Porsche Mission X: Ο τέταρτος μύθος
Η γερμανική φίρμα συστήνει σε πρωτότυπη μορφή το νέο της Hypercar από το οποίο θα προκύψει μια νέα έκδοση παραγωγής που στοχεύει να σπάσει όλα τα ρεκόρ
Παρά την σαφή ροπή της προς την σπορ αυτοκίνηση, η γερμανική φίρμα δεν έχει μακρά παράδοση στα hypercar έχοντας παρουσιάσει συνολικά μόλις τρία στην 75χρονη ιστορία της -την 959, την Carrera GT και την 918 Spyder- με κάθε ένα από αυτά, όμως, να έχει δημιουργήσει το δικό του μύθο, για μια σειρά διαφορετικών λόγων.
Πλέον ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για τον τέταρτο δυνάμει μύθο της Porsche τον οποίο η γερμανική φίρμα επέλεξε να παρουσιάσει στην επέτειο 75 χρόνων από την πρώτη 356. Προς το παρόν το Mission X έχει το status του πρωτοτύπου, ωστόσο δεν πρόκειται να μείνει εκεί καθώς όπως διευκρινίζει η γερμανική φίρμα «τα πρωτότυπα μας, αποτελούσαν ανέκαθεν τα θεμέλια του μέλλοντος».
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του, το Porsche Mission X παίρνει την μορφή ενός διθέσιου coupe με αιχμηρή σχεδίαση και διαστάσεις 4,5 μ. μήκος, 2,0 μ. πλάτος και μεταξόνιο 2,73 μ., μεγέθη που παραπέμπουν στην 918 Spyder όσο και την Carrera GT.
H εξωτερική της σχεδίαση έχει συλληφθεί ώστε να συνηγορεί στην παραγωγή της μέγιστης κάθετης δύναμης και παρόλο που η Porsche δεν δημοσιοποιεί τα σχετικά μεγέθη, αυτά προδιαγράφονται υψηλότερα της 911 GT3 RS. Αυτό που επίσης δεν ανακοινώνει η Porsche είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού συνόλου, τονίζοντας μόνο ότι ο λόγος ισχύος/βάρους θα προσδιορίζεται σε 1 ίππο/κιλό.
Αυτό που πάντως επισημαίνει η γερμανική φίρμα είναι ότι η Mission X διαθέτει ένα ακόμα ισχυρότερο κύκλωμα φόρτισης από την Taycan Turbo S, 900 Volt. Επίσης όπως εύκολα υποθέτει κανείς, τον πρώτο λόγο στα υλικά του αμαξώματος και όχι μόνο έχει το ανθρακόνημα προκειμένου να διατηρείται το βάρος σε χαμηλά επίπεδα.
Οι σχεδιαστές της Porsche φρόντισαν να ενσωματώσουν στις δυναμικές φόρμες του Mission X στοιχεία που παραπέμπουν στην αγωνιστική της ιστορία στο Le Mans όπου θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του το δυναμικό concept. Σε αυτά συγκαταλέγονται οι χαρακτηριστική σχεδίαση των θυρών και του τρόπου στήριξής τους στις πρώτες κολώνες και του ανοίγματος που παραπέμπει στην 917 ενώ τα κάθετου προσανατολισμού φωτιστικά σώματα έχουν σχεδιαστεί με έμπνευση τις αγωνιστικές 906 και 908.
Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει η ενιαία λωρίδα LED που αποτελεί την αγαπημένη τάση των σχεδιαστών και συνδέει το αγωνιστικό προδιαγραφών πρωτότυπο με όλες τις σύγχρονες Porsche. Για την ιστορία, το πρωτότυπο ενσωματώνει τον ανανεωμένο θυρεό της γερμανικής φίρμας ο οποίος αν και δεν έχει πολλές διαφορές με το σήμα που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, η ανασχεδίασή του απαίτησε μια τρετία.
Στα ενδότερα, αυτονόητα, οι επενδύσεις αποτελούνται από δέρμα σε αποχρώσεις Andalusia Brown και σε συνδυασμό με Kalahari Grey. Tα καθίσματα αποτελούνται από ανθρακόνημα και διαθέτουν ζώνες έξι σημείων ενώ το ανθρακόνημα είναι παρόν σε αρκετές επιφάνειες του θαλάμου επιβατών. Στις ιδιαιτερότητες συγκαταλέγεται και το χαρακτηριστικό τιμόνι με σαφή αγωνιστική προέλευση το οποίο ενσωματώνει χειριστήρια για την επιλογή προγραμμάτων και για την αλλαγή των σχέσεων.
Σε ό,τι αφορά τους στόχους της Mission X, σύμφωνα με τον επικεφαλής της φίρμας, Oliver Blume, «πρόκειται να αποτελέσει ένα φάρο τεχνολογίας για το μέλλον των sportscars, παραλαμβάνοντας την σκυτάλη από τις 959, Carrera GT και 918 Spyder». Αυτό που θα κληθεί να εκπληρώσει επίσης ως έκδοση παραγωγής είναι να αποτελέσει το ταχύτερο αυτοκίνητο που έχει πατήσει ποτέ στην «Πράσινη Κόλαση» ανεξαρτήτως κατηγορίας και τεχνολογίας.
- Απόπειρα εκβιασμού με σκευωρία που στήθηκε με όρους παρακράτους καταγγέλλει ο Ολυμπιακός
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Χτύπημα Ουκρανίας στη Ρωσία με αμερικανικούς πυραύλους ATACMS
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία