VW Tiguan: Συμπληρώνοντας το παζλ
H γερμανική φίρμα αποκαλύπτει μια σειρά από νέες λεπτομέρειες για τη νέα γενιά του Tiguan εν όψει της πρεμιέρας του η οποία θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
- Φάμελλος: Τυχοδιώκτης ο Κασσελάκης – Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σταματήσει το πάρτι δισεκατομμυρίων του Μητσοτάκη
- Έντονος καβγάς Γιαννούλη – Γεωργιάδη: «Πέθανε καρκινοπαθής λόγω καθυστερημένου χειρουργείου» – «Ντροπή, ο ασθενής ζει»
Έχουν περάσει περίπου επτά χρόνια από την παρουσίαση της τρέχουσας γενιάς του Tiguan και αυτονόητα η γερμανική φίρμα εξελίσσει ήδη με ταχείς ρυθμούς τη νέα γενιά του η οποία όπως έχει ήδη ανακοινωθεί θα παρουσιαστεί το προσεχές φθινόπωρο. Μέχρι τότε η VW δίνει στη δημοσιότητα μια νέα σειρά από teasers, αποκαλύπτοντας λίγες ακόμα πληροφορίες για το νέο μοντέλο.
Αφετηρία για τη νέα γενιά του Tiguan θα αποτελέσει μια αναβαθμισμένη εκδοχή της πλατφόρμας MQB Evo όπου βασίζεται και το τρέχον μοντέλο. Σε ό,τι αφορά την σχεδίαση, παρά το άφθονο καμουφλάζ που εξακολουθεί να καλύπτει το σύνολο των επιφανειών του είναι προφανές ότι η νέα γενιά θα υιοθετήσει μια λιγότερο τετραγωνισμένη, με περισσότερες καμπύλες σιλουέτα η οποία δημιουργεί μια αδιόρατη σύνδεση με το σχεδιαστικό ύφος των ID.
H VW έχει ήδη δώσει στη δημοσιότητα τις νέες διαστάσεις του μοντέλου το οποίο θα έχει κατά 3,2 εκατοστά αυξημένο μήκος το οποίο θα διαμορφωθεί σε 4,551 μ. ενώ το ύψος αυξάνεται κατά 0,5 εκ. σε 1,64 μ. Αμετάβλητα παραμένουν τα μεγέθη του μεταξονίου και το συνολικό πλάτος τα οποία διαμορφώνονται σε 2,681 και 1,939 μ. αντίστοιχα. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι αν και η VW δεν ανοίγει προς το παρόν πλήρως τα χαρτιά της, εκτός από την πενταθέσια έκδοση θα υπάρξει και επταθέσια η οποία ωστόσο κατά πάσα πιθανότητα θα υιοθετήσει διαφορετική ονομασία με επικρατέστερη το Tayron.
Όπως και να έχει με την επταθέσια έκδοση, η πενταθέσια χάρη στην αύξηση του μήκους θα διαθέτει και αυξημένο χώρο πορτ μπαγκάζ ο οποίος θα διευρυνθεί κατά 33 λίτρα, φτάνοντας τα 648 λίτρα. Παράλληλα, ως απόρροια του αυξημένου ύψους αλλά και της πιο αποδοτικής διάταξης, οι επιβαίνοντες τόσο του μπροστινού όσο και του καθίσματος θα επωφεληθούν από 0,9 και 1,0 εκ. επιπλέον χώρο καθ΄υψος. Φυσικά στις διαθέσιμες επιλογές θα περιλαμβάνονται ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με 14 επιλογές ρύθμισης λειτουργία ψύξης/θέρμανσης και μασάζ με δυνατότητα αυτόματης ρύθμισης.
Στα δεδομένα χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου θα συγκαταλέγονται δεδομένα φώτα τεχνολογίας HD Matrix LED τα οποία εξασφαλίζουν ορατότητα έως και 500 μ. μπροστά και αποτελούνται από 19.200 microLED που ρυθμίζονται ανεξάρτητα και αυτόματα αναλόγως τις εκάστοτε συνθήκες. Στο πίσω τμήμα τα φωτιστικά σώματα συνδέονται μεταξύ τους με την χαρακτηριστική λωρίδα LED που αποτελεί την νέα αγαπημένη τάση των σχεδιαστών.
Αν και προς το παρόν η VW δεν προσφέρει τεκμήρια του εσωτερικού, αυτό αναμενόμενα θα αντλήσει τεχνολογία από το ID.7 Αυτά μεταφράζονται σε κεντρική οθόνη 15,0 ιντσών σε συνδυασμό με μια νέα OLED, χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα η οποία θα αποτυπώνει την λειτουργία του συστήματος τετρακίνησης 4Motion Active Control. Τον ρόλο του ψηφιακού πίνακα οργάνων θα αναλάβει μια οθόνη 10,25 ιντσών η οποία θα συνδυάζεται με pop-up Head-up Display.
Σε επίπεδο κινητήρων αυτό που έχει γνωστό είναι ότι το Tiguan θα εξακολουθήσει να διατίθεται με επιλογές diesel, βενζίνης και plug-in υβριδική τεχνολογία. Αυτό που θα αλλάξει είναι ότι οι plug-in υβριδικές επιλογές θα είναι περισσότερες προσφέροντας ισχύ από 150 έως 200 kW και μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία η οποία θα φτάνει έως και τα 120 χλμ. Παράλληλα βελτιωμένο θα είναι και το κύκλωμα φόρτισης το οποίο θα προσφέρει πλέον τη δυνατότητα αναπλήρωσης της ενέργειας τόσο με εναλλασσόμενο όσο και με συνεχές ρεύμα.
Ως συνήθως θα προσφέρεται η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Σύμφωνα με τις τελευταίες ανακοινώσεις της VW θα υπάρξει και μια αναβαθμισμένη εκδοχή του συστήματος ελέγχου δυναμικής ευστάθειας Dynamic Chassis Control η οποία θα ονομάζεται DCC Pro και θα περιλαμβάνει αμορτισέρ δύο βαλβίδων, εξασφαλίζοντας ακόμα περισσότερη ευελιξία και άνεση.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις