Τηλεφωνικό κέντρο στην Ισπανία: Εργαζόμενη πέθανε από ανακοπή και δεν έκανε κανείς τίποτα – «Συνεχίστε τη δουλειά»
Οι συνάδελφοί της δήλωσαν στο εργατικό συνδικάτο CGT ότι όταν ρώτησαν τι έπρεπε να κάνουν, τους είπαν να «συνεχίσουν να εργάζονται» καθώς δέχονταν κλήσεις από πελάτες ενός προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας.
- Αίθριος ο καιρός την Πέμπτη, καταιγίδες από την Παρασκευή - Έρχονται «λευκά» Χριστούγεννα
- Τον απόλυτο εφιάλτη έζησε μαθητής από την Πάτρα σε πενθήμερη - Του έδωσαν ποτό με ούρα και τον χτύπησαν
- Νεκρός ανασύρθηκε από τα συντρίμμια γάλλος υπήκοος στο Βανουάτου μετά τον σεισμό των 7,3 Ρίχτερ
- Η Νικόλ Κίντμαν απαντά με «αγένεια» στο κόκκινο χαλί της πρεμιέρας του Babygirl και διχάζει
Μια εταιρία στην Ισπανία ανάγκασε το προσωπικό να συνεχίσει να εργάζεται παρά το γεγονός ότι μια γυναίκα πέθανε εν ώρα εργασίας στο γραφείο.
Η γυναίκα, η οποία κατονομάζεται μόνο ως Inma και φέρεται να ήταν 57 ετών, είπε στους προϊσταμένους της ότι αισθάνθηκε αδιαθεσία, κατά τη διάρκεια της μεσημεριανής βάρδιάς της σε τηλεφωνικό κέντρο της Μαδρίτης.
Αν και της έδωσαν τις πρώτες βοήθειες και κλήθηκε άμεσα ασθενοφόρο, πέθανε από καρδιακή ανακοπή λίγο αργότερα.
Οι συνάδελφοί της δήλωσαν στο εργατικό συνδικάτο CGT ότι όταν ρώτησαν τι έπρεπε να κάνουν, τους είπαν να «συνεχίσουν να εργάζονται» καθώς δέχονταν κλήσεις από πελάτες ενός προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας.
Τα εργατικά συνδικάτα κατηγόρησαν την εταιρία, η οποία διαθέτει 200 τηλεφωνικά κέντρα σε 24 χώρες, ότι αντιμετωπίζει τους εργαζόμενους «σαν ρομπότ».
«Εντελώς απάνθρωπο»
«Για τουλάχιστον 45 λεπτά μετά τον θάνατο της γυναίκας, η εταιρεία δεν έλαβε κανένα μέτρο για να επιτρέψει στο προσωπικό να φύγει ή να κάνει εκτροπή των κλήσεων αλλού», δήλωσε ο Ντέιβιντ Σάντσεθ από το συνδικάτο USO, μιλώντας στην Telegraph.
«Έβαλαν την εξυπηρέτηση των κλήσεων πάνω από τις ανθρώπινες αξίες και δεν υπήρχε κανένα πρωτόκολλο για ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Αυτό δείχνει πόσο απάνθρωπος έχει γίνει ο τομέας- οι εταιρείες θεωρούν ότι είμαστε ρομπότ και όχι άνθρωποι. Η εταιρεία συνέχισε την ρουτίνα της σε μια αφύσικη κατάσταση, ενώ πολλοί εργαζόμενοι βρίσκονταν σε κατάσταση σοκ», πρόσθεσε ο Σάντσεθ, ο οποίος είναι υπεύθυνος για το τμήμα τηλεφωνικών κέντρων της USO.
Σε ανακοίνωσή της, η εταιρία ανέφερε ότι η εταιρεία ενήργησε σωστά στην κατάσταση έκτακτης ανάγκης που προέκυψε. «Στηρίξαμε τους εργαζόμενους, προσφέροντάς τους άμεσα τη δυνατότητα τηλεργασίας και ψυχολογική βοήθεια», δήλωσε εκπρόσωπος, διευκρινίζοντας στην εφημερίδα El País πως «κανείς κοντά στο πτώμα δεν εξαναγκάστηκε να συνεχίσει να εργάζεται» και ότι έγιναν ρυθμίσεις ώστε οι υπάλληλοι να εργαστούν από το σπίτι.
Σύμφωνα με το συνδικάτο CGT, χρειάστηκε σχεδόν μία ώρα για να φτάσει στο γραφείο ο υπεύθυνος υγείας και ασφάλειας της εταιρείας, οπότε και ανακοινώθηκε στο προσωπικό ότι μπορούσαν να εργαστούν εξ αποστάσεως.
«Προηγουμένως, ένας υπεύθυνος είχε πει στους υπαλλήλους να συνεχίσουν να εργάζονται επειδή παρείχαν μια σημαντική υπηρεσία», δήλωσε εκπρόσωπος της CGT.
Ο Miguel Ángel Salinas, εκπρόσωπος του CGT για πρόληψη κινδύνων στον χώρο εργασίας, δήλωσε στην El País ότι είχε φτάσει στο γραφείο δύο ώρες μετά τον ξαφνικό θάνατο της γυναίκας. Είπε ότι τέσσερις εργαζόμενοι παρέμεναν στο δωμάτιο απαντώντας σε τηλεφωνήματα με το πτώμα της συναδέλφου τους σκεπασμένο στο πάτωμα περιμένοντας την άφιξη ιατροδικαστή για να πιστοποιήσει τον θάνατό της.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις