Toyota GR H2 Racing Concept: Ατενίζοντας το υδρογονοκίνητο μέλλον
H ιαπωνική φίρμα ατενίζει το υδρογονοκίνητο μέλλον των αγώνων αντοχής παρουσιάζοντας, τις παραμονές του Le Mans ένα αντίστοιχης τεχνολογογίας αγωνιστικό πρωτότυπο
- «Στην Τριχωνίδα τέτοιοι σεισμοί έχουν συνέχεια - Χρειάζεται επιτήρηση» - Λέκκας για δόνηση στο Αγρίνιο
- Οι πρώτες συναντήσεις της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής με τις τρεις κόρες της - Τι της είπαν
- Αρκάς: Η καλημέρα της Κυριακής έχει γεύση από κουραμπιέδες
- Αμερικανικό μαχητικό καταρρίφθηκε κατά λάθος από αμερικανικό καταδρομικό
Η Toyota έχει «γράψει» πολλά χιλιόμετρα στην έρευνα, εξέλιξη αλλά και την παραγωγή των τεχνολογιών κυψελών καυσίμου, κάτι που αυτονόητα σημαίνει ότι η ανακοίνωση του Automobile Club de l’Ouest, διοργανωτή του 24ωρου αγώνα αντοχής του Le Mans, να επιτρέψει την συμμετοχή υδρογονοκίνητων αγωνιστικών στο πρωτάθλημα από το 2026 δεν θα μπορούσε να περάσει ανεκμετάλλευτη από τον ιάπωνα κατασκευαστή.
Αυτό ακριβώς είναι το σκεπτικό του GR H2 Racing Concept, ενός αγωνιστικού πρωτότυπου με τεχνολογία υδρογόνου που θα πραγματοποιήσει την φυσική πρεμιέρα του στο Circuit de la Sarthe, δηλώνοντας έμπρακτα την πρόθεση της Toyota να αντιμετωπίσει τα άλλα μεγαθήρια του Le Mans και του παγκόσμιου πρωταθλήματος αντοχής σε ένα νέο τεχνολογικό πεδίο.
Πλην της τεχνολογίας του, το GR H2 αντλεί τη σχεδιαστική του έμπνευση από τα νικηφόρα αγωνιστικά της Toyota στο Le Mans, TS050 και GR010, διαθέτοντας ένα πολύ πιο στενό cockpit ενώ, φυσικά, τις επιφάνειες του έχει σμιλέψει μια «αυστηρή» αεροδυναμική προσέγγιση η οποία υπηρετεί τις ανάγκες της αγωνιστικής δραστηριότητας του μοντέλου.
Προς το παρόν η Toyota δεν δίνει στη δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά είναι κάτι παραπάνω από σαφές ότι το αγωνιστικό που θα προκύψει θα προσφέρει τις απαιτούμενες επιδόσεις προκειμένου η ιαπωνική φίρμα να συνεχίσει τις επιτυχίες της πρόσφατης ιστορίας της στο Le Mans, όπου στην κατηγορία των υβριδικών έχει σημειώσει πέντε νίκες από το 2018, και μάλιστα σε ένα προνομιακό για εκείνη τεχνολογικό πεδίο.
Να σημειωθεί ότι η Toyota έχει ήδη πείρα στα αγωνιστικά πεδία με την τεχνολογία υδρογόνου καθώς έχει εξελίξει μιας αντίστοιχης τεχνολογίας, αγωνιστική Corolla η οποία έχει συμμετάσχει στο ιαπωνικό πρωτάθλημα Taikyu Series αλλά και σε αντίστοιχες αγωνιστικές διοργανώσεις στην Ταϋλάνδη.
Σε κάθε περίπτωση, η τελική έκδοση του GR H2 θα αποτελέσει το πρώτο μοντέλο της Toyota με την συγκεκριμένη τεχνολογία που θα συμμετάσχει σε αγωνιστική διοργάνωση παγκόσμιου βεληνεκούς.
Παράλληλα, αν και η Toyota διαθέτει στο οπλοστάσιο της το «πολιτικό» Mirai, δηλώνει ότι η εξέλιξη του υδρογονοκίνητου αγωνιστικού θα συμβάλλει σημαντικά στην επίτευξη προς μια κλιματικά ουδέτερη μελλοντικά κοινωνία, αρχικά στους αγώνες και στη συνέχεια στα πολιτικά αυτοκίνητα καθώς δεδομένα η τεχνολογία θα φιλτραριστεί και στις εκδόσεις παραγωγής του ιάπωνα κατασκευαστή.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις