Audi RS6 Αvant: Ιδανική μελλοντική ανάμνηση
Η Audi ετοιμάζει μια νέα έκδοση για το RS 6 Avant με ένα αναθεωρημένο αεροδυναμικό πακέτο και περισσότερη ισχύ η οποία θα αποτελέσει ιδανικό αποχαιρετισμό στην παντοδυναμία των κινητήρων εσωτερικής καύσης
Φωτογραφίες: Automedia
H γερμανική φίρμα προετοιμάζει μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική έκδοση του εμβληματικού της super wagon η οποία και εντοπίστηκε σε δοκιμές εξέλιξης με φόντο το ταιριαστό περιβάλλον του Nurburgring.
H νέα έκδοση εντάσσεται στο προσφάτως ανακοινωθέν σκεπτικό της Audi όπως αυτό εκφράστηκε από τον επικεφαλής της Audi Sport, Dr. Sebastian Grams και υπαγορεύει την εξέλιξη μιας ακόμα ισχυρότερης και πιο σκληροπυρηνικής γενιάς εκδόσεων RS η οποία και θα αποτελέσει ιδανικό αποχαιρετισμό στην παντοδυναμία των κινητήρων εσωτερικής καύσης σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις επιδόσεων.
Σε αυτή ακριβώς τη λογική εντάσσεται και η νέα έκδοση του RS6 Avant η οποία με βάση τις λήψεις του φωτογραφικού φακού διαθέτει έναν ανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα ο οποίος ενσωματώνει ένα πιο διακριτό splitter.
Για την ακρίβεια, στην πορεία της εξέλιξης πρόκειται να προστεθούν αναθεωρημένα και πιο «ορατά» αεροδυναμικά στοιχεία που θα παραλλάξουν ριζικά την εμφάνιση του super wagon της Audi συνηγορώντας σε μια συνολική επιθετική εικόνα.
Στο πίσω τμήμα διακρίνεται ήδη ένα μεγαλύτερο spoiler καθώς και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας ο οποίος ενσωματώνει πλέον οριζόντιους ανακλαστήρες αντί των καθέτων της μέχρι σήμερα γνωστής έκδοσης. Στο εσωτερικό αναμένεται να πάρουν θέση bucket καθίσματα, ανάλογα αυτών που εφοδιάζουν το RS 4 Competition ενώ τα κυρίαρχα υλικά θα είναι το ανθρακόνημα και το Alcantara.
H σημαντικότερη αλλαγή ωστόσο θα προέλθει από τον κινητήρα. Στην πιο πρόσφατη αναβαθμισμένη έκδοση Performance, το RS6 απέκτησε μια ισχυρότερη εκδοχή του twin-turbo V8 κινητήρα με απόδοση 630 ίππων.
Ταυτόχρονα με την ισχυρότερη μονάδα η έκδοση Performance διαθέτει μια νέα χαρτογράφηση σε ό,τι αφορά το κιβώτιο, το σύστημα εξαγωγής προσφέροντας παράλληλα τη δυνατότητα επιλογής ελαφρύτερων τροχών 22 ιντσών.
Επίσης υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε «συμβατική» υδραυλική ανάρτηση με ελατήρια από χάλυβα DRC ή αερανάρτηση μια δυνατότητα που αναμένεται να αποτελέσει μέρος του βασικού εξοπλισμού της νέας έκδοσης χωρίς να αποκλείεται αν συνδυαστεί με ρυθμιζόμενα coilover όπως στην περίπτωση του RS4 Competition.
Mια προσεκτική παρατήρηση στις λεπτομέρειες του δοκιμαστικού πρωτοτύπου αποκαλύπτει ότι εφοδιάζεται με carbon κεραμικά δισκόφρενα 420 χιλ., σε συνδυασμό με δεκαπίστονες δαγκάνες.
Αναμενόμενα, θα αξιοποιηθεί μια ακόμα ισχυρότερη εκδοχή του συγκεκριμένου κινητήρα ο οποίος, κρίνοντας από υλοποιήσεις της Lamborghini μπορεί να φτάσει έως και τους 700 ίππους ενώ την εικόνα θα συμπληρώσει ένα μέγεθος ροπής ύψους έως 800 Nm, ενώ την μετάδοση της κίνησης θα αναλάβει ένα αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η Audi Sport σκοπεύει να αποκαλύψει τη νέα έκδοση τους προσεχείς μήνες οπότε θα μάθουμε περισσότερα για την κορωνίδα του RS6 Avant η οποία αναμένεται να αποτελέσει και την τελευταία παραλλαγή του μοντέλου η οποία θα εφοδιάζεται αποκλειστικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις