση στην σπορ ταυτότητα της πρώτης. Θα ακολουθήσει παραπάνω plug-in υβριδική έκδοση GT 63 S με τους 843 ίππους. Μια βασική διαφοροποίηση σε σχέση με την προηγούμενη γενιά θα είναι η μετάδοση της κίνησης στους τέσσερις τροχούς ως απόρροια της υβριδικής τεχνολογίας και προκειμένου να καθίσταται εφικτή η διαχείριση της σαφώς υψηλότερης ισχύος.
Σε κάθε περίπτωση το σύστημα τετρακίνησης θα δίνει μεγαλύτερη έμφαση στον πίσω άξονα επιτρέποντας φυσικά διάφορες ρυθμίσεις και διαμορφώσεις αναλόγως και με την επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης. Τις προδιαγραφές του μοντέλου αναμένεται να συμπληρώσει σύστημα τετραδιεύθυνσης καθώς και το γνώριμο AMG Ride Control το οποίο έγκειται στην παρουσία ενεργής, αερανάρτησης με δυνατότητα αντιστάθμισης των κλίσεων του αμαξώματος υπό πίεση προς όφελος φυσικά, στην προκειμένη περίπτωση, των υψηλών επιδόσεων.
Σημαντικές θα είναι οι μεταβολές στο εσωτερικό που θα ακολουθήσει το παράδειγμα της πρόσφατης SL απ΄όπου αναμένεται να προέλθει η κεντρική οθόνη των 11,9 ιντσών σε συνδυασμό με πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων. Στις εφαρμογές θα συγκαταλέγεται ως standard το Track Pace το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες της να καταγράφουν και να αξιολογούν τις επιδόσεις τους σε περιβάλλον πίστας.
- ΞΕΕ: Ομαδικές αγωγές ξενοδόχων κατά της Booking
- Ουκρανία: Ήχησαν οι σειρήνες στο Κίεβο – «Καταρρίψαμε 34 drones στο Κουρσκ» λέει η Μόσχα
- Ο Ολυμπιακός έχει το πάνω χέρι: Το 56% και η χαοτική διαφορά κόντρα στην ΑΕΚ (pic, vids)
- Εκείνο το βράδυ που ο μεθυσμένος Τζον Λένον έμεινε ολόγυμνος στην έπαυλη του Χιου Χέφνερ
- Φέτα: «Είναι πλέον αδικαιολόγητες οι τιμές» λένε οι παραγωγοί – Οι παράγοντες που τις καθορίζουν
- Αγρίνιο: Πέθανε η 18χρονη που είχε τραυματιστεί σε τροχαίο – Και δεύτερο παιδί θρηνεί η οικογένεια