MINI Cooper S: Παράδοση και καινοτομία
Η σπορ προσανατολισμού βενζινοκίνητη S έκδοση της νέας γενιάς του MINI Cooper δίνει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών επιβεβαιώνοντας ότι η ΜΙΝΙ, παρά την ταυτόχρονη διάθεση ηλεκτρικών παραλλαγών, δεν θα απεμπολήσει τις παραδόσεις του μοντέλου
Φωτογραφίες: Automedia
H MINI έχει ήδη δώσει τα πρώτα «ανεπίσημα» δείγματα γραφής για τη νέα γενιά του MINI Cooper, εστιάζοντας αρχικά στις ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του καθώς όπως είναι γνωστό από καιρό, το MINI hatchback που πλέον θα ονομάζεται MINI Cooper σε όλο το φάσμα των εκδόσεων του, θα είναι διαθέσιμο σε μια ευρεία γκάμα εκδόσεων βενζίνης όσο και ηλεκτροκίνητες.
Πλέον είναι η σειρά της σπορ προσανατολισμού βενζινοκίνητης έκδοσης Cooper S να δώσει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών, αποκαλύπτοντας μια πιο clean cut σχεδίαση, ανάλογη της ηλεκτροκίνητης, «ισοδύναμης» έκδοσης Cooper SE. Στις λεπτομέρειες που καθιστούν σαφή την ταυτότητα του συγκεκριμένου δοκιμαστικού πρωτοτύπου συγκαταλέγονται οι επιπλέον εισαγωγές αέρα που πλαισιώνουν την ανοιχτή γρίλια ενώ στις διαφορές με τις συνήθειες του παρελθόντος της έκδοσης, μπορεί να εντοπίσει κανείς την απουσία εισαγωγής αέρα ενσωματωμένης στο καπό.
Σε προφίλ το καμουφλάζ κρύβει το διακριτικό S που παραδοσιακά σηματοδοτεί το μπροστινό φτερό της έκδοσης ενώ «αόρατη» είναι προς το παρόν η δεδομένη διχρωμία οροφής αμαξώματος και τα γραφικά που συνήθως αξιοποιεί η ΜΙΝΙ για την περίσταση και δεν πρόκειται να εκλείψουν και από τη νέα γενιά όπως άλλωστε ισχύει και για το πιο δυναμικό bodykit. Μια σημαντική διαφορά που χαρακτηρίζει το Cooper S σε σχέση με τις παραδόσεις είναι η μία και μοναδική κεντρικά τοποθετημένη απόληξη της εξάτμισης. Ψηλότερα πάντως διακρίνεται μια πιο δυναμικά σμιλεμένη αεροτομή η οποία προφανώς θα αποτελεί αποκλειστικότητα των εκδόσεων S.
Αυτό που επίσης απουσιάζει και θα απουσιάζει από το σύνολο της γκάμας των ΜΙΝΙ Cooper και Cooper E, είναι οι χαρακτηριστικοί πλαστικοί θόλοι που αποτελούσαν ένα κοινό στοιχείο όλων των hatchback από καταβολής αναβίωσης του μοντέλου στις αρχές του 2000. Για την ακρίβεια, η νέα γενιά του ΜΙΝΙ Cooper θα αποτελέσει την πιο εκτεταμένα σχεδιαστικά αλλαγμένη γενιά του μοντέλου χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα τηρήσει τις παραδόσεις.
Παράλληλα, ακόμα πιο εκτεταμένες προδιαγράφονται οι αλλαγές στο εσωτερικό με το κέντρο του ταμπλό να κυριαρχείται από το γνώριμο στρογγυλό όργανο που χαρακτήριζε όλα τα ΜΙΝΙ με τη διαφορά ότι αυτή την φορά αναλαμβάνει τον ρόλο μιας οθόνης αφής/infotainment σε όλη την επιφάνειά του. Αντιστοίχως καταργείται ο πίνακας οργάνων προς όφελος ενός head-up display που αναλαμβάνει την πληροφόρηση του οδηγού χωρίς να επιβαρύνει σχεδιαστικά το σύνολο.
Όπως είναι ήδη γνωστό το MINI Cooper και το ηλεκτρικό MINI Cooper E θα βασίζονται σε δύο διαφορετικές αρχιτεκτονικές ενώ θα έχουν και διαφορετικό τόπο παραγωγής καθώς το πρώτο θα κατασκευάζεται παραδοσιακά στο εργοστάσιο της Οξφόρδης ενώ το δεύτερο στην Κίνα με αφετηρία αρχιτεκτονική που έχουν συνεξελίξει BMW και Great Wall.
Στην περίπτωση του «συμβατικού» ΜΙΝΙ εφαλτήριο θα αποτελέσει μια εκτεταμένα αναβαθμισμένη της ήδη υφιστάμενης πλατφόρμας σε συνδυασμό με εξίσου βελτιωμένους κινητήρες βενζίνης 1,5 και 2,0 λίτρων. Η έκδοση βενζίνης Cooper S θα εφοδιάζεται αυτονόητα με δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα ο οποίος θα φλερτάρει με την ισχύ των 200 ίππων.
- Η τελική βαθμολογία του Conference League – Δείτε γκολ και highlights – Όλα τα αποτελέσματα (vids)
- ΗΠΑ: Οι Ρεπουμπλικανοί ανακοίνωσαν συμφωνία χρηματοδότησης, υπό τον φόβο του shutdown
- Οι πιθανοί αντίπαλοι του Παναθηναϊκού στα playoffs του Conference League – Πότε είναι η κλήρωση
- Συρία: «Κούρδοι μαχητές που ήρθαν από το εξωτερικό θα φύγουν αν συμφωνηθεί εκεχειρία με την Τουρκία»
- Παναθηναϊκός – Ντινάμο Μινσκ 4-0: Άνετα με Τετέ και Ιωαννίδη (vids)
- ΠΕΦ: Πρόγραμμα εκπαίδευσης για νέους επιστήμονες στον τομέα του φαρμάκου