Πώς άλλαξε γνώμη πολυεκατομμυριούχος για το ταξίδι με το υποβρύχιο – Είχαν χειριστήρια τύπου PlayStation
Ο Κρις Μπράουν είχε δώσει προκαταβολή για το ταξίδι στα συντρίμμια του Τιτανικού αλλά ζήτησε τα χρήματά του πίσω
Ο πολυεκατομμυριούχος Κρις Μπράουν ήταν ανάμεσα στους λίγους και εκλεκτούς που θα έκαναν το ταξίδι στα συντρίμμια του Τιτανικού στον Ατλαντικό Ωκεανό, με το υποβρύχιο Titan, τα ίχνη του οποίου αγνοούνται εδώ και τρεις ημέρες.
Όμως, ενώ είχε δώσει προκαταβολή, ζήτησε τα χρήματά του πίσω καθώς άρχισε να ανησυχεί για τις «περικοπές» που έκανε η OceanGate.
Ο Κρις Μπράουν, όπως αναφέρει δημοσίευμα της Sun, ήταν μαζί με τον δισεκατομμυριούχο, Χάμις Χάρντινγκ, όταν αποφάσισαν να πουν «ναι» στην περιπέτεια εξερεύνησης του ναυαγίου του Τιτανικού. Όμως άρχισε να αλλάζει γνώμη λόγω της τεχνολογίας και των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν στο σκάφος.
Συγκεκριμένα, ανησυχούσε για τη χρήση «παλιών σκαλωσιών» και το γεγονός ότι τα χειριστήρια του βαθυσκάφους «βασίζονταν σε χειριστήρια τύπου ηλεκτρονικού παιχνιδιού».
«Ανακάλυψα ότι χρησιμοποίησαν παλιούς στύλους σκαλωσιάς για το έρμα του υποβρυχίου. Αν ήθελαν να φτιάξουν ένα υποβρύχιο για ιδιωτική χρήση, αυτό θα μπορούσε να μην είναι πρόβλημα. Αλλά αυτό ήταν ένα εμπορικό σκάφος» περιγράφει ο πολυεκατομμυριούχος.
«Έτσι, τους έστειλα ένα e-mail και τους ενημέρωσα ότι δεν ήθελα “να ταξιδέψω με αυτό το πράγμα”. Ζήτησα επιστροφή των χρημάτων που είχα δώσει για προκαταβολή» εξηγεί ο Κρις Μπράουν.
Υποβρύχιο Titan: Προειδοποιούσαν από το 2018 για ακραίο κίνδυνο
Δημοσίευμα του The New Republic, αποκαλύπτει πως ο πρώην διευθυντής υποβρύχιων επιχειρήσεων, της εταιρείας OceanGate, ο οποίος διοργάνωνε τα ταξίδια προς τον Τιτανικό είχε προειδοποιήσει για ακραίο κίνδυνο για τους επιβάτες, υποστηρίζοντας πως το βαθυσκάφος δεν έχει έχει ελεγχθεί επαρκώς για χρήση σε τόσο μεγάλο βάθος.
Μάλιστα, ο πρώην διευθυντής της εταιρείας, Ντέιβιντ Λόκριτζ, είχε υποβάλλει και μήνυση, προκειμένου να δείξει με τον πλέον επίσημο τρόπο πως διαφωνεί με την επιλογή της εταιρείας να προχωρήσει σε καταδύσεις με το συγκεκριμένο υποβρύχιο, χωρίς να έχουν προηγηθεί δοκιμές.
Ο Λόκριτζ ανέφερε, σύμφωνα με τα δικαστικά έγγραφα, ότι η αδυναμία να διεξαχθούν δοκιμές εξέθετε τους επιβάτες σε «πιθανό ακραίο κίνδυνο». «Αρχικά οι ενστάσεις για την ασφάλεια και τους ελέγχους ποιότητας για το Titan υποβλήθηκαν λεκτικά στο εκτελεστικό συμβούλιο της OceanGate. Αυτές οι ενστάσεις αγνοήθηκαν» προστίθεται στο κείμενο της μήνυσης.
Ο πρώην διευθυντής ανέφερε πως η εταιρεία είχε επιλέξει να βασιστεί σε ηχητικά τεστ – ήχους από ρωγμές ή ανοίγματα στο κέλυφος του υποβρυχίου – για τον εντοπισμό ελαττωμάτων αντί να προχωρήσεις σε πλήρη έλεγχο του.
«Αυτή είναι μια προβληματική επιλογή γιατί ο συγκεκριμένος τύπος ηχητικού ελέγχου θα δώσει αποτελέσματα λίγα δευτερόλεπτα πριν την διαρραγή (σ.σ. ένα από τα σενάρια που εξετάζονται για την τύχη του τουριστικού υποβρυχίου) και δεν θα ανιχνεύσει ελαττώματα που υπάρχουν πριν να εκτεθεί σε πίεση το βαθυσκάφος» έγραφε ο πρώην διευθυντής της OceanGate.
- Στην Ιταλία κάνει πρεμιέρα ο Ολυμπιακός ONEX στο CEV Champions League
- Η νέα τάση στα ραντεβού είναι το «zombied» και είναι χειρότερη από το «ghosting»
- Μονομάχος 2 εναντίον Αλμοδοβάρ στις νέες ταινίες της εβδομάδας
- Ομόφωνο ψήφισμα του δημοτικού συμβουλίου Πειραιά για την απώλεια του Γιάννη Μπουτάρη
- McDonald’s: Τουλάχιστον 104 τα κρούσματα δηλητηρίασης με E. Coli από κρεμμύδια στα μπέργκερ
- Ελλάδα – Αγγλία: Κανονικά στα πριμ των διεθνών και ο Τζορτζ Μπάλντοκ