Toyota C-HR: Σε αντίστροφη μέτρηση
H ιαπωνική φίρμα εκκινεί τη διαδικασία που θα οδηγήσει στην αποκάλυψη της νέας γενιάς του C-HR δίνοντας στη δημοσιότητα το πρώτο teaser
- Σοκ στην Πάρο: Άγρια επίθεση ανήλικων με μαχαίρι σε βάρος δύο ανδρών
- «Υπάρχει θέμα» με το «De Grece» – Πυρά κομμάτων με το επίθετο που διάλεξαν οι Γλύξμπουργκ
- Βίντεο ντοκουμέντο λίγο μετά τη δολοφονία της Ράνιας στην Κρήτη - «Σκότωσα τον πατέρα μου» έλεγε ο δράστης
- «Συνεργαζόταν με Τούρκους για να με σκοτώσουν» - 10 μέρες σχεδίαζε τη δολοφονία του 52χρονου ο δράστης
Η ιαπωνική φίρμα αποκαλύπτει, υπό την μορφή ενός σκοτεινού teaser, το πρώτο επίσημο δείγμα γραφής του νέου C-HR, ανακοινώνοντας παράλληλα ότι η επίσημη πρεμιέρα του θα πραγματοποιηθεί στις 26 Ιουνίου.
Αν και το παρόν teaser δεν αποκαλύπτει πολλά, είναι σαφές από τις αναλογίες και το περίγραμμα ότι η νέα γενιά του δημοφιλούς crossover δεν θα απαρνηθεί την αιχμηρή αισθητική που το έκανε διάσημο. Στην ίδια κατεύθυνση δείχνει, εξάλλου, το πρωτότυπο C-HR Prologue που η Toyota παρουσίασε εντός του 2022, ως προπομπό για την νέα γενιά του μοντέλου.
Σε ό,τι αφορά τις επίσημες συστάσεις, η Toyota χαρακτηρίζει την νέα γενιά του «C-HR ως ένα σοφιστικέ, compact SUV με αιχμηρή σχεδίαση και προηγμένη τεχνολογία». Αυτό που πάντως καθίσταται σαφές ήδη από το teaser του νέου C-HR είναι παρουσία μιας αποτελούμενης από τρεις οριζόντιες γραμμές, λωρίδας LED στο πίσω τμήμα, σχεδιαστικό στοιχείο που αποτελεί την νέα αγαπημένη τάση των σχεδιαστών.
Αν και το συγκεκριμένο σχεδιαστικό στοιχείο έχει διαφορά από την υλοποίησή του στο πρωτότυπο Prologue, οι κατά καιρούς κατασκοπικές λήψεις του μοντέλου, αποκαλύπτουν ότι δεν θα υπάρξει μεγάλη διαφοροποίηση από την αισθητική του concept Prologue.
Μια από τις διαφορές που θα υπάρξουν πάντως σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου είναι η τοποθέτηση των χειρολαβών των πίσω θυρών σε ένα πιο προσβάσιμο και συμβατικό σημείο. Στο μπροστινό τμήμα ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα LED σε μοτίβο C και η μεγαλύτερη γρίλια χαμηλότερα. Διαφορετική θα είναι και η προσέγγιση των αεροδυναμικών στοιχείων στο πίσω τμήμα συμβάλλοντας στην μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή.
Οι μεγαλύτερες αλλαγές αναμένονται στο εσωτερικό του μοντέλου όπου τόσο η ποιότητα των υλικών όσο και ο ψηφιακός εξοπλισμός θα επωφεληθούν σε σημαντική αναβάθμιση και σε συμφωνία με τις σύγχρονες απαιτήσεις. Επίσης ο επαναπροσδιορισμός των γυάλινων επιφανειών σε σχέση με τις μεταλλικές, θα εξασφαλίσουν μια πιο ευήλια αίσθηση στο εσωτερικό και στα πίσω καθίσματα χωρίς αυτό να επηρεάσει την δεδομένα αιχμηρή αισθητική του συνόλου.
Σε επίπεδο κινητήριων συνόλων η μεγαλύτερη αλλαγή θα αφορά την εισαγωγή της plug-in υβριδικής τεχνολογίας στις διαθέσιμες επιλογές. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι το C-HR θα εγκαταλείψει την «απλή» υβριδική τεχνολογία η οποία θα εξακολουθήσει να αποτελεί μέρος των επιλογών του.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις