Οι Ιάπωνες ξέχασαν πώς είναι να χαμογελάς μέσα στην πανδημία και τώρα παρακολουθούν μαθήματα για αυτό
Πρόκειται για μία μαζική ανάγκη των πολιτών της χώρας
Μετά από δύο χρόνια πανδημίας και την καθημερινή χρήση μάσκας τόσο στους εσωτερικούς, όσο και στους εξωτερικούς χώρους πολλοί από εμάς ξεχάσαμε τι εστί… χαμόγελο.
Αυτό αποτελεί γεγονός στην Ιαπωνία και τα «σεμινάρια χαμόγελου» που έχουν αρχίσει να «ξετρυπώνουν» το επιβεβαιώνουν περίτρανα.
Φοιτητές της χώρας παρακολουθούν μαθήματα από επαγγελματίες εκπαιδευτές για να μάθουν πώς να χαμογελούν αφού συνηθίζουν να φορούν μάσκες, ανέφερε το Reuters.
Πλέον οι κάτοικοι της Ιαπωνίας, μετά την άρση του lockdown και των αυστηρών κανόνων για τη χρήση μάσκας, είναι αναγκασμένοι να εκθέσουν τα πρόσωπά τους.
Ως εκ τούτου, η ζήτηση για τέτοια μαθήματα έχει αυξηθεί σε ολόκληρη τη χώρα.
Η Keiko Kawano, είναι μία από τις δασκάλες που διευθύνει επίσης την Smile Education, μια εταιρεία στην Ιαπωνία.
Διδάσκει στους μαθητές της διαφορετικούς τύπους χαμόγελου μαζί με την τεχνική «Hollywood Style Smiling» που περιλαμβάνει «μισοφέγγαρα μάτια» και «στρογγυλά μάγουλα».
«Οι άνθρωποι δεν έχουν σηκώσει τα μάγουλά τους ούτε προσπάθησαν να χαμογελάσουν πολύ», είπε η Kawano στους New York Times. Και πρόσθεσε: «Τώρα βρίσκονται σε ένα χάος! Ασκούν τους μύες του σώματος, αλλά όχι αυτά του προσώπου τους».
Ενδεικτικά, περίπου το ένα τέταρτο των μαθητών που παρακολούθησαν το μάθημα φορούσαν τις μάσκες τους κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Οι νέοι, ίσως, έχουν συνηθίσει τη ζωή με μάσκα, είπε η Kawano, σημειώνοντας ότι για τις γυναίκες μπορεί να είναι πιο εύκολο να βγουν έξω χωρίς μακιγιάζ και οι άνδρες θα μπορούσαν να κρύψουν το αξύριστο πρόσωπό τους.
Η ίδια μιλώντας στο Reuters ανέφερε πως πλέον υπάρχει μία αυξανόμενη ανάγκη των ανθρώπων για χαμόγελο.
Για να προετοιμαστεί για τον εργασιακό κόσμο, η Himawari Yoshida, μια 20χρονη φοιτήτρια τέχνης, παρακολουθεί τα μαθήματα της Kawano ως μέρος του σχολικού της μαθήματος.
«Δεν είχα χρησιμοποιήσει πολύ τους μύες του προσώπου μου κατά τη διάρκεια της Covid-19, επομένως είναι καλή άσκηση», είπε ο Yoshida στο Reuters.
Μαζί με τους φοιτητές, η Kawano αποκτά πελάτες από εταιρείες έως και τοπικές κυβερνήσεις, ενώ εκπαιδεύει και ανθρώπους που φιλοδοξούν να ακολουθήσουν την καριέρα της.
- Η επιστήμη πίσω από την σχέση αγάπης-μίσους με τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια
- 6 χρόνια μετά την αυτοκτονία του, ο Avicii λέει επιτέλους την ιστορία του
- Ισπανία: Τον «έκαψε» το Google Maps – Δολοφονία εξιχνιάστηκε χάρη σε μία φωτογραφία
- «Αλ Τσαντίρι Νιουζ»: Το… έργο που «ανεβάζει» η Αντιπολίτευση
- ΣΥΡΙΖΑ: Τα νέα μέλη του Εκτελεστικού Γραφείου και οι χρεώσεις στην Πολιτική Γραμματεία
- Στουρνάρας: Οι 4+1 προτάσεις της ΤτΕ για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας