Αττική Οδός: Στο επίκεντρο η ασφάλεια και η εξυπηρέτηση
Για την Αττική Οδό, η ασφάλεια και η εξυπηρέτηση των χιλιάδων οδηγών που επιλέγουν καθημερινά τον αυτοκινητόδρομο για τις μετακινήσεις τους, είναι αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα. Κι αυτό αποτυπώνεται σε μετρήσιμα αποτελέσματα.
- «Ειρωνικός, σαρκαστικός, λες και έχει κάνει κατόρθωμα» - Σοκάρουν οι περιγραφές για τον αστυνομικό της Βουλής
- «Πνιγμός στα 30.000 πόδια» - Αεροπλάνο άρχισε να πλημμυρίζει εν ώρα πτήσης [Βίντεο]
- Δημήτρης Ήμελλος: Το τελευταίο αντίο στον αγαπημένο ηθοποιό -Τραγική φιγούρα η μητέρα του
- «Πρέπει να κάνουν δήλωση ότι σέβονται το πολίτευμα» - Οι όροι για να πάρουν την ιθαγένεια οι Γλύξμπουργκ
Υπεύθυνα στο πλευρό των οδηγών
Οι ομάδες περιπολίας βρίσκονται σταθερά εκεί που υπάρχει ανάγκη, διανύοντας κάθε χρόνο σχεδόν 3.500.000 χιλιόμετρα στην Αττική Οδό, ενώ, το 2022, αποκρίθηκαν σε κάθε συμβάν στον αυτοκινητόδρομο σε λιγότερο από 6 λεπτά κατά μέσο όρο. Κομβικός άλλωστε είναι ο ρόλος του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας, με το εξειδικευμένο προσωπικό του να βρίσκεται σε διαρκή εγρήγορση εξασφαλίζοντας 24/7 δυναμική παρακολούθηση καθώς και ενημέρωση των οδηγών που κινούνται στην Αττική Οδό μέσω των Πινακίδων Μεταβλητών Μηνυμάτων. Επίσης, πρόσφατα, ο εταιρικός ιστότοπος αναβαθμίστηκε με νέες λειτουργικότητες και εμπλουτισμένες δυνατότητες, με στόχο, μεταξύ άλλων, τη βελτιωμένη εμπειρία και την ενημέρωση των χρηστών σε πραγματικό χρόνο για τις συνθήκες κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο, ιδίως κατά τις ώρες αιχμής, με ταυτόχρονη πληροφόρηση από τον λογαριασμό @aodostraffic στο Twitter.
Διαχρονικά εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου
Το τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Αττικής Οδού με τη σειρά του όλα αυτά τα χρόνια έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού καταγράφοντας υψηλά ποσοστά αποδοχής στις ετήσιες έρευνες ικανοποίησης. Ενδεικτικά, το 2022, δέχθηκε πάνω από 375.000 κλήσεις που εξυπηρετήθηκαν κατά μέσο όρο σε λιγότερο από 2 λεπτά. Επιπλέον, με ένα ευρύ δίκτυο Σημείων Εξυπηρέτησης Συνδρομητών, η Αττική Οδός, είναι δίπλα στους χρήστες και τους συνδρομητές της για θέματα συνδρομών και για κάθε ζήτημα που αφορά τον αυτοκινητόδρομο. Σε αυτά προστέθηκε το προηγούμενο διάστημα ένα ακόμα Σημείο Εξυπηρέτησης Συνδρομητών, επί του κόμβου της Λ. Κηφισίας (Δαχτυλίδι), το οποίο είναι και το πρώτο εκτός Αττικής Οδού, απαντώντας στο αίτημα των χρηστών για πρόσβαση σε ένα σημείο που να βρίσκεται σε κεντρική τοποθεσία, χωρίς να απαιτείται η είσοδος στον αυτοκινητόδρομο και κατ’ επέκταση η πληρωμή διοδίων.
Η «Αττική Οδός Α.Ε.» και η «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.», οι εταιρείες που βρίσκονται πίσω από το έργο, θα συνεχίσουν να έχουν το βλέμμα στραμμένο στις τεχνολογικές εξελίξεις και στα νέα δεδομένα, ώστε ο αυτοκινητόδρομος να παραμένει πρωτοπόρος σε ζητήματα οδικής ασφάλειας και λειτουργίας, συμβαδίζοντας με έναν ψηφιακό κόσμο που αλλάζει συνεχώς.
Περισσότερες πληροφορίες στο www.aodos.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις