Η γαλλική φίρμα εμπλουτίζει την γκάμα του C5 Aircross με μια νέα έκδοση η οποία εισάγει στο λεξιλόγιο του SUV την ήπια υβριδική τεχνολογία, συμπληρώνοντας ιδανικά τις ήδη πολλαπλές επιλογές κινητήρα με τις οποίες είναι διαθέσιμο και περιλαμβάνουν plug-in υβριδική τεχνολογία, εκδόσεις βενζίνης και diesel.

H ήπια υβριδική έκδοση Hybrid 136, όπως ονομάζεται, αξιοποιεί τον γνωστό τρικύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων PureTech ο οποίος εφοδιάζει και την «απλή» έκδοση βενζίνης αλλά όπως σημειώνει η Citroen to 40% των μερών του συνόλου έχει ανασχεδιαστεί προκειμένου να καταστήσει εφικτή την συνεργασία του παραπάνω κινητήρα με το παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα των 48 Volt που τροφοδοτεί ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ 12 ίππων και 55 Nm ροπής. Με την συνδρομή της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, η συνδυαστική ισχύς του συνόλου διαμορφώνεται πλέον σε 136 ίππους και 230 Nm ροπής.

Το σύνολο συμπληρώνεται από κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων το οποίο σύμφωνα με τη Citroen εγγυάται μια ακόμα ομαλότερη κλιμάκωση ενώ διαφοροποιήσεις υπάρχουν και στον ψηφιακό πίνακα οργάνων όπου έχουν ενταχθεί ενδείξεις σχετικά με την λειτουργία της υβριδικής τεχνολογίας, την ροή της ενέργειας, τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας καθώς και μια νέα ένδειξη που υποδεικνύει στον οδηγό τα διαστήματα λειτουργίας με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια.

Όπως εύκολα υποθέτει κανείς η έκδοση Hybrid 136 εγγυάται υψηλότερη εξοικονόμηση καυσίμου. Για την ακρίβεια, η Citroen υπόσχεται κατά 15% μειωμένες απαιτήσεις σε καύσιμο σε σχέση με την έκδοση βενζίνης PureTech 130, περιορίζοντας συγκριτικά την κατανάλωση κατά 1,0 λίτρο/100 χλμ. ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα διαμορφώνονται σε 129 γρ./χλμ. –έναντι 148 γρ./χλμ. στην περίπτωση της έκδοσης PureTech 130.