DS M.i 21 Concept: Επαναπροσδιορίζοντας τον χώρο
Η DS δίνει μια πρώτη εικόνα από το όχι και τόσο μακρινό μέλλον των εσωτερικών των αυτοκινήτων της το οποίο θα δίνει έμφαση στο μινιμαλισμό και την πολυτέλεια με ένα διαφορετικό τρόπο που θα εστιάζει στην μέγιστη δυνατή απελευθέρωση χώρου αλλά και θα απαλλάσσει τον οδηγό από την υπερπληροφόρηση
Η DS στην νέα εποχή της είναι μια φίρμα η οποία ξεχωρίζει για τις σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες που προκύπτουν από την έμφαση που δίνει στο design, μια αρχή όπου πρόκειται να βασίσει και το μέλλον της, όπως αποκαλύπτεται από την δημοσιοποίηση ενός teaser που αποτυπώνει το εσωτερικό ενός πρωτότυπου που φιλοδοξεί να δώσει μια γεύση από τον τρόπο που η γαλλική μάρκα σκοπεύει να διαμορφώσει στο μέλλον τις καμπίνες των αυτοκινήτων της τόσο σε επίπεδο τεχνολογίας όσο και σχεδίασης.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, το ομολογουμένως πλουσιοπάροχα σε επίπεδο τεχνολογίας και υλικών εξοπλισμένο concept Μ.i 21, θα επηρεάσει τα αυτοκίνητα της γαλλικής φίρμας από το 2030 και εφεξής, εξ ου και η γαλλική φίρμα το χαρακτηρίζει ως ένα σχεδιαστικό μανιφέστο για το μέλλον.
Πέρα από την πολυτέλεια και την ευμεγέθη οθόνη, ένας άλλος παράγοντας που επηρέασε την σχεδίαση του concept είναι η διαφορετική προσέγγιση στη διαχείριση του χώρου καθώς με φόντο την ηλεκτροκίνηση, οι κατασκευές μπορούν να προσφέρουν πολύ περισσότερα ως προς την συγκεκριμένη παράμετρο.
Υπό το σκεπτικό της DS αρκεί ουσιαστικά μια ευμεγέθης οθόνη προκειμένου να καλυφθούν οι απαιτήσεις του μέλλοντος καθώς το πρωτότυπο δεν διαθέτει κεντρικό τούνελ μετάδοσης ή κεντρική κονσόλα αλλά ούτε και εμφανή ηχεία στις πόρτες απελευθερώνοντας κατά το μέγιστο χώρο για τους επιβαίνοντες. Παράλληλα, οι γυάλινες επιφάνειες και ιδιαίτερα το παρμπρίζ έχουν αυξηθεί συνηγορώντας ακόμα περισσότερο στην αίσθηση ευρυχωρίας.
Να σημειωθεί ότι στις προθέσεις της DS είναι να εξελίξει μια διαφανή ενιαία οθόνη για τον πίνακα οργάνων, το infotainment και το σύστημα ψυχαγωγίας συνοδηγού ούτως ώστε όταν αυτή δεν βρίσκεται σε λειτουργία να μην δημιουργεί την γνωστή αίσθηση μιας μεγάλης μαύρης επιφάνειας αλλά, ουσιαστικά, να μην είναι ορατή, συντείνοντας σε μια ακόμα μεγαλύτερη αίσθηση ευρυχωρίας. Οι συστάσεις συνηγορούν σε ένα μεγάλων διαστάσεων head-up display καθώς, ο οδηγός θα μπορεί επίσης να επιλέξει τις ενδείξεις που εμφανίζονται χωρίς να επιβαρύνεται με την υπερπληροφόρηση μιας τόσο μεγάλης και συνεχώς σε λειτουργία οθόνης.
Φυσικά τις προδιαγραφές της οθόνης θα συμπληρώνει ένα εξελιγμένο σύστημα φωνητικών εντολών και ένα μινιμαλιστικό μοναδικό χειριστήριο στο κεντρικό υποβραχιόνιο μέσω των οποίων ο οδηγός θα μπορεί να χειριστεί το σύνολο των λειτουργιών.
Το παζλ συμπληρώνουν καινοτόμα συστήματα ήχου και φωτισμού που στοχεύουν να μεγιστοποιούν την προσφερόμενη άνεση, την αίσθηση γαλήνης καθώς συνοδεύονται από ένα σύστημα ελέγχου που λαμβάνει υπόψη τη διάθεση του οδηγού και άλλες παραμέτρους ώστε να προσφέρει μια πρωτόγνωρη εμπειρία η οποία, με βάση τις πάγιες αρχές της DS, φροντίζει να αναδείξει και την ιδιάζουσα σχεδιαστική ταυτότητα όσο και την πολυτέλεια των υλικών.
- Μπάιντεν: Από την πρώτη μέρα στο Λ. Οίκο σε διανοητική παρακμή – Αποκαλύψεις για την κατάσταση του προέδρου
- Ο Τομ Χόλαντ αποκαλύπτει «μυστικά» της σχέσης του με τη Ζεντάγια
- Παναθηναϊκός: Αυτή είναι η αντίπαλος του στα play offs του Conference League
- Ισραήλ: Ο στρατός διαψεύδει δημοσίευμα της Haaretz για πυροβολισμούς αμάχων στη Γάζα
- Αυγενάκης: Την επανένταξή του στην κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ ανακοίνωσε ο Μητσοτάκης
- Νέα Αριστερά: Το σχόλιο για την ιθαγένεια στην τέως βασιλική οικογένεια και η αντίθεση με τους μετανάστες