Rande Gerber: Ο άνθρωπος πίσω από την τεκίλα Casamigos
Μαζί με τον Τζορτζ Κλούνει αποτέλεσαν τους δύο από τους τρεις συνιδρυτές της εταιρείας
- Η σχέση Τουρκίας – Συρίας και οι ανησυχίες σε Ελλάδα και Κύπρο
- Στο «κόκκινο» η γρίπη και ο RSV στην Ευρώπη – Προειδοποίηση ECDC για τις γιορτές
- Ο Έλον Μασκ «βάπτισε» σωτήρα της Γερμανίας το ακροδεξιό κόμμα AfD - «Μπορεί να σώσει τη χώρα»
- Δύο από τις πιο μολυσμένες πόλεις του κόσμου βρίσκονται στα Βαλκάνια
Ο Rande Gerber μπορεί να ξεκίνησε την καριέρα του ως επιχειρηματίας νυχτερινής διασκέδασης, αλλά η Casamigos είναι η μάρκα που τον έκανε διάσημο.
Ο Gerber ξεκίνησε την εταιρεία το 2013, μαζί με τους συνιδρυτές George Clooney και Mike Meldman, σε μια εποχή που η τεκίλα αποτελούσε μια αναδυόμενη βιομηχανία. Το τρίο γνώρισε γρήγορη επιτυχία με το εγχείρημά τους και το πούλησε στην εταιρεία ποτών Diageo το 2017 για 700 εκατομμύρια δολάρια, μια συναλλαγή που ήταν πρώτο θέμα συζήτησης στου επιχειρηματικούς κύκλους για μεγάλο διάστημα.
Η cristalino
Παρά την πώληση, ο Gerber συνεχίζει να συμμετέχει στην Casamigos και διευθύνει τις καθημερινές λειτουργίες της από τον ρόλο του ως προέδρου. Πριν από λίγες ημέρες, η εταιρεία έκανε την είσοδό της σε μια νέα αναπτυσσόμενη κατηγορία τεκίλας που ονομάζεται cristalino.
Αντανακλά το όνομα, είναι ένα καθαρό απόσταγμα από 100% Blue Weber agave που μοιάζει με τεκίλα blanco. Σε αντίθεση με την blanco, η οποία συνήθως δεν παλαιώνει, η cristalino, γενικά, παλαιώνεται και φιλτράρεται με κάρβουνο. Μία τεκίλα cristalino μπορεί να δημιουργηθεί από ένα reposado, anejo ή extra anejo. Το Casamigos φτιάχνει τη δική του εκδοχή από reposado.
Αποστάζεται δύο φορές και παλαιώνει σε αμερικάνικα λευκά δρύινα βαρέλια. Το φινίρισμα είναι καθαρό, ενώ η ξεχωριστή γεύση έχει νότες κακάο και βανίλιας. Λίγες μέρες πριν παρουσιάσει την cristalino, ο Gerber με έδρα το Λος Άντζελες μίλησε για τη νέα τεκίλα στο Barron’s, η οποία πωλείται στην τιμή των 61 δολαρίων το μπουκάλι, τις συμβουλές του για επίδοξους επιχειρηματίες και τα άλλα εγχειρήματά του.
Στροφή στην cristalino
O Gerber τόνισε ότι η αγορά της τεκίλα έχει κορεστεί, για αυτό τον λόγο η Casamigos έκανε στροφή σε μια κατηγορία που αναπτύσσεται, όπως η cristalino. «Η ανάπτυξη μιας επιτυχημένης επωνυμίας απαιτεί χρόνο, αφοσίωση και αυθεντικότητα. Η συσκευασία και η επωνυμία του προϊόντος είναι εξίσου σημαντική με την ίδια τη μάρκα. Πολλές επωνυμίες ξοδεύουν χρήματα σε μεγάλες καμπάνιες μάρκετινγκ, αλλά αν το προϊόν δεν είναι εξαιρετικό, οι άνθρωποι δεν θα το πιουν», τονίζει.
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην αγάπη του για την εταιρεία και δήλωσε ότι σύντομα η Casamigos θα παρουσιάσει ένα ή δύο νέα προϊόντα που θα ξεχωρίσουν. «Δεν μπορείτε να έχετε ένα προϊόν που είναι λίγο καλύτερο από άλλα, γιατί τότε οι άνθρωποι θα επιστρέψουν σε αυτό που ξέρουν. Γι’ αυτό πρέπει να δημιουργήσετε ένα προϊόν που είναι πολύ καλύτερο από άλλα. Αυτό είναι το αληθινό μυστικό της επιτυχίας», τόνισε ο Gerber. «Η ομάδα γύρω από το προϊόν είναι εξίσου σημαντική. Πρέπει οι συνεργάτες να είναι εξαιρετικά παθιασμένοι και να πιστεύουν στη σκληρή δουλειά και την αφοσίωση», πρόσθεσε.
Επιπλέον, υπερθεμάτισε υπέρ των λαθών στην εργασία, ως τον καλύτερο τρόπο για κάποιον, ώστε να αποκτήσει γνώση και πείρα. «Χωρίς αποτυχία, δεν μπορείς να έχεις επιτυχία, και επιτυχία δεν είναι να μην κάνεις ποτέ λάθη. Έχει να κάνει με την ανάκαμψη από τα λάθη που έχεις κάνει», ολοκλήρωσε ο Gerber.
Πηγή: Ot.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις