Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Οι πιο περίεργες παραγγελίες που έχουν γίνει σε ξενοδοχεία

Οι πιο περίεργες παραγγελίες που έχουν γίνει σε ξενοδοχεία

Οι εργαζόμενοι μίλησαν!

Η υπηρεσία δωματίου στα ξενοδοχεία ή αλλιώς room service ξεκίνησε στο πολυτελές Waldorf Astoria New York, το οποίο προσέφερε γεύματα στους επισκέπτες του τη δεκαετία του 1890.

133 χρόνια μετά συνεχίζει να υπάρχει και να κάνει ευκολότερη τη ζωή των πελατών, που μπορούν να ζητήσουν ό,τι τραβάει η όρεξή τους απλά κάνοντας ένα τηλεφώνημα από το δωμάτιο όπου βρίσκονται.

Μόνο που σε κάποιες περιπτώσεις το παρακάνουν και τα αιτήματά τους ξεπερνούν την φαντασία.

Η ιστοσελίδα Hotels.com δημοσίευσε την εναρκτήρια έκθεση Room Service Report εξετάζοντας τα αιτήματα από όλο τον κόσμο.

Στην έρευνα έλαβαν μέρος σχεδόν 500 ξενοδοχεία, από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τον Καναδά, το Μεξικό, τη Νότια Κορέα, την Ιαπωνία, τη Νορβηγία, τη Σουηδία και τη Δανία, που προσφέρουν υπηρεσία δωματίου.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, η χρήση της υπηρεσίας δωματίου αυξάνεται παγκοσμίως ενώ σχεδόν το 30% των ταξιδιωτών ξοδεύει τουλάχιστον 130 ευρώ για τον λογαριασμό του room service ανά διανυκτέρευση.

Επίσης, οι πελάτες προτιμούν τα μπέργκερ και ακολουθούν η πίτσα, τα κλαμπ σάντουιτς και οι τηγανιτές πατάτες. Μάλιστα, το 43% των ξενοδοχείων των ΗΠΑ που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι οι επισκέπτες προτιμούν να απολαμβάνουν το φαγητό τους στο κρεβάτι.

Όσο για τα πιο περίεργα αιτήματά τους; Από το προσωπικό έχει ζητηθεί, μεταξύ άλλων, βρασμένο εμφιαλωμένο νερό, μια μεγάλη μερίδα βίσωνα, ποπ κορν από κυδώνι και ομελέτα χωρίς ασπράδια.

Τα 10 πιο ασυνήθιστα αιτήματα εξυπηρέτησης δωματίου

  • Νερό διαίτης
  • Λιωμένο παγωτό
  • Φούγκου
  • Βρασμένο εμφιαλωμένο νερό
  • Ένα μαγειρεμένο ψάρι που έφερε ο επισκέπτης μαζί του
  • Ποπ κορν από κυδώνι
  • Ομελέτα χωρίς ασπράδια
  • Μπολ με ρύζι για σκύλους
  • Βίσωνας
  • Shakshuka χωρίς αυγά

Must in

Θρυλική καρδιά ο Σέστιτς!

Ο παλιός άσος του Ολυμπιακού και του Ερυθρού Αστέρα αναρρώνει μετά την πετυχημένη μεταμόσχευση καρδιάς στην οποία υποβλήθηκε αφού η ζωή του ήταν σε άμεσο κίνδυνο

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο