Aehra Sedan: Νέο είδος
Η τολμηρή ιταλική φίρμα που φιλοδοξεί να φέρει σε δύσκολη θέση τους καθιερωμένους κατασκευαστές «upper class» ηλεκτροκίνητων, αποκαλύπτει το δεύτερο κατά σειρά μοντέλο της το οποίο παίρνει την μορφή ενός υψηλών προδιαγραφών ηλεκτρικού sedan
- Τι είναι το shutdown της αμερικανικής κυβέρνησης και τι είναι το ταβάνι του χρέους;
- Όταν ο Μακρόν αποκαλούσε το Πρωθυπουργικό Μέγαρο «το κλουβί με τις τρελές»
- Έκλεβαν πολυτελή οχήματα SUV και τα πωλούσαν στο εξωτερικό – Το αιματηρό επεισόδιο με τον αρχηγό της σπείρας
- Πώς η υπόθεση Πελικό έδωσε άλλες διαστάσεις στη σεξουαλική βία
H Αehra δίνει τις πρώτες συστάσεις για το δεύτερο κατά σειρά μοντέλο της το οποίο, όπως και πρώτο, επιμένει στον άτυπο κανόνα της ιταλικής φίρμας να μην ονομάζει τα μοντέλα της. Αυτονόητα το Aehra Sedan μοιράζεται πολλά κοινά στοιχεία με το Aehra SUV τόσο σε τεχνολογικό όσο και σε σχεδιαστικό επίπεδο ενώ σύμφωνα με τις συστάσεις, το νέο μοντέλο στοχεύει στην «ultra-premium» αγορά όπως το διατυπώνει η ιταλική φίρμα, κάτι που σημαίνει ότι θα στοχεύσει σε μοντέλα όπως η Mercedes EQS, η BMW i7 ακόμα και η Porsche Taycan.
Σε σχεδιαστικό επίπεδο, επί της ουσίας το Aehra Sedan είναι η αλήθεια ότι δεν διαφέρει και πολύ από το SUV διατηρώντας τις ίδιες περίπου αναλογίες με την καμπίνα επιβατών να τοποθετείται μπροστά, τους εξαιρετικά διογκωμένους θόλους και τις άφθονες καμπύλες να δίνουν τον τόνο στην αισθητική του.
Εκεί που οι διαφορές είναι πιο ορατές είναι στο μπροστινό τμήμα όπου το χαρακτηριστικά κοντό καπό συναντά υπό διαφορετική πιο ήπια γωνία την μάσκα με την όψη να συμπληρώνεται από εξαιρετικά λεπτά οριζόντια φωτιστικά σώματα και φώτα ομίχλης. Η παρουσία καμερών αντί εξωτερικών καθρεπτών συμβάλλει στην βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής ενώ, προφανώς, υπό το ίδιο ακριβώς σκεπτικό έχουν σχεδιαστεί και οι τροχοί καθώς και οι οπές απαγωγής αέρα πίσω από τους μπροστινούς θόλους.
Εξαιρετικά λεπτά είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ χαρακτηριστικό στοιχείο και στην προκειμένη περίπτωση αποτελούν οι προς τα πάνω ανοιγόμενες πόρτες που εξασφαλίζουν πρόσβαση στο αυστηρό τετραθέσιο εσωτερικό όπου στα πρότυπα του SUV αναμένεται να κυριαρχεί η ευμεγέθης κεντρική οθόνη η οποία εκτείνεται προς τα πάνω όταν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο υπόσχεται μια επιβλητική εμπειρία ψυχαγωγίας. Να σημειωθεί ότι το infotainment της Aehra φέρει την υπογραφή της ίδιας της εταιρείας και υπόσχεται μια πρωτόγνωρη εμπειρία ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Χαμηλότερα θα τοποθετείται μια μικρότερη οθόνη αφής η οποία φιλοξενεί χειριστήρια, μεταξύ των οποίων και αυτά του κλιματισμού.
Το SUV και το Sedan αξιοποιούν αυτονόητα την ίδια αρχιτεκτονική και αν και προς το παρόν η Aehra δεν δημοσιοποιεί στοιχεία, το τετράθυρο μοντέλο αναμένεται να αξιοποιήσει την ίδια διάταξη τριών μοτέρ τα οποία θα τροφοδοτούνται από μπαταρία 120 KW. H ισχύς αναμένεται να ξεπερνά τους 815 ίππους ενώ η αυτονομία θα διαμορφώνεται σε 800 χλμ. Να σημειωθεί ότι η διαδικασία φόρτισης στο Aehra SUV πραγματοποιείται με την συνδρομή κυκλώματος 925 kW το οποίο επιτρέπει την φόρτιση με έως και 350kW.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα συστάσεις της Aehra, και τα δύο μοντέλα θα διατεθούν από το 2026 οπότε θα μάθουμε και περισσότερες λεπτομέρειες.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις