Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Κιμ Καρντάσιαν: Ποζάρει για το περιοδικό Time και παραδέχεται ότι έχει το «σύνδρομο του απατεώνα»

Κιμ Καρντάσιαν: Ποζάρει για το περιοδικό Time και παραδέχεται ότι έχει το «σύνδρομο του απατεώνα»

Η εταιρεία της, SKIMS, γνωρίζει τεράστια επιτυχία και συγκαταλέγεται στις 100 πιο επιδραστικές στον κόσμο μαζί με τις Taco Bell, Disney και TikTok.

Στο εξώφυλλο του περιοδικού «Time» φιγουράρει η Κιμ Καρντάσιαν. Η 42χρονη τηλεπερσόνα και επιχειρηματίας ποζάρει φορώντας μαύρο, εφαρμοστό outfit που αναδεικνύει τις καμπύλες της και προκαλεί πάταγο.

Η ίδια βρίσκεται στην καλύτερη φάση της καριέρας της, ωστόσο κρατά χαμηλά τόνους. Αν και η εταιρεία της, με το όνομα SKIMS, γνωρίζει τεράστια επιτυχία και συγκαταλέγεται στις 100 πιο επιδραστικές στον κόσμο μαζί με τις Taco Bell, Disney και TikTok, η Κιμ Καρντάσιαν είναι μετριοπαθής και κάνει σεμνές δηλώσεις.

Μιλώντας στο περιοδικό, αναφέρει ότι αισθάνεται πως τα κατάφερε και αποκαλύπτει πως της αρέσει να δοκιμάζει τα προϊόντα που πουλά.

«Μου αρέσει πάντα να τα δοκιμάζω επάνω μου. Μπορώ να καταλάβω με αυτό τον τρόπο αν υπάρχουν αστοχίες», επισημαίνει.

Μάλιστα, εκτιμά ότι έχει δοκιμάσει περίπου 7.000 ρούχα από τότε που ξεκίνησε την επιχείρησή της.

«Ίσως στα 50 μου να μην…»

Σημειώνεται, ότι η SKIMS ξεκίνησε το 2019 και τρία χρόνια αργότερα αποτιμήθηκε στα 3,2 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η ιδέα να δημιουργήσει προϊόντα που «διαμορφώνουν» το σώμα προήλθε από τις ανάγκες της Κιμ. Η μάρκα πουλάει shapewear εσώρουχα, καθώς και ρούχα για το σπίτι, όπως πιτζάμες, ρόμπες ύπνου και αθλητικά παντελόνια.

Σύμφωνα, με την εμπνεύστριά της, το ερχόμενο φθινόπωρο θα κυκλοφορήσει και μια σειρά ανδρικών loungewear.

Όσο για το μυστικό της επιτυχίας της; Η Κιμ Καρντάσιαν παραδέχεται ότι έχει το «σύνδρομο του απατεώνα».

«Αυτό είναι που με κρατά σε εγρήγορση. Καταλαβαίνω όμως ότι ίσως στα 50 μου, δεν θα θέλω να ποζάρω με το εσώρουχό μου. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να δείχνουμε όσο πιο νέες μπορούμε. Δεν πρόκειται να βγούμε έξω χωρίς να προσπαθήσουμε», καταλήγει.

Must in

Μαθήματα ελληνικής Ιστορίας

Στη μελέτη «Ιστορία, έθνος και μυθιστόρημα στη Μεταπολίτευση» ο Δημήτρης Τζιόβας προσεγγίζει τη σχέση λογοτεχνίας και έθνους μέσα από τις μεταμορφώσεις του λεγόμενου «ιστορικού μυθιστορήματος», της μνήμης και των τραυμάτων

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024