Peugeot 3008: Σε νέα ψηφιακή διάσταση
Η γαλλική φίρμα ξεκινά τα αποκαλυπτήρια του νέου 3008 από το εσωτερικό του και την νέα εκδοχή του i-Cockpit με κυρίαρχη μια κοίλη ενιαία οθόνη 21 ιντσών και μια συνολική αναθεώρηση του σχεδιασμού με την πρωτότυπη οπτική της Peugeot
- Σε απόγνωση οι ένοικοι της πολυκατοικίας στους Αμπελόκηπους - Ακόμη περιμένουν ενημέρωση για την κρατική αρωγή
- Κόβουν από τρόφιμα, δίνουν για κινητά οι έλληνες καταναλωτές
- Η φωτογραφία - απάντηση του Ιράν στα σενάρια για την υγεία του Χαμενεΐ
- Πάνω από 100 νεκροί σε μία μέρα από ισραηλινούς βομβαρδισμούς σε Γάζα και Λίβανο
Πριν υπεισέλθουμε στις λεπτομέρειες του νέου i-Cockpit που μόλις αποκάλυψε η Peugeot, , αξίζει να σημειωθεί ότι η πρώτη εκδοχή του «ψηφιακού ταμπλό» των Γάλλων που εφοδιάζει τα σύγχρονα μοντέλα τους πρωτοπαρουσιάστηκε το 2010 με το πρωτότυπο SR1, ξεκινώντας την εμπορική «καριέρα» του από το 208 περίπου δύο χρόνια αργότερα.
Η νέα εκδοχή του η οποία θα εφοδιάσει αρχικά το νέο 3008 το οποίο αναμένεται τον προσεχή Σεπτέμβριο, δείχνει να ακολουθεί ακριβώς την ίδια καινοτόμο και αντισυμβατική σχεδιαστικά λογική, βελτιώνοντας, φυσικά, κάθε παράμετρο με βάση τα σύγχρονα ζητούμενα. Κυρίαρχη στο νέο layout είναι μια κοίλη, ενιαία οθόνη 21 ιντσών για τις ενδείξεις του πίνακα οργάνων και του infotainment που τοποθετείται στην κορυφή του ταμπλό με οδηγοκεντρική «τοποθέτηση» και πάνω από την σταθερά μικρή και χορταστική στεφάνη του τιμονιού.
Όπως αποκαλύπτει μα απλή ματιά, οδηγοκεντρική όσο και κοίλη είναι και η υπόλοιπη σχεδίαση του ταμπλό ενώ σχεδόν το σύνολο των φυσικών διακοπτών έχει αντικατασταθεί από χειριστήρια αφής ή πιο διακριτικά συμβατικά «κουμπιά».
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο επιλογέας ταχυτήτων του αυτόματου κιβωτίου ο οποίος αντί επιλογέα ή έστω ενός υποτυπώδους μοχλού έχει αντικατασταθεί από τέσσερις διακόπτες PRND δεξιά από το διακόπτη εκκίνησης. Η απουσία του έχει αφήσει χώρο για περισσότερη αποθήκευση αλλά και για την απαραίτητη επιφάνεια επαγωγικής φόρτισης smartphone.
Στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας τοποθετείται μια νέα εκδοχή των i-Toggles, σε μορφή χειριστηρίων αφής που συνδυαστικά και με τα αντίστοιχα που παρεπιδημούν χαμηλότερα προσφέρουν σε οδηγό αλλά και συνοδηγό πρόσβαση σε περιφερειακά και μη συστήματα.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η χάραξη της κεντρικής κονσόλας αυτής καθ΄αυτής η οποία υπακούει σε ένα εξίσου οδηγοκεντρικό μοτίβο, δημιουργώντας παράλληλα μια ενδιαφέρουσα γεωμετρική ισορροπία.
Στις σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες συγκαταλέγεται και η χάραξη των αεραγωγών που εκτείνονται από άκρη σε άκρη στο ταμπλό, συνηγορώντας σε μια λιγότερο κατακερματισμένη και σοφιστικέ εικόνα.
Βάσει των πληροφοριών που δίνει στη δημοσιότητα η Peugeot, εκτός από το Panoramic i-Cockpit όπως ονομάζεται, το 3008 θα διαθέτει σύστημα ατμοσφαιρικού φωτισμού με οκτώ διαφορετικές αποχρώσεις, τοποθετημένου στρατηγικά ώστε να δημιουργεί ενδιαφέρουσες αντανακλάσεις στα άφθονα στοιχεία αλουμινίου της καμπίνας.
Αυτονόητα μετά το νέο 3008 το Panoramic i-Cockpit θα αποτελέσει κοινή συνισταμένη όλων των νέων μοντέλων Peugeot στο μέλλον, ξεκινώντας από το 5008. Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά που έχουν γίνει γνωστά για το νέο 3008, αξίζει να σημειωθεί ότι αφετηρία θα αποτελέσει η αρχιτεκτονική STLA Medium η οποία είναι σχεδιασμένη με γνώμονα την αμιγή ηλεκτροκίνηση. Στην περίπτωση του ηλεκτρικού 3008 αναμένεται να συνδυάζεται με μπαταρία από 87 έως 104 kWh εξασφαλίζοντας αυτονομία έως και 700 χλμ. Αυτονόητα το νέο γαλλικό SUV θα είναι διαθέσιμο σε δικίνητες εκδόσεις με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ή τετρακίνητες με δύο ηλεκτροκινητήρες.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις