Ferrari SF90 LM: Χίλιες και μία… πίστες
Το Maranello εξελίσσει μια ακόμα πιο ακραία και ισχυρότερη εκδοχή της SF90 η οποία αναμένεται να ξεπεράσει το φράγμα των 1.000 ίππων και διαθέτοντας αναθεωρημένη σχεδίαση και αεροδυναμική θα ευνοεί την κίνηση σε πίστα
Φωτογραφίες: Automedia
Αν και απολύτως αναγνωρίσιμο ως «τυπικό» δείγμα του plug-in υβριδικού supercar της Ferrari το συγκεκριμένο πρωτότυπο διαθέτει ταυτόχρονα μια πληθώρα ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τα οποία δεν μπορεί να κρύψει το επιμελές καμουφλάζ, προδίδοντας τις προθέσεις της ιταλικής φίρμας να εξελίξει μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική, αγωνιστικών προδιαγραφών έκδοση της SF90.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η νέα έκδοση η οποία αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της πριν την εκπνοή του έτους θα υιοθετήσει τα διακριτικά LM, αποτελώντας μια ακόμα πιο ικανή παραλλαγή της SF90 με αρκετές αλλαγές.
Αυτήν την κατεύθυνση επιβεβαιώνουν άλλωστε το μεγαλύτερο μπροστινό τμήμα με τον χαρακτηριστικό προτεταμένο splitter, τις επιπλέον εισαγωγές αέρα οι οποίες αυξάνουν το μέγεθος τους και στα πλευρά του supercar, συνηγορώντας στην εκδοχή μιας ισχυρότερης εκδοχής του V8 των 4,0 λίτρων που εφοδιάζει το ιταλικό supercar ως μέρος του plug-in υβριδικού συνόλου των 1.000 ίππων που εφοδιάζει την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του.
Αντιστοίχως, ακόμα μεγαλύτερες αλλαγές έχουν συντελεστεί στο πίσω τμήμα που δείχνει επίσης να έχει ελαφρώς μεγαλύτερο μήκος και να ενσωματώνει ένα νέο αεροδυναμικό διαχύτη, καθώς και πλήρως ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με οριζόντια στοιχεία που τοποθετούνται κάτω από την κεντρικά τοποθετημένη διπλή απόληξη της εξάτμισης. Ως επιστέγασμα, τοποθετείται μια επιβλητική αεροδυναμική πτέρυγα η οποία αναμένεται να είναι ρυθμιζόμενη προσαρμόζοντας την κλίση της αναλόγως με το αν η απαίτηση η μέγιστη δυνατή ταχύτητα σε ευθεία ή η ευελιξία υπό πίεση, εξασφαλίζοντας κατά περίπτωση τα ανάλογα ποσά κάθετης δύναμης.
Με δεδομένα τα παραπάνω η SF90 LM αναμένεται να ορίσει ως προνομιακό πεδίο της τις αγωνιστικές πίστες χωρίς ωστόσο να απεμπολεί την νομιμότητά της καθώς η συγκεκριμένη έκδοση θα μπορεί δεδομένα να χρησιμοποιείται και στο δημόσιο οδικό δίκτυο.
Σε αυτό το πλαίσιο, η αύξηση ισχύος θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη αν και μένει να αποδειχθεί αν αυτή θα προέλθει από μια αναβαθμισμένη εκδοχή του V8 κινητήρα ή από την αύξηση ισχύος των τριών ηλεκτρικών μοτέρ με τα οποία εξοπλίζεται ή και γιατί όχι, από αμφότερες τις πηγές.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις