Peugeot 208: Ανανεώνοντας το… μέλλον
H γαλλική φίρμα προετοιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή του γοητευτικού όσο και δημοφιλούς supermini της στο πνεύμα της συνεχούς βελτίωσης και των ραγδαίων εξελίξεων με φόντο την ηλεκτροκίνηση
Φωτογραφίες: Automedia
To τρέχον 208 πρωτοεμφανίστηκε το 2019, δημιουργώντας ιδιαίτερη αίσθηση χάρη στο αναβαθμισμένο μείγμα υψηλής αισθητικής και τεχνολογικής πολλαπλότητας, εξαργυρώνοντας την τολμηρή επένδυση της Peugeot σε όλα τα παραπάνω με κάθε άλλο παρά ευκαταφρόνητες πωλήσεις όσο και με την λιγότερο συγκεκριμένη αλλά εξίσου σημαντική αναβάθμιση της εικόνας της.
Πλέον η γαλλική φίρμα ετοιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή του supermini της η οποία και εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης προβάροντας τις στοχευμένες αλλαγές που θα υιοθετήσει αν και κάλλιστα θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς ότι η προσοχή που είχε δώσει η Peugeot κατά την δημιουργία του, το καθιστά ένα από τα ελάχιστα μοντέλα που μπορούν να ισχυριστούν ότι «δεν έχει περάσει μέρα από πάνω τους», εξακολουθώντας να διαθέτει μια εικόνα βγαλμένη από το μέλλον.
Στην προκειμένη περίπτωση προφανώς έχουμε να κάνουμε με κάποια από τις συμβατικές εκδόσεις του μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης όπως προδίδει η παρουσία ανοιχτής γρίλιας και εισαγωγών αέρα. Μια προσεκτική παρατήρηση στην όψη του αποκαλύπτει επίσης ότι τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας αναμένεται να χάσουν την σύνδεσή τους με τα κεντρικά φωτιστικά σώματα όπως συνέβη και με το προσφάτως ανανεωμένο 2008. Νέα θα είναι επίσης ο προφυλακτήρας και οι λεπτομέρειες της όψης όπως και του πίσω τμήματος που προς το παρόν καλά τα μυστικά του.
Οι σημαντικότερες αλλαγές θα προέλθουν από την αθέατη πλευρά του καθώς το γαλλικό supermini αναμένεται να περιλαμβάνει στις επιλογές του mild hybrid τεχνολογία με την μορφή μιας έκδοσης που θα συνδυάζει τον κινητήρα 1,2 λίτρων με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt, ένα μικρό μοτέρ ενσωματωμένο στο ανασχεδιασμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ισχύ 138 ίππων και σαφή οφέλη σε όρους αποδοτικότητας.
Επίσης η Peugeot έχει ήδη εφαρμόσει μια σειρά σημαντικές βελτιώσεις για την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση E-208 η οποία θα επωφεληθεί από μια μεγαλύτερη μπαταρία 51 ΚWh, συνηγορώντας σε μια μεγαλύτερη αυτονομία η οποία διαμορφώνεται σε 400 χλμ. χάρη και στις υπόλοιπες βελτιώσεις στην αντλία θερμότητας.Το σύνολο ενσωματώνει και έναν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 156 ίππους και 260 Nm ροπής.
Αναμενόμενα την γκάμα θα συμπληρώσουν αναβαθμισμένες εκδοχές των ήδη υφιστάμενων PureTech εκδόσεων βενζίνης οι οποίες θα στοχεύσουν σε αναβαθμισμένη αποδοτικότητα. Στοχευμένες αλλαγές αναμένονται και στο εσωτερικό οι οποίες θα εστιάσουν στη βελτίωση της λειτουργικότητας, των επιλογών αλλά και των γραφικών του γνώριμου i-Cockpit.
- Στα «Νέα Σαββατοκύριακο»: Αντισυστημισμός, ο νέος κίνδυνος
- Τι είναι τα ηλεκτρικά δίκτυα UHV και πως η Κίνα έγινε υπερδύναμη σε αυτά
- Αμαλιάδα: «Την εγγονούλα μου την πήραν από τα χέρια της μαυρισμένη», λέει η γιαγιά του παιδού που σώθηκε
- ΚΚΕ: Τίμησε τον Κώστα Βάρναλη με μια μεγάλη εκδήλωση-συναυλία
- Αμαλιάδα: «Οι δικοί της με ρωτούσαν αν έκανε κακό στο παιδί», αποκαλύπτει η νονά του 2ου παιδιού της Ειρήνης
- Έρχεται η… Legoland του Minecraft